Przetargi.pl
Dostawa platformy pionowej wraz z montażem i wykonaniem robót budowlanych dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Sławatyczach w ramach zadania „Likwidacja barier architektonicznych w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Sławatyczach”.

Gmina Sławatycze ogłasza przetarg

  • Adres: 21-515 Sławatycze, ul. Rynek
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 833 783 358 , fax. 833 783 313
  • Data zamieszczenia: 2020-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sławatycze
    ul. Rynek 14
    21-515 Sławatycze, woj. lubelskie
    tel. 833 783 358, fax. 833 783 313
    REGON: 30237701000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slawatycze.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa platformy pionowej wraz z montażem i wykonaniem robót budowlanych dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Sławatyczach w ramach zadania „Likwidacja barier architektonicznych w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Sławatyczach”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa platformy pionowej wraz z montażem i wykonaniem robót budowlanych dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Sławatyczach w ramach zadania „Likwidacja barier architektonicznych w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Sławatyczach”. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi, m. in.: 1) dostawę i montaż fabrycznie nowej, platformy pionowej zewnętrznej o wysokości podnoszenia do 6 m.: zgodność – Dyrektywa Maszynowa 2006/42/WE Deklaracja CE; gwarancja – 2 lata; napęd – elektryczny; prędkość jazdy – 0,15 m/s; zasilanie – 230V; moc silnika – 1,5 kW; maszynownia – w obrysie szybu na najniższym przystanku; udźwig – min. 400 kg; zabezpieczenia – kluczyk zabezpieczający, wskaźnik przeciążenia, przycisk STOP w kabinie, kurtyny świetlne na fotokomórkę; kasety wezwań – na przystankach; sterowanie – przyciski jazdy ciągłej z oznaczeniem Braille`a na panelu windy; przeznaczenie montażu – na zewnątrz budynku; szyb – urządzenie dostosowane w szybie przygotowanym przez klienta; wykonanie szybu – szyb murowany; wysokość podnoszenia – do 6 000 mm; wysokość nadszybia – 2 450 mm; głębokość podszybia – 120 mm; wymiar podestu platformy – 1 170 x 1 460 mm (szerokość x głębokość); wymiary zewnętrzne szybu – 1 540 x 1 490 (szerokość x głębokość); ilość przystanków/dojść – ¾ (wersja przelotowa 180 stopni); drzwi przystankowe – 4 szt., drzwi jednoskrzydłowe stalowe o odporności przeciwpożarowej EI 120, wymiar 900 x 2 000 mm (szerokość x głębokość); kabina – 1 ściana seria kolor standard z panelem dyspozycji, 1 ściana seria kolor standard, podłoga wyłożona gumową, antypoślizgową wykładziną – kolor ciemnoszary, pionowy panel dyspozycji z podświetlonymi przyciskami o wym. 50 x 50 mm z oznaczeniem Braille`a, przycisk STOP, sygnalizacja przeciążenia na platformie, telefon alarmowy (wymaga doprowadzenia przez Zamawiającego linii telefonicznej), sufit listwa oświetleniowa LED, kurtyny świetlne w obrębie kabiny; do szybu należy doprowadzić niezależne linie elektryczne 230V ( 1x kabel 3x1,5 mm2 zabezpieczony bezpiecznikiem B10 – oświetlenie szybu; 2x kabel 3x2,5 mm2 zabezpieczony bezpiecznikiem B16 – zasilenie oraz gniazdko elektryczne; całość zabezpieczona wyłącznikiem różnicowo-prądowym 25A; uziemienie; 1x kabel telefoniczny) w szybie należy zamontować – oświetlenie szybu (2 lampy) z włącznikiem klawiszowym, gniazdko elektryczne, wentylacja 1% przekroju szybu; 2) wykonanie niezbędnych prac rozbiórkowych i robót budowlanych pod platformę, 3) przygotowanie dokumentacji techniczno-ruchowej platformy, 4) zgłoszenie platformy do odbioru i odbiór przez Urząd Dozoru Technicznego – uzyskanie decyzji (świadectwa, zaświadczenia) dopuszczenia platformy do użytkowania, Warunki gwarancji i serwisu Zamawiający wymaga: 1) udzielenia przez Wykonawcę min. 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot niniejszego zamówienia, Długość okresu gwarancji na przedmiot zamówienia – stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 24 miesięcy (termin minimalny) do 48 miesięcy (termin maksymalny). Okres gwarancji rozpocznie się z dniem podpisania protokołu odbioru. 2) doprowadzenie urządzenia do pełnej sprawności w ciągu 24 godzin od telefonicznego zgłoszenia awarii, 3) wymiana bez odrębnej zapłaty (w okresie gwarancji) podzespołu na nowy, wolny od wad - w przypadku powtarzających się awarii wymagających trzykrotnej interwencji serwisowej dotyczącej tego samego podzespołu, Podwykonawcy. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca: 1) jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (Załącznik nr 3 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców; 2) jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są w projekcie umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42416100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach