Przetargi.pl
Dostawa zmodernizowanej bazy ewidencji gruntów i budynków na terenie powiatu kępińskiego

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 63-600 Kępno, ul. Kościuszki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 782 89 00 , fax. 62 782 89 01
  • Data zamieszczenia: 2017-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Kościuszki 5
    63-600 Kępno, woj. wielkopolskie
    tel. 62 782 89 00, fax. 62 782 89 01
    REGON: 25085772900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa zmodernizowanej bazy ewidencji gruntów i budynków na terenie powiatu kępińskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje: Dostawa zmodernizowanej bazy ewidencji gruntów i budynków - Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie aktualizacji użytków gruntowych oraz uzupełnienie danych ewidencyjnych dotyczących budynków i lokali dla gmin: Łęka Opatowska, Rychtal, Trzcinica.( zadanie realizowane dla 3 gmin) 1.1. Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w celu dostosowania jej do wymogów Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2016 r., poz. 1034 tj.) i doprowadzenie jej do zgodności ze stanem prawnym oraz faktycznym – uzupełnienie ewidencji gruntów i budynków o dane dotyczące budynków, lokali i klasoużytków. Obszar opracowania - 3 gminy powiatu kępińskiego: - gmina Łęka Opatowska (załącznika nr 1a), - gmina Rychtal (załącznik nr 1b), - gmina Trzcinica (załącznik nr 1c). Zamówienie zostało podzielone na 3 części. Dokładny opis został określony w warunkach technicznych wraz z załącznikami zadanie 1 – Jednostka ewidencyjna: Łęka Opatowska - 300804_2 Obręby: Biadaszki, Kuźnica Słupska, Łęka Opatowska, Marianka Siemieńska, Opatów, Pisaki, Raków, Siemianice, Stogniew, Szalonka, Trzebień, Zmyślona Słupska. zadanie 2 - Jednostka ewidencyjna: Rychtal – 300806_2 Obręby: Buczek, Darnowiec, Drożki, Krzyżowniki, Proszów, Rychtal, Sadogóra, Skoroszów, Stogniewice, Zgorzelec. Zadanie 3 Jednostka ewidencyjna: Trzcinica - 300807_2 Obręby: Kuźnica Trzcińska, Laski, Piotrówka, Pomiany, Smardze, Trzcinica, Wodziczna 1.3. Podstawą opracowania jest baza ewidencji gruntów i budynków, dokumenty geodezyjno-kartograficzne zgromadzone w PODGiK oraz bezpośrednie pomiary terenowe. 1.4. Celem opracowania jest modernizacja ewidencji gruntów i budynków: - aktualizacja istniejącej bazy ewidencji gruntów i budynków wraz z uzupełnieniem brakujących lub aktualizacją istniejących w bazie obiektów poprzez: założenie kartotek budynkowych i lokalowych, aktualizację klasoużytków na terenach zabudowanych i zurbanizowanych oraz dostosowanie numerycznej obiektowej mapy ewidencji gruntów i budynków do zgodności z obowiązującymi przepisami, - uzyskanie interoperacyjności zbiorów danych poprzez zharmonizowanie bazy ewidencji gruntów i budynków z pozostałymi bazami i rejestrami prowadzonymi w PODGiK, poprzez działania o charakterze prawnym, technicznym i organizacyjnym służących doprowadzeniu do wzajemnej spójności zbiorów danych oraz ich przystosowaniu do wspólnego i łącznego wykorzystywania. 1.5. Zakres prac: ETAP I – Prace przygotowawcze 1.5.1. Pozyskanie danych i dokumentacji geodezyjno – prawnej z PZGiK, a także danych zawartych w innych ewidencjach i rejestrach oraz analiza możliwości i zakresu ich wykorzystania w pracach modernizacyjnych. 1.5.2. Przeprowadzenie prac terenowych oraz pomiarów. 1.5.3.Weryfikacja i uzupełnienie informacji o budynkach i lokalach w arkuszach danych ewidencyjnych dotyczących budynków i lokali, sporządzenie i uzupełnienie map wywiadu. 1.5.4. Pomiar i ustalenie granic działek w sytuacjach problemowych (np. występowanie w bazie kolizji konturu budynku z granicą działki). 1.5.5. Skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu do kontroli zgromadzonej dokumentacji – do 31 sierpnia 2017 r. ETAP II - Dostawa zmodernizowanej bazy ewidencji gruntów i budynków Cz. 1. 1.5.6. Weryfikacja poprawności użytków gruntowych, w razie potrzeby przeprowadzenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów. 1.5.7. Dostosowanie zasad rejestracji dokumentów stanowiących podstawę wpisów w EGiB do wymogów instrukcji kancelaryjnej. 1.5.8. Skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu projektu operatu opisowo - kartograficznego (wraz z kompletem materiałów do ewidencji) – do 3 listopada 2017 r. Cz. 2. 1.5.9. Weryfikacja i uzupełnienie istniejącej bazy danych ewidencji gruntów i budynków w oparciu o wyniki przeprowadzonych analiz, uporządkowanie bazy ewidencji gruntów i budynków, uzupełnienie bazy o numery dróg oraz dane pozyskane z pozostałych rejestrów i ewidencji. 1.5.10. Uzupełnienie bazy danych ewidencji gruntów i budynków o zgromadzone informacje oraz dane z pomiarów dotyczące budynków, lokali, klasoużytków i działek. 1.5.11. Zeskanowanie aktów notarialnych, arkuszy budynkowych i lokalowych (wraz ze szkicami), protokołów z badania Ksiąg Wieczystych oraz dołączenie ich do bazy 1.5.12. Ponowne przekazanie Wykonawcy przez Zamawiającego baz w celu weryfikacji. 1.5.13. Przekazanie Zamawiającemu projektu operatu opisowo - kartograficznego uzupełnionego o ewentualne zmiany oraz zmodernizowanych baz do kontroli przed jego wyłożeniem do publicznego wglądu – do 29 grudnia 2017 r. 1.5.14. Kontrola przez Zamawiającego projektu operatu opisowo – kartograficznego oraz zmodernizowanych baz. 1.5.15. Przygotowanie i wyłożenie do publicznego wglądu projektu operatu opisowo – kartograficznego ewidencji zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz rozpatrzenie uwag zgłoszonych przez strony. 1.5.16. Uzupełnienie operatu oraz baz o zmiany, które wpłynęły do Starostwa w trakcie wyłożenia, zaimplementowanie zmodernizowanych danych do bazy systemu informatycznego funkcjonującego w Starostwie Powiatowym w Kępnie – do 27 kwietnia 2018 r. 1.5.17. Przekazanie Zamawiającemu operatu ewidencji gruntów i budynków do kontroli końcowej. 1.5.18. Kontrola końcowa przez Zamawiającego operatu ewidencji gruntów i budynków. 2. OBOWIĄZUJĄCE NORMY PRAWNE I PRZEPISY TECHNICZNE Modernizację ewidencji gruntów i budynków należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi i normami technicznymi wraz z uwzględnieniem bieżących zmian w przepisach prawa w tym przede wszystkim: - Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1629), - Ustawa z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (Dz.U. Nr 76 z 2010 r. poz. 489, ze zm.), - Ustawa z dnia 6 lipca 1982 r. o księgach wieczystych i hipotece (t.j. Dz.U. z 2016 r.poz. 790, ze zm.), - Ustawa z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 469, ze zm.), - Ustawa z dnia 28 września 1991 r. o lasach (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2100 ze zm.), - Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz.U. z 2015 r. poz. 1774 ze zm.), - Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 778, ze zm.), - Ustawa z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 909, ze zm.), - Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290, ze zm.), - Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 460, ze zm.), - Ustawa z dnia 29 czerwca 1995 r. o statystyce publicznej (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 591, ze zm.), - Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 ze m.), - Ustawa z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 ze zm.), - Ustawa z dnia 24 czerwca 1994 r. – o własności lokali (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 1892), - Ustawa z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego (tj. Dz. U. z 2014 poz. 150 ze zm.), - Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2016 poz. 23 ze zm.), - Ustawa z dnia 29 sierpnia 2003 r. o urzędowych nazwach miejscowości i obiektów fizjograficznych (Dz. U. z 2003 poz. 1612 ze zm.), - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 17 stycznia 2013 r. w sprawie zintegrowanego systemu informacji o nieruchomościach (Dz. U. z 2013 r. poz. 249), - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 15 października 2012 r. w sprawie państwowego systemu odniesień przestrzennych (Dz. U. z 2012 r. poz. 1247), - Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 14 lutego 2012 r. w sprawie osnów geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych (Dz.U. z 2012 r. poz. 352), - Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9 listopada 2011 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz. U. z 2011 r. Nr 263, poz. 1572), - Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 3 listopada 2011 r. w sprawie baz danych dotyczących zobrazowań lotniczych i satelitarnych oraz ortofotomapy i numerycznego modelu terenu (Dz.U. z 2011 r. Nr 263, poz. 1571, ze zm.), - Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1034), - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 10 stycznia 2012 r. w sprawie państwowego rejestru granic i powierzchni jednostek podziałów terytorialnych kraju (Dz. U. z 2012 r. poz. 199), - Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz.U. z 2012 r. poz. 125), - Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 14 lutego 2012r. w sprawie państwowego rejestru nazw geograficznych (t.j. Dz.U. z 2015 r. poz. 219), - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 17 lipca 2001 r. w sprawie wykazywania w ewidencji gruntów i budynków danych odnoszących się do gruntów, budynków i lokali, znajdujących się na terenach zamkniętych (Dz.U. z 2001 r. Nr 84, poz. 911), - Rozporządzenie Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej z dnia 14 kwietnia 1999 r. w sprawie rozgraniczania nieruchomości (Dz.U. z 1999 r. Nr 45, poz. 453), - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz.U. z 2012 r. poz. 1246), - Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17 listopada 2011r. w sprawie bazy danych obiektów topograficznych oraz bazy danych obiektów ogólnogeograficznych, a także standardowych opracowań kartograficznych (Dz.U. z 2011r. Nr 279, poz.1642) oraz Obwieszczenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 sierpnia 2013 r. o sprostowaniu błędów (Dz. U. z 2013 r. poz. 1031), - Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 12 lutego 2013 r. w sprawie bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, bazy danych obiektów topograficznych oraz mapy zasadniczej (Dz.U. z 2013 r., poz. 383), - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2016 r. poz. 113), - Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 15 grudnia 1998 r. w sprawie szczegółowych zasad prowadzenia, stosowania i udostępniania krajowego rejestru urzędowego podziału terytorialnego kraju oraz związanych z tym obowiązków organów administracji rządowej i jednostek samorządu terytorialnego (Dz. U. z 1998 r. poz. 1031), - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 10 grudnia 2010 r. w sprawie Klasyfikacji Środków Trwałych (Dz. U. z 2010 r. Nr 242 poz. 1622), - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 1999 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (Dz. U. z 1999 r. Nr 112 poz. 1316 ze zm.), - Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 12 lipca 2001 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu założenia i prowadzenia krajowego systemu informacji o terenie (Dz. U. z 2001 r. Nr 80 poz. 866), - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tj. Dz. U. z 2015 poz. 1422), - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 17 grudnia 2002 r. w sprawie śródlądowych wód i powierzchniowych lub ich części stanowiących własność publiczną (Dz. U. z 2003 poz. 149), - Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 5 września 2013 r. w sprawie organizacji i trybu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz. U. z 2013 r. poz.1183). Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie zmiany przepisów prawa dotyczące przedmiotu zamówienia, które wejdą w życie w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, nie później jednak niż 60 dni przed umownym terminem realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawcy z tego tytułu nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 6. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określą załączone Warunki techniczne (załącznik nr 9 do SIWZ wraz z załącznikami ), Zaleca się aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być przydatne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 7. Wymagania stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy 1) Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy p.z.p.- Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 1502 z późn. zm.). 2) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę pracowników bezpośrednio wykonujących prace geodezyjne tj. w zakresie usług związanych z Dostawą zmodernizowanej bazy ewidencji gruntów i budynków. 3) W okresie realizacji niniejszego zamówienia wykonawca lub podwykonawca obowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę pracowników bezpośrednio związanych w wykonywaniem usługi . 4) Po zawarciu umowy a przed przystąpieniem do realizacji robót Wykonawca w terminie do 5 dni licząc od podpisania umowy zobowiązany jest, do przedłożenia Wykazu pracowników wykonujących w/w usługi oraz oświadczenia, że osoby te będą zatrudnione na umowę o pracę w trakcie realizacji zamówienia. 5) Nieprzedłożenie wykazu pracowników oraz oświadczenia o których mowa powyżej, lub przedstawienie oświadczeń niekompletnych w wyznaczonym terminie (pracowników wykonujących wskazane czynności), na umowę o pracę może być podstawą do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn lezących po stronie Wykonawcy oraz naliczenia kar umownych, określonych w projekcie umowy do niniejszego postępowania. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli zatrudnienia osób przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354300-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: a) dla Zadania nr 1 wadium w wysokości 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), b) dla Zadnia nr 2 wadium w wysokości 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100 ), c)dla zadania nr 3 wadium w wysokości 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100 ), 2.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(Dz.U. z 2016 poz. 359 ). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A. O/ Kępno 24 1020 2212 0000 5702 0372 5900 z dopiskiem: „Dostawa zmodernizowanej bazy EGiB gmina Łęka Opatowska -Zadanie nr 1” lub „Dostawa zmodernizowanej bazy EGiB gmina Rychtal Zadanie nr 2”, „Dostawa zmodernizowanej bazy EGiB gmina Trzcinia Zadanie nr 3 ”Kserokopię polecenia przelewu należy dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach