Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 PAM ogłasza przetarg
- Adres: 71-252 Szczecin, ul. Unii Lubelskiej 1
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4253008 , fax. 091 4253001
- Data zamieszczenia: 2010-01-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 PAM
ul. Unii Lubelskiej 1 1
71-252 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4253008, fax. 091 4253001
REGON: 00028889200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk1.szn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa sprzętu medycznego do SPSK Nr 1 PAM OS/ZP/12/10 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dostawa sprzętu medycznego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331620003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy PZP oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 4.1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Zamawiający , zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane żąda następujących dokumentów: Koncesji, zezwolenia lub licencji 4.2.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane żąda następujących dokumentów: 1. oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy PZP 4.3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane żąda następujących dokumentów: 1) Zgłoszenie do Rejestru Wyrobu Medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE, dla którego wystawiono deklarację zgodności lub inny dokument wydany zgodnie z obowiązującymi przepisami w zależności od klasy produktu. 2) próbki (egzemplarze pokazowe) - po 1 egzemplarzu z danego asortymentu dot. pakietu 3
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: jak wyżej
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk1.szn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzęt medyczny chirurgia I/13/2014
Dodano: 2014-10-28 - Dostawę stymulatorów do głębokiej stymulacji mózgu DBS oraz czujników do monitora VENTRIX i CAMINO dla Kliniki Neurochirurgii i Neurochirurgii Dziecięcej SPSK Nr 1 PUM OS/ZP/04/13
Dodano: 2013-01-21 - Dostawa Aspiratora ultradźwiękowego do operacji neurochirurgicznych chorób mózgu i rdzenia wykonywanych w Klinice Neurochirurgii i Neurochirurgii Dziecięcej SPSK NR 1 PUM.OS/ZP/100/12
Dodano: 2012-08-27 - Dostawa artroskopu operacyjnego z zestawem narzędzi do 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie
Dodano: 2012-07-26 - dostawę środków technicznych do wykonywania operacji neuromodulacyjnych mózgu i rdzenia kręgowego w Klinice Neurochirurgii i Neurochirurgii Dziecięcej PUM. os/zp/66/11
Dodano: 2011-06-17 - PN - 4/11 - Dostawa diatermii chirurgicznej - zestawu elektrochirurgicznego z argonem i klejeniem naczyń.
Dodano: 2011-02-23 - Dostawa piły do gipsu, łóżek ortopedycznych oraz wózków do przewożenia chorych do 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie
Dodano: 2010-11-23 - Dostawa laparoskopu do 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie - II postępowanie
Dodano: 2010-09-28 - Dostawa zestawu do artroskopii
Dodano: 2009-12-10 - Dostawę aparata do znieczulenia ogólnego z monitorem anestezjologicznym
Dodano: 2009-09-07