Przetargi.pl
DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY SIANÓW ORAZ MIASTA KOSZALIN

Gmina i Miasto Sianów ogłasza przetarg

  • Adres: 76-004 Sianów, ul. Armii Polskiej 30/13
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3185281 , fax. 094 3185320
  • Data zamieszczenia: 2009-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Sianów
    ul. Armii Polskiej 30/13 30/13
    76-004 Sianów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3185281, fax. 094 3185320
    REGON: 00052910833217
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sianow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY SIANÓW ORAZ MIASTA KOSZALIN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dowozu uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych znajdujących się na terenie gminy Sianów oraz miasta Koszalin oraz podopiecznych Środowiskowego Domu Samopomocy w Sianowie oraz przewóz uczniów z placówek oświatowych do miejsca zamieszkania. Usługa realizowana jest w dniach nauki szkolnej, czyli w dniach kiedy w szkołach odbywają się zajęcia edukacyjne, wychowawcze, opiekuńcze lub uroczystości szkolne. Przewidywana liczba osób objętych dowozem w roku 2010 wynosi 19. Szczegółowe informacje dotyczące tras przejazdu oraz ilości uczniów na poszczególnych trasach zawarte są w załączniku Nr 1 do SIWZ. Ze względu na występujące niepełnosprawności u osób objętych dowozem, w trakcie wykonywania usługi dowozu wymagana jest obecność 2 opiekunów. Jednym z opiekunów jest kierowca pojazdu, drugi zostanie wybrany przez Zamawiającego. W zakresie zadań opiekuna leży oprócz zapewnienia bezpieczeństwa podczas przejazdu, pomoc osobom niepełnosprawnym ruchowo w przemieszczaniu się z pojazdu do szkoły i ze szkoły do pojazdu. Z opiekunem niebędącym kierowcą pojazdu Zamawiający nawiąże z chwilą rozpoczęcia realizacji usługi dowozu, umowę zlecenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601134007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. wykonawca dysponuje lub będzie dysponował pojazdem/pojazdami przystosowanym/-i do przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim; osoby, które będą realizować zadanie posiadają uprawnienia do kierowania pojazdem; wykonawca w ciągu ostatnich trzech lat należycie wykonał min. 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowemu zamówieniu, której wartość wynosi co najmniej połowę wartości niniejszego zamówienia, tj. 40.000 zł; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ze względu na przewóz osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim, Wykonawca realizuje usługę z użyciem pojazdu/-ów przystosowanego/-ych do przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania, wykonawca składa następujące dokumenty: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ, b) aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, c) aktualny certyfikat kompetencji zawodowych w zakresie wykonywania krajowego transportu drogowego, d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a także nie podlega wykluczeniu z postępowania, wykonawca składa a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określonych w art. 22 ust.1 ustawy z wykorzystaniem wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, b) wykaz osób, które będą wykonywały usługę wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień do wykonywania przez nie przewozu osób ( ze wskazaniem, którymi z nich wykonawca dysponuje obecnie, a którymi będzie dysponował ), c) wykaz pojazdów, za pomocą których będzie wykonywana usługa ze wskazaniem ilości miejsc w pojeździe i informacją posiadania możliwości przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim. Do wykazu należy dołączyć dowód rejestracyjny oraz ubezpieczenie OC tych pojazdów ( ze wskazaniem, którymi z nich wykonawca dysponuje obecnie, a którymi będzie dysponował ), d) wykaz wykonanych lub wykonywanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, ze wskazaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. W wykazie należy podać co najmniej 1 usługę wykonaną we wskazanym okresie, której wartość wynosiła min. połowę wartości niniejszego zamówienia, tj. 40.000 zł. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały lub są wykonywane należycie. W przypadku. gdy wykonawca wskazał w wykazach, o których mowa w pkt. 2b i 2c osoby lub pojazdy, którymi będzie dysponował, należy również dołączyć pisemne zobowiązania podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów oraz osób.Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie w oparciu o złożone oświadczenia i wymagane dokumenty na zasadzie: spełnia/nie spełnia wymaganego warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.sianow.pl/eurzad/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach