Przetargi.pl
Dostawa i montaż regałów jezdnych oraz stacjonarnych do Inspektoratu ZUS w Chełmie i Zamościu

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju ogłasza przetarg

  • Adres: 23-400 Biłgoraj, ul. Kościuszki 103
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6881200, 6881209 , fax. 084 6866974
  • Data zamieszczenia: 2009-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju
    ul. Kościuszki 103 103
    23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 084 6881200, 6881209, fax. 084 6866974
    REGON: 00001775600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż regałów jezdnych oraz stacjonarnych do Inspektoratu ZUS w Chełmie i Zamościu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem regałów jezdnych i stacjonarnych z przeznaczeniem dla budynków Oddziału ZUS w Biłgoraju: 1)Inspektorat ZUS w Zamościu, ul. Kiepury 2, 22-400 Zamość w ilości 282 mb. półek użytkowych, 2)Inspektorat ZUS w Chełmie, ul. I Armii Wojska Polskiego 8, 22-100 Chełm w ilości 1201,50 mb. półek użytkowych, 2.Zamawiane regały są przeznaczone do składowania dokumentów (akt) w archiwach budynków I/ZUS w Chełmie oraz Zamościu. 3.Zamówienie nie przekracza wartości określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 od której jest uzależniony obowiązek przekazywania Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich ogłoszeń o zamówieniach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391311000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawcy są zobowiązani do wniesienia wadium do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 10.04.2009r. do godz. 10:00 w wysokości 2 000 zł. Słownie: dwa tysiące złotych. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6ust.3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 ze zm.). 3.Złożone wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą tj.: 30 dni od upływu terminu do składania ofert tj. od dnia 10.04.2009r. do dnia 09.05.2009r.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi zawarte w art. 22. ust 1, pkt 1-4 Pzp tj.: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca: -złoży stosowne oświadczenie z art. 22. ust 1, pkt 1-4 Pzp 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca/y: -Złoży/ą stosowne oświadczenie z art. 22. ust 1, pkt 1-4 Pzp -Wykonał/li w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z należytą starannością co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem (dostawy regałów aktowych) i wartością dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (na kwotę nie mniejszą niż wartość składanej oferty w odniesieniu do każdej z wykazywanych dostaw). 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca: -złoży stosowne oświadczenie z art. 22. ust 1, pkt 1-4 Pzp -udokumentuje, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca: -złoży stosowne oświadczenie z art. 22. ust 1, pkt 1-4 Pzp
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca składając ofertę obowiązany jest do oferty załączyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22. ust 1, pkt 1-4 Pzp oraz niniejszej siwz.: 1)Oświadczenia: a)Oświadczenie z art. 22. ust 1, pkt 1-4 Pzp 2)Dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22. ust 1, pkt 1-4 Pzp: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 m -cy przed upływem terminu składania ofert; b)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; c)Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw odpowiadających swoim rodzajem (dostawy przejezdnych regałów aktowych) i wartością dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów /referencji/ potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (wykaz musi zawierać co najmniej dwie dostawy wykonane z należytą starannością w zakresie przedmiotowego postępowania o wartości nie mniejszej niż wartość brutto składanej przez wykonawcę oferty w odniesieniu do każdej z wykazywanych dostaw ). d)Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia. Wykonawca winien posiadać ciągłość w zakresie ubezpieczenia OC prowadzonej działalności w całym okresie realizacji przedmiotowego zamówienia. 3)Inne wymagane dokumenty: c)Opis techniczny umożliwiający weryfikację wymagań technicznych określonych w siwz wraz z wizualizacją fotograficzną oferowanych typów regałów, d)Certyfikat/y zaświadczający/e o nośności i bezpieczeństwie oferowanych regałów wydany przez uprawniony do tego podmiot zewnętrzny, e)Atest higieniczny dopuszczający oferowane typy regałów do użytku, f)Dokument klasyfikujący oferowane typy regałów w zakresie reakcji na ogień

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach