Szkoła Podstawowa w Ostrowitem ogłasza przetarg
- Adres: 62-402 Ostrowite, ul. Szkolna 4
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. (063) 276 51 42 , fax. (063) 276 51 42
- Data zamieszczenia: 2009-11-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa w Ostrowitem
ul. Szkolna 4 4
62-402 Ostrowite, woj. wielkopolskie
tel. (063) 276 51 42, fax. (063) 276 51 42
REGON: 00071055200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrowite.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dożywianie dzieci z terenu Gminy Ostrowite - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dożywianie dzieci z terenu Gminy Ostrowite: dostawa kanapek, słodkich bułek, owoców, soków, jogurtów lub deserów mlecznych w ilości około 2000 sztuk miesięcznie. Rodzaj zamawianych artykułów oraz przewidywana ich maksymalna ilość zostały określone w tabeli kalkulacyjnej, stanowiącej załącznik do Oferty wykonania dostawy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151120006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - Posiadają niezbędna wiedzę doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielanie zamówienia podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 2. Wykonają przedmiot zamówienia w sposób określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówieni, zgodnie z pkt.III Przedmiot zamówienia; 3. Zaakceptują wszystkie wymagania zamawiającego dotyczące niniejszego postępowania przetargowego określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, którzy: - nie złożą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz nie złożą wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków; - wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składnia ofert. 3. Zaświadczenie z SANEPID-u, że oferent jest zdolny do wykonywania usługi , oraz że samochód jest przystosowany do przewozu posiłków. 4. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrowite.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Mięsa drobiowego i wędlin drobiowych, mięsa czerwonego i wędlin z mięsa czerwonego oraz tłuszczy zwierzęcych
Dodano: 2015-11-18 - Dostawa mięsa drobiowego - nr sprawy 4/ż/15
Dodano: 2015-08-27 - Dostawa produktów żywnościowych (drób, sery, masło, produkty mleczarskie, pieczywo, woda mineralna) do Szpitala Klinicznego im. K. Jonschera UM w Poznaniu - PN 27/15
Dodano: 2015-07-21 - Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych - mięso i produkty mięsne drobiowe do stołówki szkolnej w Gimnazjum im. Zbigniewa Herberta we Wronkach w dni nauki szkolnej od 01 września 2015r. do 24 czerwca 2016r.
Dodano: 2015-07-21 - Sukcesywne dostawy mięsa, drobiu i wędlin DZ-751-18/15
Dodano: 2015-07-20 - Dostawa mięsa i wędlin drobiowych dla JW 3293 Powidz i JW 3918 Jarocin
Dodano: 2014-12-22 - Dostawa mięsa i wędlin drobiowych oraz mięsa czerwonego i wędlin z mięsa czerwonego, tłuszczy zwierzęcych dla JW 3293 Powidz i JW 3918 Jarocin.
Dodano: 2014-11-19 - Dostawa drobiu i przetworów drobiowych
Dodano: 2014-07-02 - sukcesywne dostawy mięsa i wędlin drobiowych DZ-751-30/14
Dodano: 2014-06-26 - Dostawa produktów żywnościowych (drób, masło i sery, pieczywo, woda mineralna) do Szpitala Klinicznego im. K. Jonschera UM w Poznaniu - PN 27/14
Dodano: 2014-06-02