Przetargi.pl
Dostawę platformy pionowej wraz z montażem i wykonaniem robót budowlanych dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Sławatyczach w ramach zadania „Likwidacja barier architektonicznych w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Sławatyczach”.

Gmina Sławatycze ogłasza przetarg

  • Adres: 21-515 Sławatycze, ul. Rynek
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 833 783 358 , fax. 833 783 313
  • Data zamieszczenia: 2020-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sławatycze
    ul. Rynek 14
    21-515 Sławatycze, woj. lubelskie
    tel. 833 783 358, fax. 833 783 313
    REGON: 30237701000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slawatycze.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawę platformy pionowej wraz z montażem i wykonaniem robót budowlanych dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Sławatyczach w ramach zadania „Likwidacja barier architektonicznych w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Sławatyczach”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa platformy pionowej wraz z montażem i wykonaniem robót budowlanych dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Sławatyczach w ramach zadania „Likwidacja barier architektonicznych w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Sławatyczach”. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi, m. in.: 1) dostawa i montaż fabrycznie nowej, platformy pionowej zewnętrznej spełniającej następujące parametry: kabina dźwigu osobowego dostępna dla osób niepełnosprawnych powinna mieć szerokość co najmniej 1,1m i długości 1,4m, poręcz na wysokości 0,9m oraz tablicę przyzywową na wysokości od 0,8 m do 1,2m w odległości nie mniejszej niż 0,5m od naroża kabiny z dodatkowym oznakowaniem dla osób niewidomych i informacją głosową. Szczegółowe przepisy reguluje norma PN-EN 81-70 lub równoważna. 2) wykonanie niezbędnych prac rozbiórkowych i robót budowlanych pod platformę, w tym utwardzenie i urządzenie terenu, zgodnie z załączonym projektem budowlanym, 3) podłączenie platformy do istniejącej instalacji zasilania, 4) przygotowanie dokumentacji techniczno-ruchowej platformy, 5) zgłoszenie platformy do odbioru i odbiór przez Urząd Dozoru Technicznego – uzyskanie decyzji (świadectwa, zaświadczenia) dopuszczenia platformy do użytkowania, Warunki gwarancji i serwisu Zamawiający wymaga: 1) udzielenia przez Wykonawcę min. 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot niniejszego zamówienia, 2) Długość okresu gwarancji na przedmiot zamówienia – stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 24 miesięcy (termin minimalny) do 48 miesięcy (termin maksymalny). Okres gwarancji rozpocznie się z dniem podpisania protokołu odbioru. 3) doprowadzenie urządzenia do pełnej sprawności w ciągu 24 godzin od telefonicznego zgłoszenia awarii, 4) wymiana bez odrębnej zapłaty (w okresie gwarancji) podzespołu na nowy, wolny od wad - w przypadku powtarzających się awarii wymagających trzykrotnej interwencji serwisowej dotyczącej tego samego podzespołu, Podwykonawcy. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca: 1) jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (Załącznik nr 3 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców; 2) jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są w projekcie umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42416100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawyPzpz podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach