Przetargi.pl
Dostawa zestawu sprzętu do chromatografii dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/35-2013/DOP-a)

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 20-031 Lublin, Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5375965 , fax. 081 5375965
  • Data zamieszczenia: 2013-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
    Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5 5
    20-031 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5375965, fax. 081 5375965
    REGON: 00000135300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umcs.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa zestawu sprzętu do chromatografii dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/35-2013/DOP-a)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu sprzętu do chromatografii dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie w ramach projektu nr PSPB-135/2010 pt: Ocena przydatności różnych form węgla w celu redukcji biodostępności i toksyczności zanieczyszczeń oraz poprawy jakości gleb i produkcji roślinnej (BCAMEND), współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach Szwajcarskiego Programu Współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, wyprodukowany nie wcześniej niż w I półroczu 2013 roku. Uwaga: W przypadku, gdy w zakres zamówienia wchodzi sprzęt komputerowy Zamawiający zastrzega sobie prawo zastosowania stawki podatku VAT w wysokości 0% zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt 26 lit. a) ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004r. (Dz. U. z 2011r. Nr 177, poz. 1054 z późniejszymi zmianami), pod warunkiem uzyskania zgody wydawanej przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Zamawiający przekaże wyłonionemu Wykonawcy pisemną informację o uzyskaniu zgody wydanej przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, na podstawie której Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia faktury korygującej. Wykonawca udzieli gwarancji i zapewni serwis: a) Gwarancja będzie udzielona na okres minimum 24 miesięcy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku Nr 1 do SIWZ. b) Wykonawca zapewni bezpłatny serwis. Wykonawca zapewni w ramach zaoferowanej kwoty serwis na czas trwania gwarancji. Czas reakcji serwisu przy zgłoszeniu usterki wynosi do 48 godzin. Naprawa nastąpi w miejscu użytkowania sprzętu. W przypadku konieczności wykonania naprawy poza miejscem użytkowania sprzętu, Wykonawca zapewni na własny koszt odbiór sprzętu do naprawy i jego dostawę po dokonaniu naprawy oraz jego ponowne uruchomienie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 385000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium w wysokości: 6 200,00 zł (słownie: sześć tysięcy dwieście złotych). Wykonawca wnosi wadium: w pieniądzu, sposób przekazania: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BRE BANK S.A. O/Lublin, Nr konta: 98 1140 1094 0000 2905 1600 1075 z dopiskiem: Wadium w postępowaniu na dostawę zestawu sprzętu do chromatografii dla Wydziału Chemii UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/35-2013/DOP-a) Wadium może być wniesione również w jednej z poniżej podanych form: w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych, w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). Sposób przekazania: Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. W przypadku wniesienia wadium w innej formie, do oferty należy dołączyć kserokopię dokumentu, natomiast oryginał dokumentu należy złożyć wraz z ofertą w osobnej kopercie oznaczonej Wadium w postępowaniu na dostawę zestawu sprzętu do chromatografii dla Wydziału Chemii UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/35-2013/DOP-a) najpóźniej w terminie wyznaczonym na składanie ofert. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Warunki zwrotu i utraty wadium są określone w art. 46 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.umcs.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach