Przetargi.pl
Dostawę systemu zarządzania częścią administracyjną szpitala

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 64-500 Szamotuły, ul. Sukiennicza 13
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2927103 , fax. 061 2927102
  • Data zamieszczenia: 2012-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Sukiennicza 13 13
    64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2927103, fax. 061 2927102
    REGON: 00055382200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawę systemu zarządzania częścią administracyjną szpitala
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu zarządzania częścią administracyjną szpitala zwanego dalej oprogramowaniem aplikacyjnym. Zamówieniem jest: I.dostawa bezterminowych licencji oprogramowania aplikacyjnego w zakresie części administracyjnej.II. Wykonanie integracji z eksploatowanym w (SPZOZ) Systemem Informacji Medycznej (SIM) (Eskulap) produkcji Politechniki Poznańskiej w minimalnym zakresie obejmująca:a) Finanse i księgowość I.Importu do systemu kosztowego danych statystycznych: -ilość osobodni -ilość hospitalizowanych -ilość wypisanych -ilość zgonów II.Statystyka wykonanych świadczeń (ośrodek wykonujący, ośrodek zlecający, kod usługi, ilość wykonanych usług) III.Import do systemu wyceny procedur indeksów materiałowych z cenami z systemu Apteka IV.Import do systemu wyceny procedur indeksów materiałowych z cenami z systemu Gospodarki Materiałowej, V.Integracja Apteki w zakresie eksportu do systemu FK dokumentów PZ i korekt PZ (przychód zewnętrzny)VI. Integracja Apteki w zakresie eksportu do systemu FK dokumentów RW i korekt RW (rozchód wewnętrzny), VII.Integracja Apteki w zakresie eksportu do systemu FK dokumentów MM i korekt MM (przesunięcie miedzy magazynami), b) Laboratorium, RTG, TK, USG.c)Dostawa licencji niezbędnych do realizacji integracji takich jak: Eskulap - Integrator 1szt.III.Wykonanie wdrożenia oprogramowania aplikacyjnego, IV. Szkolenia personelu Zamawiającego z obsługi oraz administracji oprogramowania aplikacyjnego;V.Przeniesienie danych przekazanych przez SP ZOZ w Szamotułach pozyskanych z wygaszanych systemów w zakresie co najmniej:-Kartoteka osobowa - tabela zawierająca informacje o pracownikach jednostki.-Członkowie rodzin - informacje o członkach rodzin osoby,-Kwalifikacje osób-Zatrudnienia-Dodatki płacowe osób-Absencje -Rachunki bankowe osób - Urzędy Skarbowe osób-Kartoteki kontrahentów -Plan kont-Salda kont-Indeksy materiałowe- Słowniki - możliwość wyboru treści przez użytkownika-Środki trwałe i niskocenneVI.Dostawa infrastruktury - jeżeli jej dostawa będzie nieodzowna w celu zapewnienia wdrożenia oprogramowania aplikacyjnego,VII. Świadczenie usług gwarancyjnych i serwisowych wobec całości dostarczonego i zrealizowanego przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w SIWZ.3.2.Wymagania szczegółowe związane z oferowanym przedmiotem zamówienia oraz ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia 1.Wykonawca dostarczy, zainstaluje, skonfiguruje i dostosuje do potrzeb Zamawiającego oprogramowanie aplikacyjne obejmujące moduły i funkcje zgodne z niniejszą dokumentacją SIWZ, wraz ze wszelkim niezbędnym dla jego funkcjonowania oprogramowaniem dodatkowym, a także przeprowadzi szkolenia dla użytkowników i administratorów oraz będzie świadczył usługi serwisu szczegółowo określone w dalszej części SIWZ.2.Wykonawca zapewni pełną funkcjonalność systemu poprzez bezpłatne usuwanie błędów w oprogramowaniu przez okres 12 miesięcy od daty zakończenia wdrożenia, bezpłatne dostarczanie nowych wersji oprogramowania przez okres 12 miesięcy od daty zakończenia wdrożenia, ciągłą adaptację do wymogów prawa, wprowadzanie zmian do dokumentacji oraz udzielanie konsultacji.3.Wykonawca dostarczy dokumentację w wersji elektronicznej i na wydruku w języku polskim, pozwalającą Zamawiającemu na samodzielne uczenie się obsługi oprogramowania.3.3.Ogólne wymagania stawiane wobec zamawianego zintegrowanego systemu informatycznego oraz oprogramowania bazodanowego: 1.Wszystkie moduły oprogramowania aplikacyjnego muszą korzystać z jednej bazy danych zapewniającej odpowiedni poziom bezpieczeństwa gromadzonych danych zgodnie z wymogami prawnymi w tym zakresie.2.System musi pracować na tej samej bazie danych co eksploatowany w Szpitalu system części medycznej HIS -(Eskulap) produkcji Politechniki Poznańskiej i musi być z nim zintegrowany. System informatyczny w zakresie części ERP oferowany w niniejszym postępowaniu musi pochodzić od jednego producenta i być wykonany w jednej spójnej technologii. 3.W przypadku gdy proponowane rozwiązanie nie będzie poprawnie działać na serwerze dedykowanym przez Zamawiającego tj. nie wspiera systemu operacyjnego Linux oraz bazy danych Oracle, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć nowy serwer wraz z oprogramowaniem o parametrach pozwalających na wydajną pracę przez okres 5 lat i zbudowanie w pełni bezpiecznego klastra, który zapewni wysoką dostępność systemów HIS i ERP. Przez wysoką dostępność Zamawiający rozumie, że w przypadku awarii jednego z serwerów, drugi przejmie jego zadanie w czasie maksymalnie 10 minut. 4.System musi pozwalać na wykonywanie kopii zapasowych struktur danych w trakcie jego pracy,5.System musi posiadać mechanizmy gwarantujące spójność danych,6.Wymagane jest wzajemne współdziałanie modułów poprzez powiązania logiczne i korzystanie ze wspólnych danych przechowywanych na serwerach. 7.Wszystkie moduły muszą mieć wbudowany system haseł zabezpieczający przed dostępem osób niepowołanych z uwzględnieniem przyznawania praw do różnych funkcji poszczególnym operatorom.8. Moduły muszą współpracować z aplikacjami typu MS Word, MS Excel w zakresie eksportu danych.9. Oferowany system musi funkcjonować na rynku od przynajmniej 2 lat.3.4.ZINTEGROWANY SYSTEM INFORMATYCZNY OBEJMUJĄCY NASTĘPUJĄCE MODUŁY: Finanse -Księgowość Kadry Płace Magazyn Dystrybucja Środki Trwałe Licencja systemu ma zezwalać na pracę 18 użytkowników jednocześnie. Użytkownik w ramach licencji musi mieć możliwość jednoczesnej pracy w każdym z nabywanych modułów z pełnym dostępem do wszystkich oferowanych przez moduł funkcji. 3.5.OFEROWANY SYSTEM MUSI SPEŁNIAĆ WYMAGANIA AKTÓW PRAWNYCH, DO KTÓRYCH PRZESTRZEGANIA ZOBLIGOWANE SĄ PODMIOTY LECZNICZE, W SZCZEGÓLNOŚCI USTAW I ROZPORZĄDZEŃ DOTYCZĄCYCH: a.Ochrony danych osobowych, b.Informatyzacji podmiotów realizujących zadania publiczne, c.Ustawy o rachunkowości i sposobie liczenia kosztów w SPZOZ d.Ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych e.Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych f.Ustawy o podatku od towarów i usług g.Prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa. 3.6.Wdrożenie, instalacja, konfiguracja i szkolenie zintegrowanego systemu informatycznego.1. Wykonawca w ramach dostawy dostarczy, zainstaluje, skonfiguruje do potrzeb Zamawiającego oprogramowanie aplikacyjne oraz przeszkoli w zakresie obsługi użytkowników oraz administratorów.2. Podczas szkolenia użytkowników musi zostać przekazana niezbędna wiedza do poprawnego użytkowania systemu w obrębie poszczególnych modułów w zakresie wprowadzania danych, tworzenia raportów, wykonywania analiz i sprawozdań, tworzenia dokumentów i przekazywania danych innym jednostkom organizacyjnym zakładu oraz instytucjom do tego upoważnionym.3.Wykonawca jest zobowiązany załączyć do swojej oferty proponowany szczegółowy harmonogram realizacji projektu - dostawy i wdrożenia oprogramowania aplikacyjnego, o którym mowa w umowie. 4.Zakres szkoleń dla administratorów musi objąć teorię i praktykę (musi być zapewniona odpowiednia liczba ćwiczeń) tak, aby administratorzy systemu mogli podjąć samodzielnie działania użytkowania i administracji3.7.USŁUGI GWARANCYJNE I SERWISOWE.1. Wykonawca zapewni pełną funkcjonalność systemu poprzez bezpłatne usuwanie błędów w oprogramowaniu przez okres 12 miesięcy od daty zakończenia wdrożenia, dostarczanie nowych, zgodnych technologicznie wersji elementów systemu informatycznego, które powstają w związku ze zmianami w przepisach i normach, które system wykorzystuje lub, na których opiera swoje założenia funkcjonalne.2.Po upływie 12 miesięcy Wykonawca zobowiązuje się na dalsze świadczenie usług serwisowych zgodnie z obowiązującym cennikiem po każdorazowej akceptacji Zamawiającego.3.Wykonawca dostarczy dokumentację w wersji elektronicznej i na wydruku, pozwalającą Zamawiającemu na samodzielne uczenie się obsługi oprogramowania.4. Czas reakcji Serwisu: 4 godziny (czas liczony od momentu zaewidencjonowania w serwisie Zgłoszenia Serwisowego do momentu przyjęcia zgłoszenia w godzinach pracy serwisu).5.Czas usunięcia Błędu Aplikacji: 7 dni (czas liczony w dniach roboczych od upłynięcia czasu reakcji). 6.Czas obsługi Konsultacji: 10 dni (czas liczony w dniach roboczych od upłynięcia czasu reakcji).7.Czas usunięcia Awarii: 48h (czas liczony w dniach roboczych od upłynięcia czasu reakcji).8.Czas usunięcia Usterki Programistycznej: 30 dni (czas liczony w dniach roboczych od upłynięcia czasu reakcji).Uwagi: Szczegółowe cechy przedmiotu zamówienia określa załącznika nr 6. Niespełnienie przez Wykonawców wymogów dotyczących przedmiotu zamówienia określonych w niniejszej SIWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 485170005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 8 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szamotuly.med.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach