Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów ogłasza przetarg
- Adres: 02-903 Warszawa, ul. Powsińska 69/71
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6946043,6947628 , fax. 022 6946043, 6947204,6949645
- Data zamieszczenia: 2009-10-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
ul. Powsińska 69/71 69/71
02-903 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6946043,6947628, fax. 022 6946043, 6947204,6949645
REGON: 01226172500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: cokprm.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gospodarstwo Pomocnicze
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na Bieżącą konserwację budowlaną obiektów administrowanych przez CO KPRM w okresie 12 miesięcy numer referencyjny WAB/PN/195/09 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na Bieżącą konserwacja budowlaną obiektów administrowanych przez CO KPRM w okresie 12 miesięcy numer referencyjny WAB/PN/195/09 Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy Pzp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742315002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, tj.: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia. 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie publiczne, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum 2 usługi o charakterze ogólnobudowlanym, o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł każda. 1.3. dysponują lub będą dysponować osobami tj: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował minimum czterema osobami, które posiadają minimum 2 letnie doświadczenie w świadczeniu usług budowlanych; 1.4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że jest ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 50 000 PLN. 1.5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie warunki określające potencjał kadrowy i doświadczenie oraz sytuację ekonomiczno-finansową wykonawcy mogą spełnić łącznie. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu składa wraz z ofertą następujące dokumenty lub oświadczenia: 1.1. oryginał oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy; 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3. polisę (kopię) lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 50 000 PLN. 1.4. Wykaz osób, potwierdzające posiadanie potencjału kadrowego tj. dysponuje czterema osobami, które posiadają minimum 2 letnie doświadczenie w świadczeniu usług o charakterze ogólnobudowlanym, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia, z podaniem doświadczenia (w latach) imienia, nazwiska ; 1.5. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 1.4, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 1.6. Wykaz wykonanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum 2 usługi o charakterze budowlanym o zakresie i technologii oraz złożoności porównywalnej do przedmiotu zamówienia, każda o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł każda usługa, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Wykonawca nie może być wystawcą dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia. 2. Zasady udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie. 2.1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.2. Wykonawcy, o których mowa w pkt 2.1., składają jedną ofertę, przy czym: 2.2.1. wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 1 ppkt 1.1), 1.2) składa osobno każdy z Wykonawców, 2.2.2. pozostałe oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 1 składa przynajmniej jeden Wykonawca, który spełnia warunki lub Wykonawcy wspólnie. 3. Wykonawcy zagraniczni 3.1. Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) zamiast dokumentów wskazanych w pkt 1.1. ppkt 2) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające iż nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt 2.1. Wykonawca zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cokprm.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów obejmujących zadanie nr 1, nr 2, nr 3, nr 4 w dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy.
Dodano: 2016-03-03 - Remont lokali komunalnych mieszkalnych - pustostanów obejmujących zadanie nr 1, nr 2, nr 3, nr 4 w dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy.
Dodano: 2015-08-26 - Remont budynku dla potrzeb Centrum integracji społecznej i samopomocy przy ul. Elbląskiej 43 w Warszawie na działce nr 10 z obrębu 7-02-09 wraz z budową pochylni dla niepełnosprawnych i instalacji wewnętrznych.
Dodano: 2015-07-17 - Remont budynku dla potrzeb Centrum integracji społecznej i samopomocy przy ul. Elbląskiej 43 w Warszawie na działce nr 10 z obrębu 7-02-09 wraz z budową pochylni dla niepełnosprawnych i instalacji wewnętrznych.
Dodano: 2015-07-01 - Konserwacja i naprawy bieżące zasobu lokalowego i nieruchomości - roboty ogólnobudowlane w budynkach, lokalach i terenach administrowanych przez ZGN Żoliborz.
Dodano: 2014-12-09 - Bieżące remonty, naprawy i konserwacja zasobu lokalowego - roboty ogólnobudowlane, elektryczne oraz sanitarne w lokalach i budynkach administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Żoliborz stanowiących własność Miasta stołecznego Warszawy.
Dodano: 2013-12-13 - Remonty, naprawy i konserwacja bieżącego zasobu lokalowego - roboty ogólnobudowlane, stolarskie, szklarskie, ślusarskie, dekarskie w budynkach administrowanych przez ZGN Żoliborz.
Dodano: 2013-12-06 - Naprawy bieżące zasobu lokalowego - roboty ogólnobudowlane, stolarskie, szklarskie, dekarskie w budynkach administrowanych przez ZGN Żoliborz.
Dodano: 2012-12-12 - KRUSZENIE GRUZU BETONOWEGO
Dodano: 2012-07-11 - Naprawy bieżące zasobu lokalowego - roboty ogólnobudowlane, stolarskie, szklarskie, ślusarskie, dekarskie w budynkach administrowanych przez ZGN Żoliborz.
Dodano: 2011-12-07