Przetargi.pl
Dostawa zestawów odczynnikowych i dzierżawą urządzenia do oznaczeń stężeń leków immunosupresyjnych oraz sprzętu niezbędnego do wykonywania badań.

Szpital Wojewódzki w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-479 Poznań, ul. Juraszów 7/19
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8411482, 8233451 , fax. 061 8212274,8212359
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki w Poznaniu
    ul. Juraszów 7/19 7/19
    60-479 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8411482, 8233451, fax. 061 8212274,8212359
    REGON: 00029220900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa zestawów odczynnikowych i dzierżawą urządzenia do oznaczeń stężeń leków immunosupresyjnych oraz sprzętu niezbędnego do wykonywania badań.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa zestawów odczynnikowych i dzierżawa urządzenia do oznaczeń stężeń leków immunosupresyjnych oraz sprzętu niezbędnego do wykonywania badań. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę zestawów odczynnikowych wraz z dzierżawą urządzenia do oznaczeń leków immunosupresyjnych i stacji uzdatniania wody, jeżeli jest ona wymagana do prawidłowego funkcjonowania tego urządzenia, tzw. UPS o odpowiednich dla urządzenia parametrach technicznych, wirówki z rotorem kątowym umożliwiającym odwirowanie co najmniej 20 próbek krwi w probówkach typu eppendorf (1,5ml) z prędkością 10000 obrotów na minutę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załaczniku do wzoru oferty na dostawy - formularz cenowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336965000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 500.00 PLN (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100 PLN). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2009-12-02 do godz. 10:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a: pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP V Oddział Poznań 19 1020 4027 0000 1302 0035 6998; b: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c: gwarancjach bankowych; d: gwarancjach ubezpieczeniowych; e: poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji oraz w art. 22 ww. ustawy. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2. Oświadczenie z art. 22 i 24; 3. Zaświadczenie, iż przedmiot zamówienia odpowiada normom - Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym/dokumenty spełniające wymagania ustawy o wyrobach medycznych; 4. Pełnomocnictwo - Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile wynikają z przepisów prawa lub dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lutycka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach