Dom Pomocy Społecznej w Bobrku ogłasza przetarg
- Adres: 32-661 Bobrek, ul. Księżnej Ogińskiej 2
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-33 8464404 , fax. 0-33 8461349
- Data zamieszczenia: 2012-12-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Bobrku
ul. Księżnej Ogińskiej 2 2
32-661 Bobrek, woj. małopolskie
tel. 0-33 8464404, fax. 0-33 8461349
REGON: 00079260400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Bobrku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wraz z transportem i rozładunkiem żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Bobrku w 2013 roku. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na realizację niżej wymienionych części: 1. Różne produkty spożywcze (dostawa 1 raz w tygodniu), 2. Mięso wołowe i wieprzowina (dostawa 2 razy w tygodniu), 3. Drób i podroby (dostawa 2 razy w tygodniu), 4. Produkty wędliniarskie (dostawa 2 razy w tygodniu), 5. Ryby przetworzone i konserwowane (dostawa wg potrzeb), 6. Warzywa i owoce mrożone (dostawa wg potrzeb), 7. Produkty mleczarskie (dostawa codzienna), 8. Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie (dostawa codzienna), 9. Jaja (dostawa 1 raz w tygodniu), 10. Warzywa i owoce (dostawa 3 razy w tygodniu). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat.oswiecim.pl/index.php/kategoria2/3
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Krakowie różnych artkułów spożywczych
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa artykułów żywnościowych - 3 grupy
Dodano: 2016-07-08 - Dostawa różnych produktów spożywczych dla ZZOZ w Wadowicach, znak:ZP/PRZET/19/2016
Dodano: 2016-06-17 - dostawa różnych produktów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Krakowie w okresie 01.07.2016 do 31.12.2016.
Dodano: 2016-06-14 - Dostawa artykułów piekarskich
Dodano: 2016-06-03 - Dostawa produktów spożywczych i wody mineralnej.
Dodano: 2016-06-02 - Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych i wody mineralnej
Dodano: 2016-05-11 - Dostawa różnych produktów spożywczych dla ZZOZ w Wadowicach, znak:ZP/PRZET/9/2016.
Dodano: 2016-04-12 - Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkół w Radłowie w 2016 roku
Dodano: 2016-04-01 - Dostawa artykułów spożywczych Pakiet nr 1 - art. spożywcze i przetwory Pakiet nr 2 - słodycze, Pakiet nr 3 - napoje, Pakiet nr 4 - żywność dla dzieci i niemowląt, Pakiet nr 5 - jajka , Pakiet nr 6 - drób , Pakiet nr 7 - pieczarki, Pakiet nr 8 - mięso i wędliny, Pakiet nr 9 - pieczywo
Dodano: 2016-03-29