Przetargi.pl
DOSTAWA SPRZĘTU ŻYWNOŚCIOWEGO I ARTYKUŁÓW GOSPODARSTWA DOMOWEGO NA RZECZ JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 4352 GIŻYCKO

Jednostka Wojskowa Nr 4352 ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska 20
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 429 46 02 , fax. 87 429 46 41
  • Data zamieszczenia: 2015-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 4352
    ul. Nowowiejska 20 20
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 429 46 02, fax. 87 429 46 41
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.24wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA SPRZĘTU ŻYWNOŚCIOWEGO I ARTYKUŁÓW GOSPODARSTWA DOMOWEGO NA RZECZ JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 4352 GIŻYCKO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu żywnościowego i artykułów gospodarstwa domowego w ilościach i asortymencie wymienionym w załączniku do 1 i 2 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia. 2. UWAGI DOTYCZĄCE DOSTAWY: a. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć własnym środkiem transportu, na własny koszt i ryzyko, zgodnie z pisemnym zamówieniem Zamawiającego. b. Zamówione artykuły należy dostarczyć do magazynu wskazanego przez Zamawiającego lub osobę, od poniedziałku do czwartku wyłącznie w dni robocze od godz. 7.30 do godz. 13.00. O terminie dostawy należy powiadomić telefonicznie lub faksem na minimum 48 godz. przed dostawą dotyczy to również dostaw za pośrednictwem firm spedycyjnych. Wykonawca będzie zobowiązany wnieść artykuły do miejsc wskazanych przez Zamawiającego lub upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego c. Dostawa artykułów będą odbywać się partiami według zamówień złożonych przez zamawiającego w czasie obowiązywania umowy. d. Terminy realizacji poszczególnych dostaw będą każdorazowo ustalany między Wykonawcą a Zamawiającym, przy czym dostawa nie może przekraczać 7 dni liczonych od dnia zgłoszenia pisemnego fax, email zamówienia przez Zamawiającego lub osobę upoważnioną. e. W szczególnie uzasadnionych przypadkach termin dostawy może przekroczyć 7 dni. W takim wypadku Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego o przyczynach powstałych opóźnień. f. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia artykułów pod względem ilościowym i jakościowym w momencie dostarczenia, w obecności przedstawiciela Wykonawcy. g. W przypadku dostaw artykułów za pośrednictwem firm spedycyjnych Zamawiający nie będzie kwitował odbioru artykułów na dokumentach typu WZ przed dokładnym sprawdzeniem zawartości dostarczonych paczek Wykonawca jest zobowiązany uprzedzić o tym fakcie dostawcę - przewoźnika. h. Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszystkie dokumenty oraz gwarancje udzielane przez producentów o ile nie są umieszczone na opakowaniach najpóźniej z chwilą dostarczenia towaru do magazynów lub prześle je pocztą przed planowaną dostawą. Dokumenty muszą być oznakowane numerem odpowiadającym liczbie porządkowej artykułów z arkusza ofertowego opisu przedmiotu zamówienia. Dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim. i. Dostarczone przez Wykonawcę artykuły będą w gatunku I nowe zapakowane w oryginalne opakowanie producenta jeżeli występuje, j.Dostawę należy realizować całościowo w danej pozycji asortymentowej. k. Wszystkie dokumenty wymienione w tabeli powyżej po nazwie materiału oraz gwarancje udzielane przez producentów o ile nie są umieszczone na opakowaniach Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej z chwilą dostarczenia towaru do magazynu JW. 4352 lub prześle je pocztą przed planowaną dostawą. Dokumenty te mają być oznakowane numerem odpowiadającym liczbie porządkowej materiału wyrobu z arkusza ofertowego opisu przedmiotu zamówienia. Dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim. l. Oznaczenia i nazwy użyte w opisach przedmiotu zamówienia mają charakter poglądowy i służą jedynie do łatwiejszej identyfikacji. m. Miejsce dostaw: 1. Magazyn Służby Żywnościowej w Węgorzewie ul. Bema 7, 11 - 600 Węgorzewo. 2. Magazyn Sekcji Sprzętu Infrastruktury ul. Moniuszki 7, 11- 500 Giżycko. 3. Magazyn mundurowy w Orzyszu ul. Wojska Polskiego 33, 12 - 250 Orzysz 3. W przypadku wystąpienia w dokumentacji nazw towarowych, znaków firmowych, nazw producentów asortymentu określonego w załączniku nr 1 , 2 do siwz należy uznać, że Zamawiający wskazuje typ, rodzaj, klasę a także jakość gatunkową; Zaoferowany przez Wykonawcę, asortyment winien posiadać właściwości, cechy i parametry nie gorsze niż te, które występują pod nazwą własną i wskazują na producenta; muszą być gatunkowo porównywalne czyli równoważne. 4. Zamawiający za równoważne rozumie fakt, iż oferowany produkt posiada równą taką samą lub wyższą wartość użytkową czyli cechuje się taką sprawnością w użytkowaniu, zwłaszcza pod względem wydajności, trwałości, skuteczności użycia zgodnie z przeznaczeniem, a także posiada takie same lub wyższe cechy jakościowo użytkowe właściwe produktowi wskazanemu, oraz posiada takie same lub wyższe parametry techniczno użytkowe. 5. Wykonawca wyraża zgodę na poddanie się rygorom procedur bezpieczeństwa zgodnie z wymogami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia Dz. U. Nr 114 poz. 740 z późn. zm. w zakresie działania Wewnętrznych Służb Dyżurnych oraz procedur związanych z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych Dz. U. z 2010 r. Nr 182, poz. 1228 ze zm., przyjętych w jednostce wojskowej w czasie dostarczania towaru do Odbiorcy. W związku z powyższym obowiązkiem wybranego Wykonawcy, będzie dostarczenie, przed rozpoczęciem wykonywania dostaw, do Pełnomocnika Dowódcy właściwej jednostki, listy pracowników wraz z numerami dowodów tożsamości oraz numerami rejestracyjnymi i markami pojazdów zabezpieczających dostawy. 6. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika Dowódcy JW. 4352 ds. Ochrony Informacji Niejawnych, jest w dniu podpisania umowy dostarczenie wniosku o wydanie przepustki dla grupy osób, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 10 do niniejszej siwz. 7. W przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę Podwykonawcę do realizacji umowy obcokrajowców, wymagane jest pozwolenie wydane na zasadach określonych w Decyzji nr 21 MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 10.02.2012 w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej Dz. Urz. MON poz. 33
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392200000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości Zadanie część I 8 000,00 zł słownie: osiem tysięcy złotych, Zadanie część II 1 000,00 zł słownie: jeden tysiąc złotych. UWAGA: W przypadku składania ofert na więcej niż jedno zadanie część. Wykonawca musi wykazać, że wniósł wadium w kwocie nie mniejszej niż łączna wartość wymagana na potwierdzenie dla tych części zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę. 2. Zamawiający żąda wniesienia wadium w pełnej wysokości przed terminem do składania ofert. 3. Wadium przetargowe należy wnieść do Zamawiającego w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w NBP OOkr.Olsztyn nr 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem Wadium post. nr 41.2015 - dostawa sprzętu żywnościowego oraz artykułów gospodarstwa domowego na rzecz Jednostki Wojskowej nr 4352 w Giżycku zadanie nr, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. UWAGA W orzecznictwie Krajowej Izby Odwoławczej uznaje się, iż wniesienie wadium jest skuteczne tylko w przypadku uznania rachunku bankowego zamawiającego należną kwotą wadium. Kwota wadium wnoszonego w formie pieniężnej winna znaleźć się na rachunku zamawiającego przed upływem terminu złożenia oferty. Zlecenie przelewu kwoty wadium przed upływem terminu składania ofert nie ma znaczenia dla dotrzymania wymogów związanych z terminem jego wniesienia, liczy się termin zarachowania środków na koncie zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert podlega bezwzględnie wykluczeniu z udziału w przetargu. Dzieje się tak nawet w sytuacji, gdy spóźnienie wynosi kilka minut i wynika z operacji bankowych związanych z uznaniem rachunku zamawiającego. 5. Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i kserokopia dowodu pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 6. Wadium wpłacone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę. 7. W przypadku wadium wnoszonego w formie innej aniżeli w pieniądzu zaleca się, aby Wykonawca załączył dokumenty dotyczące wniesionego wadium do oferty. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem, iż Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Wniosek o zwrot wadium musi być podpisany przez osoby upoważnione do składania oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy. 11. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania unieważniono czynność wykluczenia Wykonawców lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Wadium przetargowe wraz z odsetkami zatrzymuje Zamawiający wówczas, jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mon.gov.pl, http://www.24wog.wp.mil.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach