Przetargi.pl
Remont oświetlenia w DS 4 (korytarze, pomieszczenia socjalne, sanitarne oraz klatka schodowa) przy ul. Nadbystrzyckiej w Lublinie

Politechnika Lubelska ogłasza przetarg

  • Adres: 20-618 Lublin, ul. Nadbystrzycka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (81)5384103
  • Data zamieszczenia: 2018-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Lubelska
    ul. Nadbystrzycka 38D
    20-618 Lublin, woj. lubelskie
    tel. (81)5384103
    REGON: 000001726
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pollub.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia wyższa, publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont oświetlenia w DS 4 (korytarze, pomieszczenia socjalne, sanitarne oraz klatka schodowa) przy ul. Nadbystrzyckiej w Lublinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone na podstawie art. 11 ust 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Przedmiotem zamówienia jest Remont oświetlenia w DS 4 (korytarze, pomieszczenia socjalne, sanitarne oraz klatka schodowa) przy ul. Nadbystrzyckiej w Lublinie. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) wymianę opraw oświetleniowych świetlówkowych na LED-owe wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji oświetleniowej na korytarzach i klatce schodowej (od I-piętra do XI piętra) b) wymianę opraw oświetleniowych żarowych na LED-owe wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji oświetleniowej w pomieszczeniach socjalnych oraz sanitarnych (od I-piętra do XI piętra Okres gwarancji: min. 5 lat. Opis przedmiotu zamówienia zgodny z dokumentacją techniczną, będącą załącznikiem do Specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, wraz z ofertą należy przedłożyć: Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp: Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 3. Inne wymagane dokumenty: 3.1. Wzór oferty na roboty budowlane - Wypełniony formularz „Wzór oferty”, podpisany przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Oferta musi być sporządzona według wzoru formularza oferty stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ ( w formularzu oferty należy w szczególności podać cenę brutto za całość, deklarowany okres gwarancji, deklarowany czas reakcji na zgłaszane usterki oraz informację, czy Wykonawca zgadza się na zapewnienie ciągłości pracy punktów świetlnych). 3.2. PEŁNOMOCNICTWO - Do oferty należy dołączyć PEŁNOMOCNICTWO (pełnomocnictwa) w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, w szczególności dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, tj.: - Wykonawców działających w formie spółki cywilnej, jeżeli z dokumentów dołączonych do oferty np. umowy spółki (czy jej kopii poświadczonej odpowiednio za zgodność z oryginałem) nie wynika odpowiedni sposób reprezentacji dla podpisania oferty, bądź wynika inny sposób reprezentacji; - wykonawców działających wspólnie czyli uczestników konsorcjum. Forma dokumentu: oryginał lub notarialnie poświadczona kopia za zgodność z oryginałem

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach