Uniwersyteckie Centrum Kliniczne ogłasza przetarg
- Adres: 80952 Gdańsk, ul. Dębinki
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 583 491 248 , fax. 58 3492074, 3461178
- Data zamieszczenia: 2019-01-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
ul. Dębinki 7
80952 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 583 491 248, fax. 58 3492074, 3461178
REGON: 28864000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uck.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyrobów jednorazowych do urządzenia do wspomagania oddechu dla wcześniaków i noworodków wraz z dzierżawą systemu wsparcia oddechu dla wcześniaków i noworodków - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów jednorazowych do urządzenia do wspomagania oddechu dla wcześniaków i noworodków wraz z dzierżawą systemu wsparcia oddechu dla wcześniaków i noworodków. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) dostawę wyrobów jednorazowych do urządzenia do wspomagania oddechu dla wcześniaków i noworodków w ilości, asortymencie oraz wymaganiach bezwzględnych określonych w załączniku nr 5 do SIWZ. Przedmiot zamówienia w tym zakresie musi spełniać wymagania określone w załączniku nr 5 do SIWZ. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań bezwzględnych określonych w załączniku nr 5 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty. Dostawa asortymentu opisanego w załączniku nr 5 do SIWZ będzie realizowana na podstawie zamówień częściowych. Max termin dostawy wynosi 6 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt do Działu Zaopatrzenia medycznego. 2) dzierżawę systemu wsparcia oddechu dla wcześniaków i noworodków spełniającego parametry określone w załączniku 6 do SIWZ. Niespełnienie chociażby jednego z parametrów granicznych określonych w załączniku nr 6 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: a) dokonanie instalacji dostarczonych aparatów u bezpośredniego użytkownika w terminie 7 dni od daty podpisania umowy; b) przeprowadzenie szkolenia z obsługi w zakresie racjonalnej eksploatacji dostarczonych aparatów; c) aktualizacja oprogramowania aparatów w trakcie trwania umowy; d) dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim: w formie wydrukowanej i w wersji elektronicznej na płycie CD lub PenDrive (dostarczyć wraz z dostawą przedmiotu najmu); e) dostarczenie paszportów technicznych z informacjami zawierającymi datę zainstalowania aparatów i termin następnego przeglądu (dostarczyć wraz z dostawą przedmiotu najmu); f) dostarczenie z pierwszą dostawą przedmiotu najmu kopii certyfikatu CE i deklaracji zgodności zaoferowanych aparatów; g) zapewnienie obsługi serwisowej aparatów, będących przedmiotem najmu przez Wynajmującego, w tym przeglądy, konserwacje, naprawy i aktualizacje oprogramowania w ramach czynszu dzierżawnego; h) udzielenie gwarancji na oferowane aparaty na cały okres najmu; i) możliwość zgłaszania awarii przez 24 godziny na dobę w ciągu 365 dni w roku; j) usunięcie awarii lub wystawienie urządzenia zastępczego przez serwis Wynajmującego w czasie nie dłuższym niż 48 godzin od momentu zgłoszenia uszkodzenia przez Zamawiającego k) Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia na swój koszt przedmiotu dzierżawy od wszelkiego ryzyka związanego z: kradzieżą, ogniem, zalaniem, wybuchem, zniszczeniem, utratą przedmiotu dzierżawy oraz do utrzymywania takiego ubezpieczenia przez cały okres obowiązywania umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33157400-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA SPRZĘTU DO ANESTEZJOLOGII I TLENOTERAPII
Dodano: 2021-08-10 - ZAMÓWIENIA ZWIĄZANE Z COVID
Dodano: 2021-03-22 - ZAMÓWIENIA ZWIĄZANE Z COVID
Dodano: 2021-03-22 - Respiratory – 2 sztuki
Dodano: 2021-03-01 - DOSTAWA SPRZĘTU DO ANESTEZJOLOGII I TLENOTERAPII
Dodano: 2020-12-23 - Dostawa respiratorów.
Dodano: 2020-09-22 - DOSTAWA SPRZĘTU DO ANESTEZJOLOGII I TLENOTERAPII
Dodano: 2018-12-21 - Dostawa sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego - medyczna aparatura oddechowa, defibrylatory oraz urządzenia do monitorowania czynności serca
Dodano: 2018-10-24 - Dostawa sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego - medyczna aparatura oddechowa, defibrylatory oraz urządzenia do monitorowania czynności serca
Dodano: 2018-07-09 - „Dostawa respiratorów transportowych, pulsoksymetrów, ssaków eleketrycznych i pulsoksymetrów napalmowych”
Dodano: 2018-05-25