Przetargi.pl
Dostawa z montażem instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej

GMINA OLSZANKA ogłasza przetarg

  • Adres: 08-207 Olszanka, 37
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA OLSZANKA
    37
    08-207 Olszanka, woj. mazowieckie
    REGON: 030237629
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olszanka.gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa z montażem instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia w części nr 1 jest dostawa wraz z montażem instalacji PV o mocy 8,28kWp w GOPS Olszanka 42. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 7.1 do SWZ, który określa parametry i wymagania objętej zamówieniem instalacji. Realizacja zamówienia będzie odbywać się na zasadach określonych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.Przedmiotem zamówienia w części nr 2 jest dostawa wraz z montażem instalacji PV o mocy 14,72kWp w Hydroforni Nowe Łepki, instalacji PV o mocy 20,24kWp w Hydroforni Próchenki oraz instalacji PV o mocy 14,72kWp w Hydroforni w Olszance. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 7.2 do SWZ, który określa parametry i wymagania objętych zamówieniem instalacji. Realizacja zamówienia będzie odbywać się na zasadach określonych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.Przedmiotem zamówienia w części nr 3 jest dostawa wraz z montażem instalacji PV o mocy 19,78kWp w Szkole SP Hadynów 1 oraz instalacji PV o mocy 14,72kWp w Szkole SP Olszanka 38A. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 7.3 do SWZ, który określa parametry i wymagania objętych zamówieniem instalacji. Realizacja zamówienia będzie odbywać się na zasadach określonych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.Przedmiotem zamówienia w części nr 4 jest dostawa wraz z montażem instalacji PV o mocy 13,8kWp w Urzędzie Gminy Olszanka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 7.4 do SWZ, który określa parametry i wymagania objętej zamówieniem instalacji. Realizacja zamówienia będzie odbywać się na zasadach określonych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09331200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w następujących wysokościach:a) w części nr 1: 400,00 złb) w części nr 2: 2 700,00 złc) w części nr 3: 1 800,00 złd) w części nr 4: 700,00 zł2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy p.z.p.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto: Gmina Olszanka, Olszanka 37, 08-207 Olszanka Nr rach. 78 8038 0007 0020 0367 2000 0120 z dopiskiem "Wadium do zamówienia publicznego znak sprawy: ZP.271.3.2023.H.Ch”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib2) kwotę wadium,3) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.7.Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy.8.W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji: składając Ofertę w postaci elektronicznej oryginał dokumentu wadium (poręczenia lub gwarancji) opatrzonego podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia, Wykonawca składa załączając na Platformie w zakładce „OFERTY” – poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument".
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w pkt 9 SWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej1.4.1. W części nr 1 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca zrealizował, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 dostawę wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto.1.4.2. W części nr 2 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca zrealizował, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 dostawę wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto.1.4.3. W części nr 3 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca zrealizował, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, , minimum 1 dostawę wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto.1.4.4. W części nr 4 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca zrealizował, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 dostawę wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto.2. Zamawiający, w stosunku do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez wykonawców.3. Wykonawcy mogą wykazać się doświadczeniem także wówczas, jeżeli realizowali wymagane zamówienia w formule robót budowlanych, a nie w formule dostaw z montażem.4. Zamawiający oceniając zdolność techniczną lub zawodową może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcie gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach