Przetargi.pl
Dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Bobrku

Dom Pomocy Społecznej w Bobrku ogłasza przetarg

  • Adres: 32-661 Bobrek, ul. Księżnej Ogińskiej 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-33 8464404 , fax. 0-33 8461349
  • Data zamieszczenia: 2012-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Bobrku
    ul. Księżnej Ogińskiej 2 2
    32-661 Bobrek, woj. małopolskie
    tel. 0-33 8464404, fax. 0-33 8461349
    REGON: 00079260400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Bobrku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wraz z transportem i rozładunkiem żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Bobrku w 2013 roku. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na realizację niżej wymienionych części: 1. Różne produkty spożywcze (dostawa 1 raz w tygodniu), 2. Mięso wołowe i wieprzowina (dostawa 2 razy w tygodniu), 3. Drób i podroby (dostawa 2 razy w tygodniu), 4. Produkty wędliniarskie (dostawa 2 razy w tygodniu), 5. Ryby przetworzone i konserwowane (dostawa wg potrzeb), 6. Warzywa i owoce mrożone (dostawa wg potrzeb), 7. Produkty mleczarskie (dostawa codzienna), 8. Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie (dostawa codzienna), 9. Jaja (dostawa 1 raz w tygodniu), 10. Warzywa i owoce (dostawa 3 razy w tygodniu).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat.oswiecim.pl/index.php/kategoria2/3
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach