Przetargi.pl
Dostawa znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego do RDW w Lublinie z/s w Bychawie

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie ogłasza przetarg

  • Adres: 23-100 Bychawa, ul. Antoniego Budnego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5661393 w. 28 , fax. 815 660 256
  • Data zamieszczenia: 2020-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie
    ul. Antoniego Budnego 5
    23-100 Bychawa, woj. lubelskie
    tel. 081 5661393 w. 28, fax. 815 660 256
    REGON: 16771100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego do RDW w Lublinie z/s w Bychawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego do RDW w Lublinie z/s w Bychawie 2. Zamówienie obejmuje dostawę oznakowania drogowego: - A-1 (wym. 900 mm) – 6 szt. (B-2, K-4) - A-2 (wym. 900 mm) – 4 szt. (K-4) - A-3 (wym. 900 mm) – 4 szt. (K-4) - A-4 (wym. 900 mm) – 6 szt. (B-2, K-4) - A-6b (wym. 900 mm) – 2 szt. (K-2) - A-7 (wym. 900 mm) (folia typ 2) – 4 szt. (K-4) - A-11 (wym. 900 mm) – 4 szt. (K-4) - A-16 (wym. 900 mm) – 4 szt. (K-4) - A-17 (wym. 900 mm) – 4 szt. (K-4) - A-18b (wym. 900 mm) – 16 szt. (B-8, K-8) - A-30 (wym. 900 mm) – 14 szt. (B-6,K-8) - B-9 (wym. 800 mm) – 4 szt. (B-4) - B-20 (wym. 800 mm) (folia typ 2) – 14 szt. (B-6, K-8) - B-20 (wym. 1000 mm) (folia typ 2) – 2 szt. (B-1, K-1) - B-25 (wym. 800 mm) – 6 szt. (B-2, K-4) - B-33 (30 km/h) (wym. 800 mm) – 2 szt. (K-2) - B-33 (40 km/h) (wym. 800 mm) – 8 szt. (B-4, K-4) - B-33 (60 km/h) (wym. 800 mm) – 8 szt. (B-2, K-6) - B-33 (70 km/h) (wym. 800 mm) – 3 szt. (B-3) - B-34 (40 km/h) (wym. 800 mm) – 4 szt. (K-4) - B-34 (70 km/h) (wym. 800 mm) – 2 szt. (B-2) - B-36 (wym. 800 mm) – 3 szt. (B-3) - C-9 (wym. 800 mm) – 16 szt. (B-6, K-10) - D-1 (wym. 600 x 600 mm) – 5 szt. (B-5) - D-2 (wym. 600 x 600 mm) – 1 szt. (B-1) - D-6 (wym. 600 x 600 mm) (folia typ 2) – 10 szt. (B-8,K-2) - E- 4 „Majdan Kozic Górnych 0,5” (obustronny – na dwóch panelach) – 2 szt. (K-2) - E-6e „Urząd Gminy” (grot w kierunku jak w znaku obustronnym na 2 panelach) – 2 szt. (K-2) - E-17a – 7 szt. (K-7), w tym: „Jabłonna Druga” – 1 szt.,„Kozice Górne”– 1 szt., 1 szt., „Piotrków Pierwszy” – 2 szt. „Piotrków – Kol.” – 3 szt. - E-18a – 7 szt. (K-7), w tym: „Jabłonna Druga” – 1 szt.,„Kozice Górne”– 1 szt.,., „Piotrków Pierwszy” – 2 szt. „Piotrków – Kol.” – 3 szt. - T-1 „80 m” (wym. 600 x 250 mm) – 2 szt. (B-2) - T-2 „1,0 km” (wym. 600 x 250 mm) – 4 szt. (B-4) - T-2 „1,5 km” (wym. 600 x 250 mm) – 6 szt. (B-6) - T-2 „2,0 km” (wym. 600 x 250 mm) – 6 szt. (B-6) - T-3 „Koniec” (wym. 600 x 250 mm) – 2 szt. (B-2) - słupek prowadzący U-1a (trapezowy) – 600 szt. (B-300, K-300) słupek o przekroju trapezowym o wym. 40 x 80 x 120 mm; wysokość słupka: 1 500 mm (ew. 1 495 mm); monolityczny, bez łączeń, wykonany z tworzywa sztucznego; wyposażony w element odblaskowy barwy białej i barwy czerwonej; przeznaczony do zamontowania w gruncie, winien mieć w swojej dolnej części otwór do umieszczenia przetyczki (poprzeczki) z tworzywa sztucznego o średnicy od 15 do 20 mm i długości od 20 do 30 cm, utrudniający wyciągnięcie słupka z gruntu. Barwa słupków prowadzących powinna być czysta, gładka, pozbawiona rys, pęcherzy i wgłębień; słupek „czysty” bez znaków kilometrowych i hektometrowych (wraz z przetyczką). - słupek prowadzący U-1a (płaski) – 300 szt. (B-150, K-150) słupek uchylny, monolityczny – bez łączeń płaski, wykonany z tworzywa sztucznego – poliwęglanu; wyposażony w element odblaskowy barwy białej i barwy czerwonej; słupek prowadzący wyposażony w kotwę mocującą w gruncie wykonaną z blachy stalowej; słupek „czysty” bez znaków kilometrowych i hektometrowych. - słupek prowadzących U-1b – 40 szt. (B-20, K-20) słupek o przekroju trapezowym, mocowany do stalowych barier ochronnych U-14a - U-3a/b (wym. 600 x 600 mm) – 6 szt. (B-6) - U-3c/d (wym. 600 x 1 800 mm) – 4 szt. (B-2, K-2) - U-3c/d (wym. 600 x 3 000 mm) – 2 szt. (B-2) - U-3e (wym. 2 x 600 x 600 mm) – 4 szt. (B-4) - U-4b (wym. 600 x 1 200 mm) – 1 szt. (B-1) - U-5a – 20 szt. (B-6, K-14) Słupek przeszkodowy wykonany z tworzywa sztucznego/blachy stalowej o wysokości min. 100 cm; słupek koloru żółtego wyklejony jednostronnie (zewnętrznie) w podłużne pasy z folii odblaskowej – typ 2 - U-5b + C-9 (wym. ø 400 mm) – 6 szt. (B-6) Słupek przeszkodowy oraz zespolony z nim znak C-9, wykonany z tworzywa sztucznego o wysokości min. 100 cm; słupek koloru żółtego wyklejony jednostronnie (zewnętrznie) w podłużne pasy z folii odblaskowej – typ 2; znak C-9 (jednostronny) o wym. ø 400 mm z folii odblaskowej – typ 2 - U-5b + C-9 (wym. ø 600 mm) – 4 szt. (B-4) Słupek przeszkodowy oraz zespolony z nim znak C-9, wykonany z tworzywa sztucznego o wysokości min. 100 cm; słupek koloru żółtego wyklejony jednostronnie (zewnętrznie) w podłużne pasy z folii odblaskowej – typ 2; znak C-9 (jednostronny) o wym. ø 600 mm z folii odblaskowej – typ 2 - cyfra kilometrowa U-7 – 2 000 szt.; 1szt = 1 cyfra (B-1000, K-1000) wys. 42 mm; cyfry w formie naklejki przyklejanej do słupka U-1a (U-1b); cyfry z folii czarnej, nieodblaskowej – odpornej na oderwanie cyfry podczas mycia słupków w tym: 0 – 200 szt.; 1 – 200 szt.; 2 – 200 szt.; 3 – 200 szt.; 4 – 200 szt.; 5 – 200 szt.; 6 – 200 szt.; 7 – 200 szt.; 8 – 200 szt.; 9 – 200 szt. - cyfra hektometrowa U-8 – 2 000 szt. 1 szt. = 1 cyfra (B-1000, K-1000) wys. 102 mm; cyfry w formie naklejki przyklejanej do słupka U-1a (U-1b); cyfry z folii czarnej, nieodblaskowej – odpornej na oderwanie cyfry podczas mycia słupków w tym: 0 – 200 szt.; 1 – 200 szt.; 2 – 200 szt.; 3 – 200 szt.; 4 – 200 szt.; 5 – 200 szt.; 6 – 200 szt.; 7 – 200 szt.; 8 – 200 szt.; 9 – 200 szt. - U-18b (lustro drogowe wym. 1 000 x 800 mm) – 6 szt. (B-2, K-4) Lustro panoramiczne, o kształcie prostokątnym, z ramką wykonaną z tworzywa sztucznego. Ramka o kolorze biało – czerwonym. Lustro wykonane z nietłukącego materiału (polimer lub pleksiglas). Obudowa wykonana z białego poliestyrenu. Lustro wyposażone w uchwyty umożliwiające do montażu go na słupku ø 60 mm. - naklejka znaku B-18 o treści „8 t.” o wym. ø 400 mm – 6 szt. (B-6) (przeznaczona do naklejenia na znak typu F-6) - naklejka znaku B-18 o treści „10 t.” o wym. ø 400 mm – 6 szt. (B-6) (przeznaczona do naklejenia na znak typu F-6) - naklejka o treści „Przytyki” – 4 szt. (B-4), do naklejenia na znaki E1/E-2a: - 2 szt.: o wym. duża litera - 160 mm; mała litera - 110 mm; litery - kolor biały, tło - kolor zielony (na znak typu E-1) - 2 szt.: o wym. duża litera - 210 mm; mała litera - 140 mm; litery - kolor biały, tło - kolor zielony ( na znak typu E-2a) - zatyczki (zaślepki górne) na słupki ø 60,3 mm (mierzone zewnętrznie) – 100 szt. (B-40, K-60) 3. Znaki drogowe należy wykonać z blachy stalowej ocynkowanej ogniowo o grubości min. 1,25 mm. 4. Rok produkcji dostarczanego oznakowania pionowego – 2020 r. 5. Na folii powinna znaleźć się cecha (znak wodny) określająca okres trwałości utrzymania odblaskowości folii. 6. Profile do mocowania uchwytów zlokalizowane w tylnej części tarczy znaków (dla znaków typu A,B, C, D i T). 7. Tyły znaków i tablic drogowych zabezpieczone farbą szarą, nieodblaskowe. 8. Wszystkie zamawiane znaki i tablice łącznie z uchwytami montażowymi (uchwyty wliczone w cenę znaków i tabliczek). 9. Krawędzie znaków i tablic drogowych muszą być podwójnie gięte. 10.Dostawca ma obowiązek przedstawić Aprobatę Techniczną na stosowane folie odblaskowe do znaków drogowych (min. 7-letni min. okres zachowania odblaskowości folii typu 1 oraz 10-letni okres zachowania parametrów odblaskowości folii typu 2) oraz tarczę znaku (min. 7 lat). 11.Dostawca zobowiązany jest dostarczyć Deklarację zgodności oraz Certyfikat na dostarczane oznakowania. 12.Barwa słupków prowadzących U-1a/U-1b powinna być czysta i gładka oraz powinna być pozbawiona rys, pęcherzy i wgłębień. 13. Gwarancja trwałości słupków prowadzących U-1a i U-1b wynosi 24 miesiące (nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych). 14.Dostawca zobowiązany jest dostarczyć Deklarację zgodności oraz Certyfikat CE na dostarczane słupki prowadzące. 15.Dostawa przedmiotowego oznakowania do siedziby RDW Lublin – tj. na adres: ul. Antoniego Budnego 5, 23-100 Bychawa. 16. Dostarczane oznakowanie pionowe objęte dostawą musi by zgodnie z Załącznikiem nr 1-4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. nr 220, poz. 2181 z dnia 23 grudnia 2003 r.). 17. Transport oznakowania z wyładunkiem zapewniany przez Wykonawcę (wliczony w cenę dostawy). 18.Dostawy zakwestionowane pod względem jakości zostaną postawione do dyspozycji Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wadliwego materiału na własny koszt i dostarczenia elementów oznakowania wolnych od wad w terminie 5 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. 19. Rozładunek znaków zapewni Wykonawca. Wykonawca telefonicznie uzgodni z Zamawiającym datę odbioru dostawy celem zabezpieczenia możliwości rozładunku i odbioru dostarczonych znaków z co najmniej 1-dniowym wyprzedzeniem. 20.Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy PZP). Za równoważną uznana będzie oferta na wykonanie dostaw przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego, niż określone w opisie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że ich parametry nie będą gorsze, niż określone w opisie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34992200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 1 000,00zł. słownie złotych: tysiąc 00/100. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy ZDW w Lublinie w Banku PKO Bank Polski S.A. nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. 5. W przypadku wniesienia wadium w jednej z form wymienionych w ust. 2 pkt 2)-5) Beneficjenta poręczenia/gwarancji należy określić następująco: Województwo Lubelskie, ul. A. Grottgera 4, 20-029 Lublin, Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Dobrzańskiego 3 , 20-262 Lublin. UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego”. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (j.t. Dz. U z 2015 poz. 128 z późn.zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na rachunek bankowy ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja), treść gwarancji, w miejscu gdzie wskazany jest podmiot , na którego zlecenie udzielana jest gwarancja, winna wskazywać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub jednego z wykonawców – z zaznaczeniem, że składa on ofertę wspólną wraz z innymi podmiotami i ta właśnie oferta jest zabezpieczona gwarancją.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: a) dowód wniesienia wadium, b) ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT) (wzór - zał. A) wraz z załączonym formularzem cenowym (zał. A1), c) zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów, d) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, e) w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp) – wg załącznika D. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach