Przetargi.pl
DOSTAWA ZESTAWÓW SEPARUJĄCYCH PRP

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4 ogłasza przetarg

  • Adres: 20954 Lublin, ul. dr K. Jaczewskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-81 72-44-360 , fax. 081 746-71-55
  • Data zamieszczenia: 2018-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4
    ul. dr K. Jaczewskiego 8
    20954 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 0-81 72-44-360, fax. 081 746-71-55
    REGON: 28875100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk4.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA ZESTAWÓW SEPARUJĄCYCH PRP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    DOSTAWA ZESTAWÓW SEPARUJĄCYCH PRP w następujących asortymentach szczegółowo wyspecyfikowanych w zadaniach: Zadanie nr 1- jednorazowe zestawy separujące iniekcyjne PRP do aparatu firmy CYTOMEDIX INC - 400 ZESTAWÓW- Załącznik nr 1 Zadanie nr 2 – zestawy do pozyskiwania z krwi obwodowej PRP o wysokiej koncentracji płytek wraz z dzierżawą wirówki- 10 ZESTAWÓW - Załącznik nr 2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w przedmiotowym postępowaniu Wykonawca nie jest zobligowany do spełniania powyższego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 18. Złożona oferta musi zawierać następujące dokumenty (poza wskazanymi w Rozdziale 5 pkt. A): 1) wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 3 do SIWZ); 2) kosztorys ofertowy - uwzględniający co najmniej: a. nazwę przedmiotu zamówienia (całego kompletu lub elementów składowych – w zależności od szczegółowości wyodrębnianej na fakturze na etapie sukcesywnych dostaw) i jego producenta, a także - model i/lub numer katalogowy – jeśli je nadano, b. wielkość zamówienia (ilość sztuk przedmiotu zamówienia lub opakowań) c. cenę jednostkową netto w/w jednostki miary, d. wartość netto, e. stawkę podatku VAT, f. wartość brutto g. łączną wartość netto i brutto oferty (wpisaną w formularz „Oferty Wykonawcy”) dodatkowo w zakresie zad. nr 2: - kosztorys wg kosztów dzierżawy (jeżeli Wykonawca będzie obciążał Zamawiającego odrębnymi kosztami za wirówkę przekazaną w czasowe używanie): Typ/model i producent oferowanego aparatu, wartość czynszu dzierżawnego netto i brutto dla wirówki (odrębnie za cały okres dzierżawy oraz odnoszący się do zaproponowanych pojedynczych płatności np. za okres miesiąca lub kwartału); Brak tego kosztorysu (określenia wartości opłaty czynszowej) będzie potraktowany jako użyczenie wirówki, którego koszt jest wliczony w cenę dostarczanych zestawów. 3) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach