Przetargi.pl
► Dostawa znaków, elementów oznakowania, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego dla Rejonu Dróg Wojewódzkich we Włodawie.

Zarząd Dróg Wojewódzkich Lublin Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-200 Włodawa, ul. Lubelska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5721635, 5721151 , fax. 825 721 793
  • Data zamieszczenia: 2020-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich Lublin Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie
    ul. Lubelska 60
    22-200 Włodawa, woj. lubelskie
    tel. 082 5721635, 5721151, fax. 825 721 793
    REGON: 16771100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdw.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ► Dostawa znaków, elementów oznakowania, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego dla Rejonu Dróg Wojewódzkich we Włodawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa znaków, elementów oznakowania, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego dla Rejonu Dróg Wojewódzkich we Włodawie. 1. Zamówienie obejmuje dostawy do siedziby Rejonu Dróg Wojewódzkich we Włodawie, 22-200 Włodawa, ul. Lubelska 60 w następującym zakresie: 1) tarcze znaków drogowych z folii typu 1: ● z grupy A (b = 900 mm) – 25 szt., ● z grupy B (ø = 800 mm) – 20 szt., ● z grupy C (ø = 800 mm) – 1 szt , ● z grupy D – 20 szt.( w tym: D-1 – 6 szt.; D-15 – 10 szt.; D-43 – 4 szt.), ● z grupy E – 6 szt. ● z grupy F – 3 szt., wraz z uchwytami uniwersalnymi, 2) urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego ● słupki prowadzące U-1a – 400 szt.; ● tablice prowadzące U-3c – 2 szt., ● tablice prowadzące U-3d – 4szt., ● lustro drogowe U-18b (800x1000) – 2 szt., ● lustro drogowe U-18b (600x800) – 2 szt., ● pachołki drogowe U-23 – 6 szt2. 2. Podane ilości znaków z grupy A i B są ilościami szacunkowymi. Szczegółowe ilości znaków i ich symbole będą każdorazowo określane w zapotrzebowaniu na dostawę. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dostaw pomiędzy poszczególnymi asortymentami znaków. Dostawy będą realizowane zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (zał. H) w sposób gwarantujący należytą jakość. 3. Wzory i wszelkie parametry techniczne powinny być zgodne z następującymi rozporządzeniami: a) Rozporządzenie Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. 2019, poz. 2310), b) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. 2019 poz. 2311). 4. Okres gwarancji dla wyrobów objętych niniejszym zamówieniem wynosi: a) dla tarcz znaków z folią typu 1 - 7 lat, b) dla urządzeń bezpieczeństwa ruchu - 2 lata. 4. Wyszczególnienie ilości znaków określa „Zestawienie potrzeb w zakresie dostaw znaków drogowych i urządzeń BRD". 5. Zamawiający dopuszcza płatności częściowe. Rozliczenie następować będzie na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie za poszczególne elementy dostawy. 6. Wykonawca dostarczy znaki drogowe własnym środkiem transportowym, w sposób uniemożliwiający ich uszkadzanie w czasie transportu i uszkadzanie. 7. Wykonawca przedłoży dokumenty potwierdzające zgodność dostarczonych znaków z wymaganiami określonymi w Krajowej ocenie technicznej i Krajowej deklaracji właściwości użytkowych oraz gwarancję wyrobu. 8. Dostawy zakwestionowane pod względem jakości zostaną postawione do dyspozycji Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wadliwego materiału z placu składowego Zamawiającego na własny koszt i dostarczenia znaków wolnych od wad w terminie 7 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. 9. Rozładunek znaków zapewni Zamawiający. Wykonawca telefonicznie uzgodni z Zamawiającym datę odbioru dostawy celem zabezpieczenia możliwości rozładunku i odbioru dostarczonych znaków przez pracowników RDW, z co najmniej 1-dniowym wyprzedzeniem. 10. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). Za rozwiązania równoważne uznana będzie oferta na dostawy elementów oznakowania wykonanych przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określony w OPZ, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w OPZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34992200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 500,00 zł, (słownie złotych: pięćset 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. 2020 r. poz. 299). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie do banku PKO Bank Polski S.A. na nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. 5. W przypadku wniesienia wadium w jednej z form wymienionych w ust. 2 pkt. 2)-5) Beneficjenta poręczenia/gwarancji należy określić następująco : Województwo Lubelskie, ul. Artura Grottgera 4, 20-029 Lublin, NIP 712-29-04-545, REGON 431019170; Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, 20-207 Lublin. 6. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w treści gwarancji Wykonawca musi być wskazany prawidłowo - a zatem muszą być w niej wymienieni wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, a przynajmniej być zachowana wersja minimum, tj. jeśli wymieniony jest jeden z tych Wykonawców, to powinno być zaznaczone, ze składa on ofertę wspólną wraz z innymi podmiotami i ta właśnie oferta jest zabezpieczona gwarancją. UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego”. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (j.t. Dz. U z 2015 poz. 128 z późn.zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy Pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na rachunek bankowy ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia w formie oryginału należy dołączyć do oferty. 4. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności : a) gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych b) okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 5. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności : a) poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych b) poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: a) dowód wniesienia wadium. b) ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT) (wzór - zał. A) z formularzem cenowym c) zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów. d) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach