34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie ogłasza przetarg
- Adres: 35-111 Rzeszów, Krakowska
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 261 15 56 59, , fax. 261 15 63 85
- Data zamieszczenia: 2020-05-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
Krakowska 11 B
35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 261 15 56 59, , fax. 261 15 63 85
REGON: 18069037300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: MON - Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu drobnego służby żywnościowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu służby żywnościowej. 2. Wykonawca zobowiązuje dostarczyć przedmiot zamówienia wraz z dokumentem wydania do magazynu służby żywnościowej znajdującego się w m. Rzeszów ul. Lwowska 5. 3. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. W ramach wynagrodzenia umownego Wykonawca zobowiązuje się do rozładunku dostarczonego przedmiotu zamówienia. 4. Dostawa i odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem przypadających w tym czasie dni ustawowo wolnych od pracy (w godz. 8.00 – 14.00), po wcześniejszym uzgodnieniu terminu odbioru z przedstawicielem Zamawiającego. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz specyfikację ilościową określa załącznik nr 1A do SIWZ. Załącznik ten stanowi równocześnie formularz kalkulacji zaproponowanej ceny ofertowej. 6. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia wszystkich strat poniesionych przez Zamawiającego lub osoby trzecie, powstałych w czasie wykonywania umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, wynikłych z wadliwego lub nieterminowego wykonania umowy. 7. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z przedmiotem zamówienia: -instrukcję obsługi i bezpieczeństwa pracy, -wypełnione karty gwarancyjne, -wykaz adresów punktów serwisowych. 8. Przedmiot zamówienia z pozycji formularza cenowego nr: 2, 3, 5, 10, 11, 13, 14, 18, 26 muszą posiadać informację w formie nalepki w widocznym miejscu, odpornej na działanie wody i środków myjąco–dezynfekujących oraz zamazanie danych na niej zapisanych. Nalepka powinna zawierać wpisy: -Nazwa, model urządzenia, numer seryjny, - Pełna nazwa i adres Dostawcy, - Numer umowy sprzedaży, - Data produkcji, - Okres gwarancji, - Telefony do serwisów. 9. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na przedmiot zamówienia (Formularz kalkulacji cenowej załącznik nr 1 A) na okres 24 miesięcy od daty dostawy do magazynu Zamawiającego. 10. W przypadku stwierdzenia wady w okresie gwarancyjnym Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wad lub wymiany przedmiotu zamówienia na nowy wolny od wad w terminie 7 dni od zgłoszenia reklamacji w formie pisemnej, elektronicznej lub faksem. Podstawą wykonania naprawy gwarancyjnej lub wymiany będzie faktura za zakupiony towar. 11. Ceny jednostkowe określone w formularzu kalkulacji ceny ofertowej pozostają niezmienne przez okres trwania zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39710000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w powyższym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy, Formularz kalkulacji ceny ofertowej, ew. pełnomocnictwo w oryginale lub kopia notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby Gminnego Żłobka w Dukli
Dodano: 2023-07-27 - DOSTAWA SPRZĘTU RTV-AGD DLA JEDNOSTEK GMINY STALOWA WOLA
Dodano: 2023-03-28 - Sukcesywny zakup sprzętów AGD na potrzeby Urzędu Miasta Stalowej Woli
Dodano: 2022-08-16 - Dostawa wyposażenia z przeznaczeniem do Budynku A1 Szpitala Uzdrowiskowego Zimowit w Rymanowie Zdroju.
Dodano: 2020-05-07 - Dostawa wyposażenia z przeznaczeniem do Budynku A1 Szpitala Uzdrowiskowego Zimowit w Rymanowie Zdroju
Dodano: 2020-04-16 - Wyposażenie budynków Gminy Jaśliska: Domów Ludowych oraz świetlic.
Dodano: 2020-04-10 - Dostawa wyposażenia stołówek w ramach rządowego programu „Posiłek w szkole i w domu"
Dodano: 2019-11-12 - Dostawa sprzętu powszechnego użytku służby żywnościowej
Dodano: 2019-09-11 - Wsparcie na rzecz zwiększania wykorzystania technologii TIK w ramach realizacji projektu pn.: „Poprawa jakości kształcenia w Gminie Błażowa”
Dodano: 2018-11-23 - Wsparcie na rzecz zwiększania wykorzystania technologii TIK w ramach realizacji projektu pn.: „Poprawa jakości kształcenia w Gminie Błażowa”
Dodano: 2018-10-31