Przetargi.pl
Renowacja stolarki okiennej w budynku Biblioteki Śląskiej w Katowicach zlokalizowanym przy ul. Francuskiej

Biblioteka Śląska w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-021 Katowice, pl. Rady Europy
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 083 875, , fax. 322 083 720
  • Data zamieszczenia: 2019-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biblioteka Śląska w Katowicach
    pl. Rady Europy 1
    40-021 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 083 875, , fax. 322 083 720
    REGON: 27687800700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bs.katowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Renowacja stolarki okiennej w budynku Biblioteki Śląskiej w Katowicach zlokalizowanym przy ul. Francuskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest renowacja stolarki okiennej w budynku Biblioteki Śląskiej w Katowicach zlokalizowanym przy ul. Francuskiej. Zakres czynności związanych z renowacją okien: - zabezpieczenie podłóg folią polietylenową i taśmą malarską; - demontaż płyt sufitu podwieszanego; - ostrożne wyjęcie skrzydeł drewnianych okiennych i drzwiowych; - oczyszczenie starych otworów z łuszczącej się farby; - usunięcie starej farby olejnej; - ręczne cyklinowanie i szlifowanie; - uzupełnienie okitowania istniejących szyb w ramach drewnianych; - szklenie ram drewnianych zdejmowanych pojedynczych na kit podwójny szkłem płaskim ciągnionym, uzupełnienie nie pękniętej szyby; - oczyszczenie i naprawa okuć okiennych; - wymiana zamka skrzynkowego; -wymiana klamki; - zagruntowanie stolarki z uprzednim poszpachlowaniem; - wyszpachlowanie i wyszlifowanie powierzchni na gotowym zagruntowaniu; - wymiana uszkodzonych okapników; - dwukrotne malowanie farbą olejną stolarki okiennej, podokienników i innych elementów; - ponowny montaż płyt sufitu podwieszanego po zakończeniu konserwacji okna; - wymiana pionowych elementów ościeżnic okiennych wyjętych ze ścian; - przeklejenie skrzydeł okiennych; - demontaż krat okiennych; - dopasowanie skrzydła okiennego okien ościeżnicowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 7 do SIWZ na który składają się następujące elementy: Załącznik 7a Opis przedmiotu zamówienia Załącznik 7b Rzut elewacji północnej zachodniej Załącznik 7c Rzut elewacji zachodniej Załącznik 7d Wymiary i przekroje okien Załącznik 7e Przedmiar robót „Renowacja stolarki okiennej w zabytkowym obiekcie Biblioteki Śląskiej w Katowicach przy. ul. Francuskiej12” – wykonany przez Pracownię Projektową – Architekt Janusz Rączka
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik do SIWZ. Jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania wykonawcy do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (upoważnienie) w formie oryginału podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub w formie kopii poświadczonej notarialnie. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Stosowne pełnomocnictwo należy złożyć wraz z formularzem ofertowym. 2. Kosztorys ofertowy, zawierający minimum te pozycje, które zostały wskazane w przedmiarze robót. 3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt III.1.3 ogłoszenia, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków 3.1 Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa w pkt 3 wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: 3.1.1 wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3.1.2 zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. 3.1.3 w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3.1.4 z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4.Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w ppkt 3.1.1 i 3.1.4 - jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt III.3 Ogłoszenia. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ.W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w zdaniu pierwszym i drugim należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6.Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach