Stobrawskie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Kup ogłasza przetarg
- Adres: 46-082 Kup, ul. Karola Miarki
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 403 28 60 , fax. 77 427 47 84
- Data zamieszczenia: 2018-09-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Stobrawskie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Kup
ul. Karola Miarki 14
46-082 Kup, woj. opolskie
tel. 77 403 28 60, fax. 77 427 47 84
REGON: 53093851700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-kup.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Sp. z o. o.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wysokospecjalistycznego sprzętu dla pracowni diagnostycznych Szpitala w Kup - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: 1. Dostawa do siedziby Zamawiającego - (wraz z transportem i rozładunkiem, montażem i uruchomieniem) sprzętu wymienionego asortymentowo i ilościowo w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ – zgodnie z zestawieniem parametrów technicznych określonych w załączniku nr 3 do SIWZ. 2. Instalacja sprzętu i przeszkolenie pracowników w zakresie eksploatacji, obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia. 3. Wszelkie czynności i prace związane z montażem, rozmieszczeniem i instalacją, oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia, niezbędne do prawidłowego i zgodnego z przeznaczeniem funkcjonowania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie oferty. 4. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w SIWZ, musi być fabrycznie nowy, rok produkcji 2018, nierekondycjonowany, niepowystawowy, w stanie kompletnym tj.: gwarantującym uruchomienie go oraz stosowanie zgodnie z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów elementów i akcesoriów. 5. Tabela z wymaganymi parametrami (załącznik nr 3 do SIWZ zestawienie parametrów technicznych) musi zostać wypełniona przez Wykonawcę i dołączona do oferty. Parametry podane w tabeli stanowią minimalne wymagania graniczne (odcinające), których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty. Brak wpisu w rubryce „Parametry oferowane” zostanie potraktowany jako niespełnienie parametru skutkujące odrzuceniem oferty. 6. Oferowany sprzęt winien posiadać certyfikat CE – należy dostarczyć na etapie podpisywania umowy. 7. Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się transportem Wykonawcy i na jego koszt, wraz z rozładunkiem w Szpitalu w Kup, ul. Karola Miarki 14, 46-082 Kup. 8. W przypadku zaistnienia konieczności naprawy sprzętu w okresie objętym gwarancją o przewidywanym czasie dłuższym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu sprzętu zastępczego o nie gorszych parametrach, na własny koszt i ryzyko. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33168100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. formularz cenowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 3. formularz zestawienie parametrów technicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 4. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, 5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem; 5. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- TP.D.PEB.22.24 Zakup wraz z dostawą i uruchomieniem urządzeń (Videogastroskop – 2 szt. oraz Videokolonoskop – 2 szt.) dla potrzeb Zakładu Endoskopii Diagnostycznej i Zabiegowej
Dodano: 2024-03-28 - TP.D.PEB.15.24_Zakup wraz z dostawą i uruchomieniem urządzeń (Videogastroskop – 2 szt. oraz Videokolonoskop – 2 szt.) dla potrzeb Zakładu Endoskopii Diagnostycznej i Zabiegowej
Dodano: 2024-03-06 - Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie dwóch videogastroskopów dla Zakładu Endoskopii Diagnostycznej i Zabiegowej
Dodano: 2022-08-04 - dostawa sprzętu medycznego: zestaw endoskopowy HDTV z funkcją NIB, kompletny ssak endoskopowy, program do archiwizacji badań endoskopowych z zestawem komputerowym dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Białej.
Dodano: 2020-04-08 - Zakup i dostawa wideogastroskopu i wideokolonoskopu
Dodano: 2019-11-19 - zakup, dostawa, montaż i uruchomienie kolumny laparoskopowej z wyposażeniem oraz przeszkolenie personelu z zakresu obsługi
Dodano: 2017-11-10 - Zestaw do kolonoskopii złożony z toru wizyjnego i 2 szt. kolonoskopów, wraz z oprzyrządowaniem do diagnostyki i zabiegów endoskopowych
Dodano: 2017-10-31 - zakup, dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń endoskopowych oraz przeszkolenie personelu z zakresu obsługi, w ramach projektu p.n. „Poprawa efektywności działania Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii w Publicznym Samodzielnym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Wojewódzkim Centrum Medycznym w Opolu w zakresie infrastruktury ochrony zdrowia poprzez wymianę niezbędnego sprzętu i wyposażenia”.
Dodano: 2017-10-12 - Zakup videokolonoskopu
Dodano: 2017-09-28