Przetargi.pl
Dostawa materiałów z przeznaczeniem do przebudowy ul. Żelechowskiej w m. Łuków w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 807 Maciejowice - Sobolew - Żelechów - Łuków, na odcinku o długości 0,400 km - zadanie nr 1 - materiały drogowe - zadanie nr 2 - urządzenia bezpieczeństwa ruchu - zadanie nr 3 - materiały do kanalizacji deszczowej

Rejon Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-500 Biała Podlaska, ul. Warszawska 14
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3438188 , fax. 083 3438183
  • Data zamieszczenia: 2014-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejon Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej
    ul. Warszawska 14 14
    21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie
    tel. 083 3438188, fax. 083 3438183
    REGON: 00016771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów z przeznaczeniem do przebudowy ul. Żelechowskiej w m. Łuków w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 807 Maciejowice - Sobolew - Żelechów - Łuków, na odcinku o długości 0,400 km - zadanie nr 1 - materiały drogowe - zadanie nr 2 - urządzenia bezpieczeństwa ruchu - zadanie nr 3 - materiały do kanalizacji deszczowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres dostaw obejmuje: 1) zadanie nr 1 - materiały drogowe: a) kostka brukowa gr. 6 cm szara - 1216 m2 b) kostka brukowa gr. 6 cm bezfazowa rubinowa - 707 m2 c) kostka brukowa gr. 8 cm szara - 117 m2 d) kostka brukowa gr. 8 cm grafitowa - 622 m2 e) krawężnik drogowy betonowy 20x22x100 cm - 166 m f) krawężnik drogowy betonowy 20x22/30x100 cm skośny - 45 m g) krawężnik drogowy betonowy 20x30x100 cm - 680 m h) krawężnik drogowy betonowy 20x30x78 cm R6 łukowy - 20 m i) krawężnik drogowy betonowy 20x30x78 cm R5 łukowy - 18 m j) obrzeże betonowe 6x20 cm szare - 1450 m k) obrzeże betonowe 8x30 cm szare - 408 m l) krąg betonowy 1000 mm wys. 500 mm z dnem - 9 szt. m) krąg betonowy 1000 mm wys. 300 mm - 2 szt. n) krąg betonowy 1000 mm wys. 500 mm - 18 szt. o) przepust betonowy śr. 500 mm - 16 szt. p) pokrywy żelbetowe nadstudzienne - 9 szt. 2) zadanie nr 2 - urządzenia bezpieczeństwa ruchu: a) bariera łańcuchowa U-12b o rozstawie słupków z rur 60 mm co 2,0 m -180 m 3) zadanie nr 3 - kanalizacja deszczowa: a) separator lamelowy PSW LAMELA 15/150 śr. 1200 - 1 szt. b) rury PP/MP o śr. zewn. 400 mm - 49 m c) rury PP/MP o śr. zewn. 600 mm - 362 m d) rury PE 160/6,3 o śr. zewn. 160 mm - 78 m e) właz żeliwny ciężki - 9 szt. f) wpust uliczny żeliwny ściekowy typ ciężki 650x450 mm - 16 szt. W przypadku dostaw nie spełniających wymagań Zamawiającego, dana partia będzie stawiana do dyspozycji Wykonawcy. 2. Wykonawca potwierdzi jakość dostarczonych materiałów poprzez przedłożenie deklaracji zgodności. 3. Materiały będą dostarczane na plac budowy w Łukowie oraz rozładowane na koszt Wykonawcy. 4. Okres rękojmi za wady dostarczonych materiałów objętych zamówieniem wynosi 2 lata od daty odbioru ostatecznego. Rękojmia rozpoczyna swój bieg od daty odbioru całości dostawy tj. podpisania dokumentu W. i protokółu odbioru. 5. W przypadku wystąpienia w okresie rękojmi wad zakupionych materiałów Zamawiający zawiadamia Wykonawcę o powstałych wadach, a Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wbudowanych materiałów wadliwych i wbudowania nowych materiałów wolnych od wad w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania. 7. Wartość zamówienia wynosi: 231.388,00 zł netto
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: : 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: - zadanie nr 1: 2.000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące 00/100), - zadanie nr 2: 300,00 zł (słownie złotych: trzysta 00/100), - zadanie nr 3: 2.000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące 00/100), 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42 poz. 275, z późń. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Banku Zachodnim WBK S.A. 4 Oddział w Lublinie nr 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2012 poz. 1376 z późn. zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na konto ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdw.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach