Przetargi.pl
Dostawa mebli (wyposażenia) dla Oddziału Neonatologicznego i Położniczego – II postępowanie w ramach Projektu o numerze RPMP.12.01.03-12-0629/17 pn. „Kompleksowa modernizacja i wyposażenie oddziałów szpitalnych ZOZ Sucha Beskidzka – Dziennego Chemioterapii Onkologicznej, Neonatologicznego oraz Ginekologiczno – Położniczego wraz z Blokiem Porodowym” złożony w postepowaniu konkursowym nr RPMP.12.01.03-IZ.00-12-031/17 ogłoszonym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 (RPO WM) do Działania 12.1 Infrastruktura ochrony zdrowia, Poddziałania 12.1.3 Infrastruktura ochrony zdrowia o znaczeniu subregionalnym – SPR

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Szpitalna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48338723111 , fax. +480338723111
  • Data zamieszczenia: 2020-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Szpitalna 22
    34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
    tel. +48338723111, fax. +480338723111
    REGON: 00030441500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsuchabeskidzka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakałd Opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli (wyposażenia) dla Oddziału Neonatologicznego i Położniczego – II postępowanie w ramach Projektu o numerze RPMP.12.01.03-12-0629/17 pn. „Kompleksowa modernizacja i wyposażenie oddziałów szpitalnych ZOZ Sucha Beskidzka – Dziennego Chemioterapii Onkologicznej, Neonatologicznego oraz Ginekologiczno – Położniczego wraz z Blokiem Porodowym” złożony w postepowaniu konkursowym nr RPMP.12.01.03-IZ.00-12-031/17 ogłoszonym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 (RPO WM) do Działania 12.1 Infrastruktura ochrony zdrowia, Poddziałania 12.1.3 Infrastruktura ochrony zdrowia o znaczeniu subregionalnym – SPR
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa w zakresie wykonania, dostawy i montażu mebli do pomieszczeń oddziału neonatologicznego i położniczego Szpitala w Suchej Beskidzkiej określonych we wspólnym słowniku CPV: 33192000-2- meble medyczne 39150000-8- różne meble i wyposażenie 39711100-0- lodówki chłodziarki 39113100-8- fotele i krzesła. Szczegółowy wykaz pomieszczeń i zamawianych mebli określa załącznik nr 1a do SIWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. 1. Podane wymiary są wymiarami orientacyjnymi i będą stanowić podstawę przygotowania oferty. 2. Przed przystąpieniem do realizacji Wykonawca jest zobowiązany do pobrania wszystkich wymiarów z natury, w wyniku którego wymiary mebli i rodzaj szafek mogą ulec niewielkim modyfikacjom nie powodującym zmiany wartości oferty. 3. Na podstawie dokonanych pomiarów Wykonawca przygotuje projekt graficzny mebli oraz wizualizację pomieszczeń, które zostaną omówione i zaakceptowane w siedzibie Zamawiającego w obecności Generalnego Wykonawcy. Zamawiający nie dopuszczę w tym zakresie komunikacji elektronicznej. 4. Meble muszą być zgodne z wymaganiami bezpieczeństwa i higieny pracy, ergonomii, a także wymogami i atestami jakościowymi obowiązującymi w służbie zdrowia. 5. Zamawiający wymaga, aby meble były nowe, kompletne, wolne od wad, nieuszkodzone i nie mogą być przedmiotem praw osób trzecich. 6. Dostawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu meble na własny koszt wraz z wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza blokowania ciągów komunikacyjnych. 7. Wykonawca zobowiązany jest od dnia podpisania umowy do uczestniczenia w spotkaniach roboczych (każda środa), celem ustaleń dotyczących miejsc montażu ( niskie prądy, gniazda elektryczne, kolorystyka), wycięcia otworów pod zlewy, umywalki wraz z ich obsadzeniem (osprzęt przekaże generalny wykonawca). 8. Dostawa i montaż mebli wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, musi nastąpić zgodnie z harmonogramem uzgodnionym z Generalnym Wykonawcą remontu pomieszczeń sukcesywnie w terminie: meble do 4 tygodni od zawarcia umowy, wyposażenie do 8 tygodni od zawarcia umowy. 9. Dostawca jest zobowiązany do pozostawienie zamontowanych mebli czystych i uprzątnięcia na własny koszt opakowań oraz innych pozostałości po transporcie i montażu mebli.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33192000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Arkusz cenowy - załącznik nr 1a, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do specyfikacji. (Arkusz winien zawierać wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania). 3. Oświadczenia wymienione w punkcie 5.1 specyfikacji ( załącznik nr 2 i 2a do SIWZ). 4. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 5. Załącznik nr 4 - oświadczenie RODO. 6. Dokumenty określone w załączniku nr 1a (dla wymaganych pozycji).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach