Gmina Baligród ogłasza przetarg
- Adres: 38-606 Baligród, Plac Wolności 13
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 4684077 , fax. 013 4684077
- Data zamieszczenia: 2009-04-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Baligród
Plac Wolności 13 13
38-606 Baligród, woj. podkarpackie
tel. 013 4684077, fax. 013 4684077
REGON: 00053334000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.baligrod.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa zbiornika asenizacyjnego o pojemności 6500 litrów z opcją płukania przykanalików, zamontowanego na podwoziu samochodowym. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa zbiornika asenizacyjnego o pojemności 6500 litrów z opcją płukania przykanalików, zamontowanego na podwoziu samochodowym. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Opis podwozia:pojazd fabrycznie nowy, dopuszczalna masa całkowita - min. 13000 kg, silnik di - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341444105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie pobiera się
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział Wykonawcy, którzy: - prowadzą działalność w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, - spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Pzp, - wykonali w okresie ostatnich trzech lat kalendarzowych przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie co najmniej jednej dostawy pojazdu odpowiadającego swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienie to zostało wykonane należycie. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu, każdy Oferent musi dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z Krajowego rejestru sądowego lub zaświadczenie z ewidencji działalności gospodarczej wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku prowadzenia działalności gospodarczej w formie spółki cywilnej -umowę spólki cywilnej, zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników oraz dokument z którego jednoznacznie wynika sposób reprezentacji spółki. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum- umowę konsorcjum z której jednoznacznie wynika oznaczenie lidera konsorcjum, cel konsorcjum, czas trwania konsorcjum, sposób reprerzentacji, sposób zaciągania zobowiązań oraz zakres odpowiedzialności za zobowiązania. W takim przypadku należy również do oferty dołączyć pełnomocnictwo dla jednej z osób do reprezentowania konsorcjum, składania oświadczeń oraz zawarcia umowy. 2. Oświadczenie o spełnianiu wymagań ustawowych wynikających z art. 22 ustawy Pzp. 3. Oświadczenie Oferenta o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 4. Oświadczenie o akceptacji postanowień SIWZ bez zastrzeżeń oraz postanowień projektu umowy dołączonego do SIWZ. 5. Oświadczenie o akceptacji terminu realizacji zamówienia określonego przez Zamawiającego . 6. Opis techniczny oferowanego urządzenia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.baligrod.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną