Przetargi.pl
Dostawę mebli (wyposażenia) dla Oddziału Ginekologicznego w ramach Projektu o numerze RPMP.12.01.03-12-0629/17 pn. „Kompleksowa modernizacja i wyposażenie oddziałów szpitalnych ZOZ Sucha Beskidzka – Dziennego Chemioterapii Onkologicznej, Neonatologicznego oraz Ginekologiczno – Położniczego wraz z Blokiem Porodowym”

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Szpitalna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48338723111 , fax. +480338723111
  • Data zamieszczenia: 2019-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Szpitalna 22
    34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
    tel. +48338723111, fax. +480338723111
    REGON: 00030441500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsuchabeskidzka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakałd Opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawę mebli (wyposażenia) dla Oddziału Ginekologicznego w ramach Projektu o numerze RPMP.12.01.03-12-0629/17 pn. „Kompleksowa modernizacja i wyposażenie oddziałów szpitalnych ZOZ Sucha Beskidzka – Dziennego Chemioterapii Onkologicznej, Neonatologicznego oraz Ginekologiczno – Położniczego wraz z Blokiem Porodowym”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa w zakresie wykonania, dostawy i montażu mebli do pomieszczeń oddziału ginekologicznego Szpitala w Suchej Beskidzkiej. Szczegółowy wykaz pomieszczeń i zamawianych mebli określa załącznik nr 1a do SIWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. Wymagania ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Meble wykonane z wysokiej jakości płyty meblowej drewnopochodnej laminowanej /melamina/ odpornej na zarysowani, wgniecenia oraz środki chemiczne i dezynfekcyjne stosowane w służbie zdrowia, w kolorze wskazanym przez Zamawiającego, wybranym spośród szerokiej gamy kolorów (min.30 kolorów) zaoferowanych przez Wykonawcę. 2. Fronty wykonane z płyty meblowej lub lakierowane w kolorze wskazanym przez Zamawiającego, wybranym spośród min. 30 kolorów zaoferowanych przez Wykonawcę. Krawędzie mebli wykończone obrzeżem PCV zgodnym z kolorystyką frontu. 3. Szafki szklane ze szkła hartowanego. 4. Blaty robocze z laminatu HPL odporne na podwyższoną temperaturę, zarysowania, wgniecenia i ścieranie, nie ulegające odbarwieniu, oraz na środki chemiczne i dezynfekcyjne stosowane w służbie zdrowia. Dopasowywane do istniejących wnęk i zamawianych szafek. Wszystkie krawędzie stykające się z innymi meblami i ścianami dokładnie zasilikonowane i wykończone listwami. Blaty robocze w kolorze wskazanym przez Zamawiającego, wybranym spośród szerokiej gamy kolorów ( min. 30 kolorów) zaoferowanych przez Wykonawcę 5. Nóżki mebli metalowe regulowane. 6. Otwieranie szuflad i drzwiczek - uchwyty listwowe proste - kolor i wzór do uzgodnienia. 7. W biurkach komputerowych wysuwane na prowadnicach półki pod klawiaturę oraz półki na stacje robocze. 8. Wszystkie drzwiczki meblowe zamykane na cichy domyk. 9. Prowadnice do szuflad z wysuwem 75 % np. Tandem Blum 10.Zawiasy samodomykające zapewniają cichy i delikatny domyk drzwiczek meblowych np. Tandem Blum. 11.W blatach montowane przepusty na kable (miejsce uzgodnione z Zamawiającym podczas montażu mebli). 12. Wszystkie szafy i szafki zamykane na zamki wpuszczane z 3 kluczami. 13. Wzorniki ( kolory płyt, blatów, zawiasy, nóżki meblowe, uchwyty, wzornik szkła, wzornik tapicerki) celem dokonania wyboru należy przedstawić Zamawiającemu. Zamawiający nie dopuszczę w tym zakresie komunikacji elektronicznej. 14. Wykonanie wycięć w blatach na zlewy i umywalki, ich osadzenie, podłączenie i zabezpieczenie (silikonowanie). 15. Meble należy wykonać z uwzględnieniem charakteru pomieszczeń i zasad ergonomii oraz uzyskania maksymalnego stopnia wykorzystania powierzchni. 16. Meble muszą odznaczać się wysoką wytrzymałością i estetyką. Meble są przeznaczone do długotrwałego użytkowania w pomieszczeniach służby zdrowia. Meble powinny stwarzać nowoczesny wygląd z uwzględnieniem zasad obowiązujących w pomieszczeniach oddziału szpitalnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33192000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Arkusz cenowy - załącznik nr 1a, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do specyfikacji. (Arkusz winien zawierać wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania). 3. Oświadczenia wymienione w punkcie 5.1 specyfikacji ( załącznik nr 2 i 2a do SIWZ). 4. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 5. Załącznik nr 4 - oświadczenie RODO.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach