Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy ogłasza przetarg
- Adres: 85-094 Bydgoszcz, ul. M. Skłodowskiej-Curie
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 525 854 304 , fax. 525 854 076
- Data zamieszczenia: 2019-06-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy
ul. M. Skłodowskiej-Curie 9
85-094 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 525 854 304, fax. 525 854 076
REGON: 11260740000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jurasza.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawę artykułów spożywczych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych, określonych w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ. 2.2 Przedmiot zamówienia obejmuje 2 niepodzielnych części, dla których Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, iż oferta w każdej z nich winna być pełna i powinna spełniać szczegółowe wymagania określone w formularzach cenowych, stanowiących załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jak i wymagania zawarte w punkcie 3 niniejszej specyfikacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15112000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu (łącznie z podaną godziną) składania ofert wskazanego w pkt. 12.1 SIWZ. (art. 45 ustawy) w wysokości : Część nr 1 – 2 645,00 PLN Część nr 2 – 943,00 PLN w jednej z niżej wymienionych form: a) pieniądzu – przelew na rachunek bankowy Zamawiającego w WBK S.A. nr rachunku: 64-1500-1360-1213-6008-5200-0000 na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć „Przetarg na dostawę artykułów spożywczych” oraz w tytule przelewu podać nr NIP. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 9.2 W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej Zamawiający zaleca, aby oryginał lub kopia dowodu wpłaty dołączony został do oferty. W każdym przypadku oryginał lub kopia dowodu wpłaty nie może być doręczony Zamawiającemu później niż do upływu terminu wskazanego w pkt. 12.1 SIWZ. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej wniesienie w terminie nastąpi wówczas, gdy wskazany powyżej rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium przed upływem terminu (łącznie z podana godziną), o którym mowa w pkt. 12.1 SIWZ. 9.3 W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej beneficjentem musi być Zamawiający. Zamawiający zaleca, aby kopia dokumentu dołączona została do oferty. Oryginał dokumentu nie może być doręczony Zamawiającemu później niż do upływu terminu (łącznie z godziną), o którym mowa w pkt. 12.1 SIWZ. Przez doręczenie uznaje się złożenie oryginału dokumentu w kasie siedziby Zamawiającego budynek B pok. 2, czynnej od poniedziałku do piątku z wyjątkiem środy (chyba, że 10 dzień danego miesiąca przypadać będzie w środę to kasa będzie czynna w tym właśnie dniu, w tej sytuacji następny dzień czyli czwartek będzie dniem, w którym kasa będzie nieczynna) w godzinach 10:00 – 13:00, z zastrzeżeniem wskazanego w zdaniu poprzednim terminu (łącznie z godziną) przyjęcia dokumentu w dniu składania ofert. 9.4 W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej Zamawiający wymaga, aby wystawiona gwarancja była bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. 9.5 Wykonawca, który wycofał swoją ofertę, a zabezpieczył ją wadium, powinien wystąpić do Zamawiającego na piśmie o dokonanie zwrotu wadium w formie i wysokości, w której je wniósł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych warunków
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mięsa i wędlin drobiowych
Dodano: 2023-09-18 - Dostawy drobiu dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku
Dodano: 2023-03-06 - Dostawa drobiu, podrobów drobiowych, wędlin drobiowych dla potrzeb Uzdrowiska Ciechocinek S. A. w 2 zadaniach CPV - 15112000-6, 15131500-0 Zadanie nr 1 – Dostawa mięsa drobiowego i podrobów drobiowych – CPV – 15112000-6 Zadanie nr 2 – Dostawa wędlin drobiowych - CPV – 15131500-0
Dodano: 2021-02-23 - Sukcesywne dostawy drobiu, podrobów i wędlin drobiowych
Dodano: 2020-12-22 - Dostawa drobiu, podrobów drobiowych, wędlin drobiowych dla potrzeb Uzdrowiska Ciechocinek S. A. w 2 zadaniach
Dodano: 2020-11-30 - DOSTAWĘ DROBIU I WĘDLIN DROBIOWYCH
Dodano: 2020-10-20 - Dostawy drobiu dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku
Dodano: 2020-09-17 - SUKCESYWNA DOSTAWA MIĘSA, WĘDLIN I DROBIU DO STOŁÓWEK SZKOLNYCH I PRZEDSZKOLA W ROKU SZKOLNYM 2020/2021
Dodano: 2020-07-23 - Dostawa mięsa (część 2) do Ogrodu Zoologicznego w Bydgoszczy
Dodano: 2020-02-04 - Dostawy drobiu dla Miejskiej Jadłodajni „U Świętego Antoniego” we Włocławku
Dodano: 2020-01-22