Przetargi.pl
DOSTAWA SPRZĘTU I ARTYKUŁÓW GOSPODARSTWA DOMOWEGO NA RZECZ JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 4352 GIŻYCKO

Jednostka Wojskowa Nr 4352 ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska 20
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 429 46 02 , fax. 87 429 46 41
  • Data zamieszczenia: 2014-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 4352
    ul. Nowowiejska 20 20
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 429 46 02, fax. 87 429 46 41
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.24wog.wp.mil.pl., www.bip.mon.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA SPRZĘTU I ARTYKUŁÓW GOSPODARSTWA DOMOWEGO NA RZECZ JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 4352 GIŻYCKO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i artykułów gospodarstwa domowego na rzecz Jednostki Wojskowej nr 4352 w Giżycku oraz instytucji będących na jej zaopatrzeniu określonych wg CPV: główny: 39220000-0, dodatkowy: 44410000-7, 38412000-6, 31522000-1, 39298900-6, 39221150-3, 39711310-5, 39221210-2, 39221000-7, 39221110-1, 39221120-4, 39221121-1, 39221123-5, 39221130-7 . 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Zadanie Nr 1- Artykuły gospodarstwa domowego Załącznik Nr 1 do SIWZ. Zadanie Nr 2 - Dekoracje świąteczne i artykuły gospodarstwa domowego Załącznik Nr 2 do SIWZ. 3.Dostarczone artykuły muszą być fabrycznie nowe, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, posiadać parametry, cechy i właściwości określone w opisie przedmiotu zamówienia. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego towar spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. UWAGI DOTYCZĄCE DOSTAWY : 1.Wszystkie dokumenty wymienione w tabelach / opisach przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1, 2 do siwz) po nazwie materiału oraz gwarancje udzielane przez producentów (o ile nie są umieszczone na opakowaniach) Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej z chwilą dostarczenia towaru do magazynu lub prześle je pocztą przed planowaną dostawą. Dokumenty te mają być oznakowane numerem odpowiadającym liczbie porządkowej materiału/wyrobu z arkusza ofertowego (zestawienia cenowego przedmiotu zamówienia). Dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim. Oznaczenia użyte w tabeli: - DZ/KW - deklaracja zgodności lub karta wyrobu; - CE - oznaczenie spełnienia wymogów UE. 2.Dostarczone przez Wykonawcę materiały będą w gatunku I (nowe) zapakowane w oryginalne opakowanie producenta (jeżeli występuje), 3.Zamówiony towar należy dostarczyć do magazynów od poniedziałku do czwartku od godz. 7.30 do godz. 13.00. O terminie dostawy należy powiadomić telefonicznie lub faksem na min. 48 godz. przed dostawą - dotyczy również dostaw za pośrednictwem firm spedycyjnych. 4.W przypadku dostaw towaru za pośrednictwem firm spedycyjnych Zamawiający nie będzie kwitował odbioru towaru na dokumentach typu WZ przed dokładnym sprawdzeniem zawartości przesyłki, 5.Dostawę należy realizować całościowo w danej pozycji asortymentowej, 6.Proponowane materiały w danej pozycji mają być tego samego producenta o identycznych parametrach w całej zamawianej ilości, 7.W przypadku stwierdzenia dostarczenia wadliwego lub uszkodzonego produktu Wykonawca zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w ciągu 7 dni roboczych. Zgłoszenie reklamacji nastąpi drogą telefoniczną, faksową lub poprzez e-mail. W ramach uznanej reklamacji Wykonawca dokona bezpłatnej wymiany towaru w terminie uzgodnionym przez Strony. 8.Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na produkty równoważne produktom opisanym za pomocą numeru katalogowego w formularzach ofertowych, 9.Wykonawca dostarczy zamówiony asortyment własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko do magazynów wskazanych przez Zamawiającego, 10.Realizacja dostaw nastąpi po wcześniejszym zamówieniu towaru przez przedstawiciela JW. 4352 drogą telefoniczną, faksową bądź mailową. Dostawa towaru nastąpi w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia, 11.Dostarczenie faktury nastąpi wraz z towarem, 12.Wykonawca może wystawić fakturę VAT dopiero po dostarczeniu w całości asortymentu do magazynów, zgodnie ze złożoną ofertą, nie dopuszcza się faktur cząstkowych, 13.Forma płatności - przelew 30 dni od daty wystawienia faktury.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392200000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy. 1.1.Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: Zadanie I - 7 500,00 zł. słownie: siedem tysięcy pięćset złotych. Zadanie II - nie jest wymagane w danym zadaniu. 1.2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 1.3.Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez: NBP OO Olsztyn 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem wadium w post. nr 67/2014 -Dostawa sprzętu i artykułów gospodarstwa domowego - Zadanie I 1.4.Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i dowodu pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń - wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem 2.Zwrot i zatrzymanie wadium. 2.1.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: - dokona wyboru oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. - unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia. 2.2.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2.3.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 2.4.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictwa, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2.5 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe, z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mon.gov.pl,www.24wog.wp.mil.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach