Przetargi.pl
Dostawa znaków oznakowania pionowego dróg na potrzeby Zarządu Dróg Grodzkich w Zamościu

Zarząd Dróg Grodzkich w Zamościu ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, ul. Partyzantów 61
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6383198 , fax. 084 6396189
  • Data zamieszczenia: 2009-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Grodzkich w Zamościu
    ul. Partyzantów 61 61
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 084 6383198, fax. 084 6396189
    REGON: 95037166600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdg.zamosc.bip.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa znaków oznakowania pionowego dróg na potrzeby Zarządu Dróg Grodzkich w Zamościu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa znaków oznakowania pionowego dróg na potrzeby Zarządu Dróg Grodzkich w Zamościu . 2. Oferta musi obejmować całość zamówienia z dostawą do Zamościa. 3. Zakres przedmiotu zamówienia : -trójkąt 900, 750. -koło 800, 400. -stop 800. -prostokąt 600/900, 600/750, 400/500, 1000/530, 1200/530. -kwadrat 600/600 450/450, 400/400, 900/900. -tablice fluoroscencyjne 900/900 z D-6 (600). -tabliczki, -tablice. Szczegółowy zakres ujęty jest w kosztorysie ofertowym .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349922009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wpłacenia wadium przez Wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych oraz nie dotyczy ich żadna z sytuacji opisanych w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 2.Kryteria kwalifikacyjne dla Wykonawców przystępujących do przetargu są następujące: 2.1.Wykonawca zakończył w ciągu ostatnich 3 lat realizację zadań o podobnym charakterze. 2.2.Wykonawca winien nie zalegać z podatkami, opłatami i składkami na rzecz Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych . 2.3. Wykonawca winien posiadać aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem. 2.4.Wykonawca winien posiadać aktualną informację z K.R.K. albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4-8 oraz w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy. 2.5.Wykonawca musi mieć środki finansowe lub zdolność kredytową wystarczającą, aby zapewnić wymagany przepływ gotówki przez okres obowiązywania umowy. 3. Aktualny Certyfikat Bezpieczeństwa B w zakresie zapewnienia jakości wymagany jest certyfikat ISO 9001 lub ISO 9002.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów , jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. W celu potwierdzenia ważności oferty i spełnienia warunków podmiotowych Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty i oświadczenia : 1) wypełniony formularz ofertowy [wg załączonego druku] 2) kosztorys ofertowy [wypełniony wg zał.] 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert] 4) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy [na formularzu ofertowym] 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4-8 ustawy [wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert] 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy [wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert] 7) aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert] 8) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert] 9) rachunek zysków i strat , w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania rachunku zysków i strat innych dokumentów , określających obroty, zyski oraz zobowiązania i należności, z których wynika, że wykonawca ma możliwość wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca przedkłada rachunek zysków i strat za lata 2005-2007.[ za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres]; 10) informacje banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolnością kredytową wykonawcy [wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, z informacji powinna wynikać konkretna kwota] 11) polisę , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ; 12) wykazu zamówień wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat odpowiadających charakterowi zamówienia oraz o porównywalnej wartości, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie- [wypełniony wg zał.] 13) wypełniony i zaakceptowany wzór umowy - [wypełniony wg zał.]

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdg.zamosc.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach