116 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ ogłasza przetarg
- Adres: 45-759 Opole, ul. Wróblewskiego
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 261 62 60 61;261 62 51 29 , fax. 261 62 60 51
- Data zamieszczenia: 2019-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 116 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ
ul. Wróblewskiego 46
45-759 Opole, woj. opolskie
tel. 261 62 60 61;261 62 51 29, fax. 261 62 60 51
REGON: 53156361100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.116szpital.opole.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa wideogastroskopu i wideokolonoskopu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa wideogastroskopu i wideokolonoskopu. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert wariantowych. 3. Zamawiający nie przewiduje zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 4. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Za część zamówienia uważa się pojedyncze Zadanie. Oferty można składać w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia. Oferta musi być złożona na cały przedmiot zamówienia w danym Zadaniu. 6. Zamówienie zostało podzielone na 2 Zadania: Zadanie nr 1 – Wideogastroskop Zadanie nr 2 – Wideokolonoskop 7.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane parametry techniczne zawarte zostały w formularzu Zestawienia parametrów technicznych - załącznik nr 3 do SIWZ. Główny kod CPV 33168100-6 Sprzęt medyczny fabrycznie nowy, rok produkcji wyłącznie 2019 (sprzęt nie powystawowy i/ lub nie demonstracyjny). Zamawiający nie dopuszcza sprzętu wyprodukowanego przed rokiem 2019. 8. Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania zamówienia na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33168100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga aby oferta Wykonawcy zawierała co najmniej: 1.Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ; 2.Formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ; 3.Parametry techniczne – załacznik nr 3 do SIWZ; 4.Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia - załącznik nr 4 do SIWZ; 5.Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 6 do SIWZ 6.Zobowiązanie lub inny dokument, że wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów przy realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy; 7. Pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy; Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, które będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: - nie podlega wykluczeniu – załącznik nr 4 do SIWZ, - spełnia warunki udziału w postępowaniu – załącznik nr 6 do SIWZ. Oferta i oświadczenia winny być złożone w oryginale i podpisane przez prawomocnego przedstawiciela. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zobowiązany jest zamieścić informacje o podwykonawcach w oświadczeniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. W/w oświadczenia mają być składane w oryginale. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- TP.D.PEB.22.24 Zakup wraz z dostawą i uruchomieniem urządzeń (Videogastroskop – 2 szt. oraz Videokolonoskop – 2 szt.) dla potrzeb Zakładu Endoskopii Diagnostycznej i Zabiegowej
Dodano: 2024-03-28 - TP.D.PEB.15.24_Zakup wraz z dostawą i uruchomieniem urządzeń (Videogastroskop – 2 szt. oraz Videokolonoskop – 2 szt.) dla potrzeb Zakładu Endoskopii Diagnostycznej i Zabiegowej
Dodano: 2024-03-06 - Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie dwóch videogastroskopów dla Zakładu Endoskopii Diagnostycznej i Zabiegowej
Dodano: 2022-08-04 - dostawa sprzętu medycznego: zestaw endoskopowy HDTV z funkcją NIB, kompletny ssak endoskopowy, program do archiwizacji badań endoskopowych z zestawem komputerowym dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Białej.
Dodano: 2020-04-08 - Dostawa wysokospecjalistycznego sprzętu dla pracowni diagnostycznych Szpitala w Kup
Dodano: 2018-09-26 - zakup, dostawa, montaż i uruchomienie kolumny laparoskopowej z wyposażeniem oraz przeszkolenie personelu z zakresu obsługi
Dodano: 2017-11-10 - Zestaw do kolonoskopii złożony z toru wizyjnego i 2 szt. kolonoskopów, wraz z oprzyrządowaniem do diagnostyki i zabiegów endoskopowych
Dodano: 2017-10-31 - zakup, dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń endoskopowych oraz przeszkolenie personelu z zakresu obsługi, w ramach projektu p.n. „Poprawa efektywności działania Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii w Publicznym Samodzielnym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Wojewódzkim Centrum Medycznym w Opolu w zakresie infrastruktury ochrony zdrowia poprzez wymianę niezbędnego sprzętu i wyposażenia”.
Dodano: 2017-10-12 - Zakup videokolonoskopu
Dodano: 2017-09-28