Gmina Skołyszyn ogłasza przetarg
- Adres: 38-242 Skołyszyn, Skołyszyn
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 13 4491062 do 64, 13 4491751
- Data zamieszczenia: 2019-11-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Skołyszyn
Skołyszyn 12
38-242 Skołyszyn, woj. podkarpackie
tel. 13 4491062 do 64, 13 4491751
REGON: 37044038200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://skolyszyn.ssdip.bip.gov.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia stołówek w ramach rządowego programu „Posiłek w szkole i w domu" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia stołówek szkolnych (meble, sprzęt AGD, urządzenia) w następujacych szkołach podstawowych: • Szkoła Podstawowa w Bączalu Dolnym; • Szkoła Podstawowa w Skołyszynie; • Szkoła Podstawowa w Kunowej; • Szkoła Podstawowa w Harklowej. Szczegółowy opis zamówienia zawarto w załącznikach nr 1a, 1b, 1c i 1d do SIWZ. Zadanie jest współfinansowane ze środków rządowego programu „Posiłek w szkole i w domu” na podstawie zawartej umowy dotacji pomiędzy Gminą Skołyszyn a Podkarpackim Kuratorem Oświaty - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39710000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający poza oświadczeniem, o którym mowa w Rozdziale IX pkt 1 SIWZ - nie określił szczególnego wykazania spełnienia niniejszego warunku z art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: 1) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty. 2) Zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w każdej części postępowania, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3) Wykonawca, w terminie składania ofert zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy PZP wraz z ofertą dołącza aktualne na dzień składania ofert wstępne oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu oraz że spełnia warunki udziału w postępowaniu (zał. nr 3 i 4 do SIWZ). Wykonawca w ofercie jest zobowiązany również poinformować Zamawiajacego o korzystaniu z potencjału podmiotu trzeciego oraz dołączyć zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 4) Zamawiający zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy PZP wzywa Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, do złożenia w wyznaczonym terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów określonych w postępowaniu potwierdzających: • spełnianie warunków udziału w postępowaniu; • spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego; • brak podstaw do wykluczenia. 5) Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt 4, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości - Zamawiający zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy PZP wezwie Wykonawcę, do złożenia, uzupełnienia, poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne będzie unieważnienie postępowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby Gminnego Żłobka w Dukli
Dodano: 2023-07-27 - DOSTAWA SPRZĘTU RTV-AGD DLA JEDNOSTEK GMINY STALOWA WOLA
Dodano: 2023-03-28 - Sukcesywny zakup sprzętów AGD na potrzeby Urzędu Miasta Stalowej Woli
Dodano: 2022-08-16 - Dostawa wyposażenia z przeznaczeniem do Budynku A1 Szpitala Uzdrowiskowego Zimowit w Rymanowie Zdroju.
Dodano: 2020-05-07 - Dostawa sprzętu drobnego służby żywnościowej
Dodano: 2020-05-06 - Dostawa wyposażenia z przeznaczeniem do Budynku A1 Szpitala Uzdrowiskowego Zimowit w Rymanowie Zdroju
Dodano: 2020-04-16 - Wyposażenie budynków Gminy Jaśliska: Domów Ludowych oraz świetlic.
Dodano: 2020-04-10 - Dostawa sprzętu powszechnego użytku służby żywnościowej
Dodano: 2019-09-11 - Wsparcie na rzecz zwiększania wykorzystania technologii TIK w ramach realizacji projektu pn.: „Poprawa jakości kształcenia w Gminie Błażowa”
Dodano: 2018-11-23 - Wsparcie na rzecz zwiększania wykorzystania technologii TIK w ramach realizacji projektu pn.: „Poprawa jakości kształcenia w Gminie Błażowa”
Dodano: 2018-10-31