Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ ogłasza przetarg
- Adres: 61-655 Poznań, ul. Gronowa 20
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8271861 , fax. 061 8271882
- Data zamieszczenia: 2013-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
ul. Gronowa 20 20
61-655 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8271861, fax. 061 8271882
REGON: 63000393000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.geopoz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa aplikacji MAPA V8 SDO - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
IV. Przedmiot zamówienia: Nazwa nadana zamówieniu: Dostawa aplikacji MAPA V8 SDO kompatybilnej z oprogramowaniem Bentley MicroStation w wersji 08.11.07.446 w oparciu o system operacyjny 64-bitowy Windows 7 Prof. SPI. Wskazane w dokumentach znaki towarowe, nazwy własne, itp. - stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy, funkcjonalny, techniczny i technologiczny przedmiotu zamówienia. Wykonawca obowiązany jest udowodnić w ofercie równoważność oferowanych rozwiązań (aplikacji). Zamawiający nie uzna rozwiązań równoważnych, jeśli będą o gorszych niż wskazane w zał. nr 1 do SIWZ minimalnych wymaganiach jakościowych, funkcjonalnych, technicznych i technologicznych lub niekompatybilne w stosunku do wskazanych oraz nie będą kompatybilne z posiadanym przez Zamawiającego oprogramowaniem wskazanymi w zał. nr 1 do SIWZ. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do producenta posiadanego oprogramowania o opinię w zakresie równoważności innego zaoferowanego w ofercie Wykonawcy programowania. Szczegółowy zakres prac zawiera zał. 1 do SIWZ - Przedmiot zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiany ceny w zakresie wysokości stawki podatku VAT, jeżeli zostanie ogłoszona ustawowa jej zmiana; 2) zmiana umowy w związku z przekształceniem firmy lub wynikające z następstwa prawnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3) nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługa administracyjno-organizacyjna Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), zmiana stawki VAT, o ile Zamawiający wyrazi nań zgodę, b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami. Jednakże nie stanowi to obowiązku, z którego Wykonawca mógłby wnosić roszczenie wobec Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione w projekcie umowy. Minimalny termin obowiązywania gwarancji na przedmiot zamówienia 24 m-ce od dnia odbioru. CPV: 48517000-5 V. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych, zamiennych. Nie przewiduje się udzielania zamówień uzupełniających. VI. Termin wykonania zamówienia. Do 30 kwietnia 2013 r - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 485170005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.geopoz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa rocznej licencji wznowieniowej dla systemu Windows Serwer 2012 Standard oraz 40 licencji Windows Serwer 2012 CAL i 40 licencji Windows Serwer 2012 RDS CAL - identyfikator subskrypcji V0114301
Dodano: 2014-12-16 - UPGRADE SYSTEMU CYFROWEJ RADIOGRAFII POŚREDNIEJ IMPAX 5 DO IMPAX 6 FIRMY AGFA
Dodano: 2013-10-09 - Dostawę systemu zarządzania częścią administracyjną szpitala
Dodano: 2012-10-24 - Przedłużenie supportu dla macierzy
Dodano: 2012-07-17 - Oprogramowanie, subskrypcje i suporty
Dodano: 2011-11-08