Gmina Olsztyn ogłasza przetarg
- Adres: 10-101 Olsztyn, pl. Jana Pawła II 1
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. (089) 5273111 wew. , 325 , fax. (089) 5349375
- Data zamieszczenia: 2011-01-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztyn
pl. Jana Pawła II 1 1
10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. (089) 5273111 wew. , 325, fax. (089) 5349375
REGON: 00059416900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.olsztyn.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia pracowni w budynku Zespołu Szkół Gastronomicznych w Olsztynie przy ul. Wyszyńskiego 16 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostarczenie i zamontowanie ( montaż, ustawienie, instalacja, itp. ) sprzętu, urządzeń, mebli i wyposażenia poszczególnych pracowni w budynku Zespołu Szkół Gastronomiczno - Spożywczych przy ul. Wyszyńskiego 16 w Olsztynie wg asortymentu opisanego szczegółowo w specyfikacjach technicznych, stanowiących odpowiednio załączniki nr : 2.1, 2.2, 2.3 do SIWZ : 1) Część I - zestaw 1 - Sprzęt, artykuły i wyposażenie pracowni kuchennych, 2) Część II - zestaw 2 - Meble i wyposażenie pracowni szkolnych, 3) Część III - zestaw 3 - Zestawy komputerowe ( komputery + monitory ). 2. Wszystkie urządzenia, sprzęt, meble i wyposażenie objęte przedmiotem niniejszego zamówienia muszą być fabrycznie nowe i odpowiadać wymaganym normom określonym w odnośnych przepisach. Oferowane meble, sprzęt, urządzenia i wyposażenie objęte przedmiotem zamówienia muszą spełniać wszystkie funkcje przewidziane w SIWZ. 3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na oferowany sprzęt, urządzenia i wyposażenie w wymiarze co najmniej 24 miesięcy licząc od daty ich odbioru. Zamawiający dopuszcza gwarancję producenta w wymiarze nie krótszym niż 24 miesiące licząc od daty odbioru. 4. Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i w zgodzie z odpowiednimi postanowieniami, uzgodnieniami i opiniami, warunkującymi prawidłową realizację przedmiotu zamówienia. 5. Zamówienie planowane jest do dofinansowania w ramach umowy nr UDA-RPWM.03.01-28-075/09-00 z dnia 28.09.2009r. dotyczącej dofinansowania inwestycji pn. Budowa, rozbudowa i unowocześnienie bazy szkolnictwa zawodowego, gastronomiczno - hotelarskiego, z uwzględnieniem dostosowania do standardów unijnych w Zespole Szkół Gastronomiczno - Spożywczych w Olsztynie w ramach Osi Priorytetowej 3 - Infrastruktura społeczna Działanie 3.1 - Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego wielkość i zakres określone zostały w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392200000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości : a) na część I w wysokości: 7 000 PLN b) na część II w wysokości: 6 000 PLN c) na część III w wysokości: 1 500 PLN. W przypadku złożenia oferty na wszystkie części zamówienia ( I - III ) łączna wysokość wadium wynosi 14 500,00 zł. ( czternaście tysięcy, pięćset złotych ) .
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olsztyn.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA SPRZĘTU ŻYWNOŚCIOWEGO I ARTYKUŁÓW GOSPODARSTWA DOMOWEGO NA RZECZ JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 4352 GIŻYCKO
Dodano: 2015-05-27 - Modernizacja 8 oddziałów przedszkolnych zlokalizowanych przy szkołach podstawowych na terenie Gminy Grodziczno - I
Dodano: 2014-12-22 - DOSTAWA SPRZĘTU I ARTYKUŁÓW GOSPODARSTWA DOMOWEGO NA RZECZ JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 4352 GIŻYCKO
Dodano: 2014-07-03 - Dostawa naczyń kuchennych i drobnego sprzętu na wyposażenie kuchni w 2014 r
Dodano: 2014-03-18 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARSTWA DOMOWEGO NA RZECZ JEDNOSTKI WOJSKOWEJ Nr 4352 GIŻYCKO.
Dodano: 2013-09-11 - Dostawa środków do utrzymania czystości na potrzeby Pro-Medica w Ełku Sp. z o. o.
Dodano: 2013-07-23 - dostawa zmywarki do mycia sprzętu kuchennego wraz z montażem, przyłączem stacji uzdatniania wody oraz zestawem płynów myjących i nabłyszczających
Dodano: 2013-07-04 - Dostawa artykułów gospodarczych i środków do utrzymania czystości na potrzeby Pro-Medica w Ełku Sp. z o. o.
Dodano: 2013-07-03 - Dostawa wyposażenia świetlicy wiejskiej związana z przebudową lokalu i zmianą sposobu użytkowania - Świetlica Galiny
Dodano: 2013-03-14 - Dostawa i montaż wyposażenia do obiektu oświatowego Zespołu Szkół w Olsztynku.
Dodano: 2012-06-25