Wojskowa Akademia Techniczna ogłasza przetarg
- Adres: 00-908 Warszawa, ul. Kaliskiego 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6837865 , fax. 022 6837977
- Data zamieszczenia: 2009-10-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Akademia Techniczna
ul. Kaliskiego 2 2
00-908 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6837865, fax. 022 6837977
REGON: 01212290000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wat.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA ZESTAWÓW DO CYFROWEGO PRZETWARZANIA SYGNAŁÓW, AKCESORIÓW I WYROBÓW ELEKTRYCZNYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Zadanie Nr 1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu do cyfrowego przetwarzania sygnałów National Instruments w standardzie PCI (kpl. 1). 2) Zadanie Nr 2 Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów pojemności (szt. 4), zestawów indukcyjności (szt. 4), rezystorów mikrofalowych (szt. 130), indukcyjności mikrofalowych (szt. 2000). 3) Zadanie Nr 3 Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu elementów bezprzewodowego łącza wideo (kpl. 2). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302371316
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 100 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Sposób dokonywania oceny ww. warunków będzie odbywał się wg zasady spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez konsorcjum, powyższe oświadczenie składa lider konsorcjum oraz podpisuje każdy z podmiotów występujących wspólnie, łącznie z liderem konsorcjum. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 4) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oferta składana przez Wykonawcę winna również zawierać: 1) Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załączniki nr 3, 3A, 3B do SIWZ, 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z załączonych dokumentów wymaganych postanowieniami SIWZ. 4) oświadczenia i dokumenty, w formie oryginału lub kserokopii wymienione w SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wat.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej i Elektronicznej Legitymacji Doktoranckiej z sukcesywną dostawą materiałów eksploatacyjnych oraz serwis w przeciągu 12 miesięcy
Dodano: 2016-06-03 - Dostawa 1500 szt. kart mikroprocesorowych LEGIC ADVANT ATC4096-MP z dodatkowym układem stykowym NXP J2A040GXS/0BG262 PCM1.1 v.2.4.1 do produkcji legitymacji poselskich oraz 4000 szt. kart mikroprocesorowych LEGIC ADVANT ATC4096-MP dla potrzeb produkcji identyfikatorów
Dodano: 2015-08-06 - Zakup kart kryptograficznych na potrzeby podpisu elektronicznego w Informatycznym Systemie Obsługi Budżetu Państwa TREZOR
Dodano: 2015-05-22 - Sukcesywne dostawy blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej i Elektronicznej Legitymacji Pracowniczej wraz z sukcesywną dostawą materiałów eksploatacyjnych oraz serwis w przeciągu 12-u miesięcy
Dodano: 2014-05-05 - Dostawa 40 000 sztuk kart zbliżeniowych MIFARE 13,56 MHz Classic 1k (UID - 4b) dla jednostki organizacyjnej będącej na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 6021. Sprawa Numer: 97/2013.PN/POIN
Dodano: 2013-11-07 - Sukcesywne dostawy blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej wraz z sukcesywną dostawą materiałów eksploatacyjnych oraz serwis w przeciągu 12-u miesięcy.
Dodano: 2013-06-19 - Zakup i sukcesywna dostawa 7000 sztuk blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej (ELS), 300 sztuk blankietów Elektronicznej Legitymacji Doktoranta (ELD) oraz 100 sztuk niezadrukowanych kart dla UKSW w Warszawie
Dodano: 2013-04-03 - przetarg nieograniczony Nr 01/51/2013 na: Sprzedaż kart plastikowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarki FARGO HDP5000 dla Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie
Dodano: 2013-02-19 - Przetarg nieograniczony nr 05/51/2012 na Sprzedaż kart plastikowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarki FARGO HDP5000 dla Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie
Dodano: 2012-04-20 - Dostawa bonów towarowych w postaci kart elektronicznych dla potrzeb Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie - ZNAK SPRAWY WSA-ZP-24/2011
Dodano: 2011-10-24