Galeria Bielska BWA ogłasza przetarg
- Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. 3 Maja
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 338 125 861 , fax. 338 124 119
- Data zamieszczenia: 2019-08-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Galeria Bielska BWA
ul. 3 Maja 11
43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
tel. 338 125 861, fax. 338 124 119
REGON: 72342753000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.galeriabielska.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia willi Teodora Sixta wraz z montażem dla zadania "Rewitalizacja willi Teodora Sixta przy ul. Mickiewicza 24 w Bielsku Białej" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ, zwanych dalej „wyposażeniem”. Oferowane wyposażenie musi być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji – nie wcześniej niż 2018), posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające wyposażenie do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny wyposażenia. Zakres zamówienia obejmuje: zakup wyposażenia wraz z ich dostarczeniem do Zamawiającego, rozładunkiem, wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, a także montaż. Przez montaż należy rozumieć instalację kompletnego i gotowego do użycia wyposażenia z uwzględnieniem ich dostosowania do pomieszczeń, w których będą użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach. Montaż będzie polegał w szczególności na: instalacji, ustawieniu lub powieszeniu, wypoziomowaniu poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39150000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. 2016 r. poz. 359, z późn. zm.). 3. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: PEKAO Bank Pekao SA nr konta: 93 1240 4142 1111 0000 4825 7514 5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się datę uznania środków na koncie Zamawiającego (dzień, godzina). 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: w sekretariacie(II piętro) Galerii Bielskiej BWA przy ul. 3 Maja 11, 43-300 Bielsko-Biała, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89, ust. 1, pkt 7b) ustawy Pzp. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1)Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2)Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26, ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25, ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a, ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87, ust. 2, pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi: 1) być podpisana przez osobę (osoby) uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z postanowieniami aktualnego rejestru sądowego (wpisem do ewidencji działalności gospodarczej lub innym dokumentem) lub przez osobę (osoby) posiadającą stosowne pełnomocnictwo; 2) zawierać wypełniony Formularz oferty, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ oraz oświadczenia wymienione w Rozdziale VII SIWZ. 3) Ponadto Wykonawca składa wraz z ofertą pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis tego pełnomocnictwa – jeżeli oferta jest podpisana w imieniu Wykonawcy przez osobę (osoby) posiadającą stosowne pełnomocnictwo obejmujące podpisanie oferty, w tym poświadczanie dokumentów za zgodność z oryginałem. 4) Oświadczenia i dokumenty składane przez Wykonawcę muszą być podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy (pieczątka służbowa /zalecane/ i podpis) zgodnie z postanowieniami aktualnego rejestru sądowego (wpisem do ewidencji działalności gospodarczej lub innym dokumentem) lub przez osobę (osoby) posiadającą stosowne pełnomocnictwo. Dokumenty wystawione przez inne niż Wykonawca podmioty winny być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę tj. osobę(-y) umocowaną(-e) do reprezentowania Wykonawcy w tym zakresie, z zastrzeżeniem pkt 5). 5) Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ,,Dostawa mebli i krzeseł wraz z ich montażem oraz innego wyposażenia na potrzeby projektów realizowanych przez Urząd Miasta Imielin w 2023 roku.”
Dodano: 2024-01-26 - ,,Dostawa mebli i krzeseł wraz z ich montażem oraz innego wyposażenia na potrzeby projektów realizowanych przez Urząd Miasta Imielin w 2023 roku.”
Dodano: 2023-10-13 - Dostawa i montaż mebli biurowych i wyposażenia biurowego, związanych z realizacją projektu pn. Doposażenie stanowisk pracy oraz szkolenia dla pracowników Urzędu Miasta Lędziny
Dodano: 2023-08-08 - Zakup, dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia do pomieszczeń przedszkola w Starym Cykarzewie
Dodano: 2023-08-01 - Dostawa i montaż mebli biurowych i wyposażenia biurowego, związanych z realizacją projektu pn. Doposażenie stanowisk pracy oraz szkolenia dla pracowników Urzędu Miasta Lędziny
Dodano: 2023-07-11 - Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 2 w Gminie Lędziny – kolejny etap w zakresie umeblowania w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 2 w Lędzinach
Dodano: 2023-06-29 - „Dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia do nowego Przedszkola Miejskiego Nr 2 oraz Żłobka Miejskiego w Imielinie.”
Dodano: 2023-06-26 - Zakup, dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia do pomieszczeń przedszkola i żłobka w Starym Cykarzewie
Dodano: 2023-06-12 - Dostawa wraz montażem wyposażenia Jadalni Punktu Gastronomicznego na stacji pośredniej Hali Jaworzyna
Dodano: 2023-03-29 - Wykonanie i najem zabudowy wraz z serwisem technicznym powierzchni punktu szczepień populacyjnych oraz zakup i montaż wykładziny ochronnej w punkcie szczepień
Dodano: 2021-04-29