Przetargi.pl
Dostawę peletu drzewnego do celów grzewczych Gminnego Ośrodka Kultury Sportu i Rekreacji w Świdnicy

Gminny Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 58100 Świdnica Śląska, ul. Bartosza Głowackiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-74 852 30 67 wew. 312 , fax. 0-74 852 30 67
  • Data zamieszczenia: 2018-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji
    ul. Bartosza Głowackiego 4
    58100 Świdnica Śląska, woj. dolnośląskie
    tel. 0-74 852 30 67 wew. 312, fax. 0-74 852 30 67
    REGON: 2054637300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goksir.swidnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawę peletu drzewnego do celów grzewczych Gminnego Ośrodka Kultury Sportu i Rekreacji w Świdnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający zaleca Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej obiektu celem sprawdzenia warunków związanych z dojazdem do dostarczenia przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliwa drzewnego - pelletu spełniającego parametry normy jakościowej DIN plus wraz z załadunkiem, transportem przy użyciu samochodu przystosowanego do transportu pelletu i rozładunkiem pelletu do magazynów (silosów), dla potrzeb grzewczych Gminnego Ośrodka Kultury Sportu i Rekreacji W Świdnicy w Centrum Sportowo- Rekreacyjnym w Witoszowie Dolnym w ilości szacunkowej około 850 ton, w okresie do 31 grudnia 2019 r. Zamawiający zastrzega, że może nie dokonać zamówienia planowanych w/w ilości pelletu. Dostawcy nie przysługują wobec Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze z tytułu zamówienia mniejszej ilości pelletu przez Zamawiającego. 2. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2) Dostarczany pellet drzewny musi posiadać normę jakościową DIN plus . Wykonawca odpowiedzialny będzie za jakość dostarczanego pelletu w okresie wykonywania umowy. Pellet musi charakteryzować się następującymi parametrami: • wartość opałowa nie niższa niż 18 000 kJ/kg, • wilgotność nie większa niż 10 % • zawartość popiołu nie większa niż 1,5% • zawartości siarki nie większa niż 0,08 % , • gęstość od 1,0 do 1,4 kg/dm³, • długość od 10 mm do 30 mm, • średnica od 6mm do 8 mm 3) Faktyczna ilość pelletu, którą Zamawiający zamówi będzie wynikać z jego bieżących potrzeb. Dostawy będą realizowane na podstawie zamówień składanych telefonicznie lub drogą elektroniczną. 4) Dostawa pelletu na podstawie zamówienia złożonego w trybie elektronicznym lub telefonicznym będzie realizowana przez Dostawcę jedynie w dni robocze. 5) Ilość jednorazowej dostawy to około 15 ton pelletu. 6) Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko do kotłowni Centrum Sportowo-Rekreacyjnego w Witoszowie Dolnym. 7) Dostawy muszą być dokonywane przy użyciu samochodu przystosowanego do transportu pelletu, z rozładunkiem do magazynów (silosów). 8) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. 9) Dowodem przyjęcia dostawy pelletu będą faktury VAT oraz dokument WZ z wydrukiem ilości dostarczonego pelletu. 10) Wykonawca zapewnia, iż dostarczany pellet będzie należytej jakości i będzie spełniał parametry normy jakościowej DIN plus. W przypadku zastrzeżeń zgłoszonych przez Zamawiającego w zakresie wymaganych parametrów wyszczególnionych w normie jakościowej DIN plus, Zamawiający zleci wykonanie badań dostarczonego pelletu dotyczących spełniania wymaganych norm jakościowych. Jeżeli badania wykażą niespełnienie w/w norm jakościowych, kosztami przeprowadzonych badań Zamawiający obciąży Wykonawcę. Ponadto Wykonawca opróżni na własny koszt magazyny (silosy) z dostarczonego nieodpowiadającego wymaganiom pelletu i dostarczy nowy pellet posiadający normę jakościową DIN plus.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09111400-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 2. wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ,oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 niniejszej SIWZ; załącznik nr 3 do SIWZ, pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy),zobowiązanie podmioty trzeciego (jeżeli dotyczy), 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w części III.4 pkt. 1 niniejszego ogłoszenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 4. Dokument, o którym mowa w pkt 3 ppkt 1) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 4 stosuje się. 6.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 7.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 8. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). 9. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w części III.4 pkt 1 niniejszego ogłoszenia o zamówieniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach