Przetargi.pl
DOSTAWA ZNAKÓW, ELEMENTÓW OZNAKOWANIA, URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO WRAZ Z INSTALACJĄ

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, ul. Składowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8863163, 8864103 , fax. 818 863 163
  • Data zamieszczenia: 2020-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach
    ul. Składowa
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 081 8863163, 8864103, fax. 818 863 163
    REGON: 16771100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA ZNAKÓW, ELEMENTÓW OZNAKOWANIA, URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO WRAZ Z INSTALACJĄ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje: 1) wdrożenie zmian w oznakowaniu pionowym drogi woj. Nr 747 granica województwa – Opole Lubelskie – Bełżyce – Konopnica, zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu, opracowanym dla tej drogi i obejmuje dostawę wraz z montażem elementów oznakowania pionowego i urządzeń b.r.d., tj.: a. Znaków drogowych z grup A, B, D, F b. Tablic i drogowskazów z grupy E c. Tabliczek do znaków drogowych z grupy T d. Urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego z grupy U e. Słupków do znaków i tablic f. Elementów służących do montażu znaków i tablic 2) Wymianę słupków prowadzących w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 874, odcinek: Puławy – węzeł S12 w m. Jastków przy wykorzystaniu materiału Zamawiającego. 3) Transport zdemontowanych elementów oznakowania i urządzeń b.r.d. na bazę Obwodu Drogowego w Puławach, na ul. Dęblińską 29, 24-100 Puławy. 2. Wzory i wszelkie parametry techniczne powinny być zgodne z następującymi rozporządzeniami: a. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31. lipca 2002 w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 454) b. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3. lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2019 r., poz. 2311) 3. Okres gwarancji dla wyrobów objętych niniejszym zamówieniem wynosi: a. Dla tarcz znaków z folią pryzmatyczną fluorescencyjną: 10 lat, b. Dla tarcz znaków z folią typu 2: 10 lat, c. Dla tarcz znaków z folią typu 1: 7 lat (pkt. a – c dotyczy również tablic urządzeń b.r.d.), d. Dla urządzeń b.r.d.: nie mniej niż 2 lata (z wyjątkiem elementów z folii odblaskowych). e. Słupki do znaków: 5 lat . 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamawianych wyrobów pomiędzy asortymentami w stosunku do ilości określonych w formularzu cenowym 5. Rozliczenie dostawy wraz z instalacją następować będzie na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie – formularzu cenowym Wykonawcy. 6. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktyczne ilości wykonanych dostaw wraz z instalacją. 7. Wykonawca dostarczy zamówione elementy oznakowania i urządzeń b.r.d. własnym środkiem transportu, w sposób uniemożliwiający ich uszkodzenie i zainstaluje własnymi siłami. 8. Na dostarczone i zainstalowane materiały Wykonawca najpóźniej w terminie 5 dni od dnia zrealizowania zamówienia przekaże osobie odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Zamawiającego następujące dokumenty: a. Gwarancję wyrobu. b. Krajową Ocenę Techniczną wydaną przez uprawnioną jednostkę i Deklarację Właściwości Użytkowych. Złożenie przedmiotowych dokumentów będzie stanowiło podstawę do sporządzenia protokołu odbioru, warunkującego wystawienie przez Wykonawcę faktury. 9. Dostawa zakwestionowana pod względem jakości zostanie pozostawiona do dyspozycji Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wadliwego materiału na własny koszt i dostarczenie i zainstalowanie materiałów wolnych od wad w terminie 7 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. 10. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych prac objętych umową na podstawie projektu czasowej organizacji ruchu. 11. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy). Za rozwiązania równoważne uznana będzie oferta na dostawę wraz z instalacją elementów oznakowania, wykonanych przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określony w opisie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze, niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. 12. Wykonawca zobowiązany jest w druku oferty przetargowej wskazać czy oferuje rozwiązania równoważne. 13. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie tych części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 14. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34992200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42 poz. 275, z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Banku PKO Bank Polski S.A. nr: 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4 a i 5 ustawy PZP. 6. W przypadku wniesienia wadium w jednej z form wymienionych w ust. 2. pkt. 2)-5) Beneficjenta poręczenia / gwarancji należy określić następująco: Województwo Lubelskie ul. A. Grottgera 4, 20-029 Lublin Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie ul. Bohdana Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach ul. Składowa 1a, 24-100 Puławy UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego" W myśl art. 63 ust. 3 pkt. 1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1988) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63 c) Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określona kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy PZP) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na konto ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja), treść gwarancji, w miejscu gdzie wskazany jest podmiot, na którego zlecenie udzielana jest gwarancja, winna wskazywać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub jednego z Wykonawców – z zaznaczeniem, że składa on ofertę wspólną wraz z innymi podmiotami i ta właśnie oferta jest zabezpieczona gwarancją.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach