Przetargi.pl
DOSTAWA BETONOWYCH PŁYT DROGOWYCH NA SKŁADOWISKO ODPADÓW W M. SREBRZYSZCZE GM. CHEŁM

Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, ul. ks. Piotra Skargi 11
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-82 560 50 20 , fax. 0-82 560 50 21
  • Data zamieszczenia: 2009-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami sp. z o.o.
    ul. ks. Piotra Skargi 11 11
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 0-82 560 50 20, fax. 0-82 560 50 21
    REGON: 06001933000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgo.chelm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka miasta

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA BETONOWYCH PŁYT DROGOWYCH NA SKŁADOWISKO ODPADÓW W M. SREBRZYSZCZE GM. CHEŁM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa (loco składowisko odpadów komunalnych dla m. Chełma w miejscowości Srebrzyszcze, gm Chełm, woj. lubelskie) używanych płyt drogowych o łącznej powierzchni 900 m2 i o wymiarach jednej płyty: szerokość - 1000 mm lub 1500 mm; długość - 3000 mm; grubość - od 150 mm do 180 mm; Płyty powinny: - spełniać normy BN-80/6775-03/01, BN-80/6775-03/02, - być pełne, krzyżowo zbrojone prętami stalowymi, z min. 2 uchwytami do montażu, w dobrym stanie technicznym t.j. bez uszkodzeń takich jak pęknięcia, ubytki, odsłonięte zbrojenie. Cena dostawy musi obejmować koszty załadunku i transportu loco składowisko w Srebrzyszczu gm. Chełm. Rozładunek wykona na własny koszt Zamawiający. Zamawiający będzie miał prawo żądać dla dostawy przedłożenia certyfikatu zgodności z PN j.w.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępienienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie przesłanek zawartych w art. 24 ust. 1-2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 Ustawy . Wzór oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgo.chelm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach