Przetargi.pl
DOSTAWĘ SYSTEMU ZASILANIA CIĄGŁEGO - AGREGAT PRĄDOTWÓRCZY oraz UPS-y

Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-310 Szczecin, Al. Piastów 17
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-91 449 4250, 449 4042 , fax. 0-91 449 4690
  • Data zamieszczenia: 2011-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
    Al. Piastów 17 17
    70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-91 449 4250, 449 4042, fax. 0-91 449 4690
    REGON: 32058816100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.edu.pl, zakładka zamówienia publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWĘ SYSTEMU ZASILANIA CIĄGŁEGO - AGREGAT PRĄDOTWÓRCZY oraz UPS-y
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest 1) W zadaniu oznaczonym nr 1 -Załącznik nr 1: a) dostawa zespołu prądotwórczego wraz z kompletem oprzyrządowania, kablami, paliwem - 60 litrów oraz wszystkimi niezbędnymi elementami do uruchomienia i prawidłowej pracy, b) wykonanie projektu instalacji elektrycznej, c) podłączenie do istniejącej sieci elektrycznej Zamawiającego wraz z uruchomieniem, d) UPS o mocy 30 kVA wraz z kartą zarządzającą Ethernet, SNMP oraz z kompletem oprzyrządowania, i okablowaniem 2) W zadaniu oznaczonym nr 2 - Załącznik nr 2: a) Dostawa siedmiu sztuk UPS 3000VA Rack wraz z baterią zewnętrzną oraz kartą zarządzającą Ethernet, SNMP, zwanych dalej urządzeniami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymagane parametry techniczne, ilość oraz warunki przyłączeniowe określa Załącznik nr 1 oraz Załącznik nr 2 do specyfikacji - urządzenia zgodne z opisem wymagań podanych w załączniku nr 1 i nr 2 specyfikacji. 2. W przypadku oprogramowania stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania dostawa obejmuje przeniesienie prawa do bezterminowego korzystania z niego w zakresie umożliwiającym poprawne korzystanie z urządzeń, dostarczenie oprogramowania zamawiającemu oraz jego instalację i przetestowanie. 3. Wskazane w opisie przedmiotu niniejszego zamówienia wyjątkowe odwołanie się do marek konkretnych producentów dokonane zostało na podstawie, w sposób i w granicach uprawnienia zamawiającego wynikającego z treści art. 29 ust. 3 PZP i oznacza wymagany przez Zamawiającego standard jakościowy zamawianych urządzeń. Dopuszcza się składanie ofert na urządzenia równoważne, jednak o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż wskazane lub stanowiących dokładne odpowiedniki produktów wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1 i nr 2. Ponadto współpraca techniczna oferowanych odpowiedników musi być bezkolizyjna i utrzymana na poziomie nie niższym niż współpraca produktów wymienionych w niniejszym opisie. Zaoferowane urządzenia muszą być oznakowane przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta. 4. Dostawa stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje przeniesienie na zamawiającego własności urządzeń, dostarczenie ich zamawiającemu oraz jego instalacja po uprzednim otrzymaniu warunków technicznych - uzgodnień z ENEA. Montaż urządzenia tj. wykonanie podłoża, wraz z pierwszym próbnym uruchomieniem - zgodnie z opisem wymagań określonych w Załączniku nr 1 i Załączniku nr 2 do specyfikacji. Dostarczenie urządzenia i jego montaż nastąpi na terenie Akademickiego Centrum Informatyki al. Piastów 41 71-065 Szczecin - w miejscu wskazanym przez zamawiającego na załączonym do niniejszej specyfikacji planie, w przypadku UPS-ów z Zadania nr 1 i Zadania nr 2 miejscem dostawy jest pomieszczenie p.515 na terenie Akademickiego Centrum Informatyki al. Piastów 41 71-065 Szczecin. Wymagane jest, aby dostawca zapewnił we własnym zakresie transport urządzeń do miejsca dostawy. 5. Wykonawca zobowiązany będzie w umowie do przeprowadzenia instruktażu w zakresie Zadania 1 dotyczącego zasad korzystania oraz obsługi urządzeń. Instruktaż wykonawca przeprowadzi w ciągu 2 tygodni po montażu i uruchomieniu urządzenia dla co najmniej 3 osób ze strony zamawiającego (personel techniczny). Przeprowadzenie instruktażu służyć ma w szczególności przedstawieniu możliwości technicznych oraz zasad efektywnego korzystania z urządzenia stanowiących przedmiot niniejszej umowy w kontekście pytań zgłaszanych przez użytkowników. 6. Dostawa stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje również dostarczenie zamawiającemu następujących dokumentów (z prawem do korzystania z tych dokumentów): a) w wersji drukowanej, w języku polskim lub angielskim, instrukcji dotyczącej sposobu korzystania z urządzenia ( instrukcja obsługi ), b) dokumentów określonych w Załączniku nr 1 nr 2, c) w wersji drukowanej, w języku polskim, dokumentu gwarancyjnego, w przypadku gdy świadczenie usług gwarancyjnych, stosownie do działu XIII ust. 7 specyfikacji, uzależnione będzie od otrzymania od wykonawcy dokumentu gwarancyjnego. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości częściowego wykonania zamówienia. Opis przedmiotu zamówienia zawierający parametry techniczne , jakościowe, warunki przyłączeniowe oraz ilości asortymentu zawiera Załącznik nr 1 oraz Załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 8. Nie dopuszcza się możliwości dostarczenia urządzeń innych niż fabrycznie nowe. szczegóły w siwz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 311200003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zut.edu.pl, zakładka zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach