Przetargi.pl
Dostawa zestawu do artroskopii

Szpital Powiatowy ogłasza przetarg

  • Adres: 78-200 Białogard, ul. Chopina 29
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 312-02-66 , fax. 094 312-02-79
  • Data zamieszczenia: 2009-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy
    ul. Chopina 29 29
    78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 312-02-66, fax. 094 312-02-79
    REGON: 33103125700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa zestawu do artroskopii
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Uruchamianie przełącznikiem nożnym i z uchwytu napędu. 2.Automatycznie rozpoznawanie rękojeści przez konsolę. 3.Dobieranie przez konsole optymalnych nastaw pracy. 4.Programowe ograniczenie prędkości do zadanej wartości. Oscylacje do 3 000 cykli na minutę 5.Programowalne przyciski na uchwycie. 6.Zatrzaskowe mocowanie ostrzy. 7.Regulacja ssania 0-100 %. 8.Obrotowy króciec kanału ssania. 9.Wodoodporna konstrukcja. 10.Napęd bezobsługowy, niewymagający smarowania, wyposażony w silnik bez szczotkowy. 11.Sterylizacja w autoklawie 12.Konsola wyposażona w ekran dotykowy Urządzenie do elektrochirurgii artroskopowej - waporyzator 13.Sygnał wyjściowy RF. 14.Częstotliwość prądu waporyzacji min 300 kHz. 15.Maksymalna moc 260 W na 160 omów. 16.Minimalna moc nastawcza 5W. 17.Przełącznik nożny do sterowania pracą elektrod. 18.Funkcje przełącznika nożnego: włączanie cięcia, włączanie koagulacji, regulacja +}- mocy cięcia. 19.Automatyczne rozpoznawanie elektrody i dobór zakresu mocy. 20.Możliwość doginania końcówek roboczych elektrod pod dowolnym kątem w zakresie 0-30°. 21.Rękojeść do elektrod z przewodem o dł. min 3 m 22.Elektrody do artroskopii zintegrowane z przewodem o dł. min. 3 m- 5 szt. 23.Gwarancja min. 24 m-ce. 24.Montaż, instalacja i przeszkolenie personelu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331620003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. należy załączyć w ofercie: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez organ wydający ten dokument w wymaganym terminie pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w tym dokumencie. b) Oświadczenie o nie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych wg Załączników Nr 5 i Nr 6 sporządzonych przez Zamawiającego do niniejszej SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych min. 2 dostaw sprzętu medycznego , każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 2 dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy załączyć następujące dokumenty: a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty 20.000,00 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; (Informacja banku mówiąca tylko o obrotach na rachunku Wykonawcy nie spełni warunku udziału). b) materiały informacyjne o oferowanym przedmiocie zamówienia. Oświadczenie podwykonawcy, któremu Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie zamówienia lub wykonanie części zamówienia, wskazując tę część.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalbialogard.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach