Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu „Nowoczesna szkoła w Gminie Drelów”

Gmina Drelów ogłasza przetarg

  • Adres: 21570 Drelów, ul. Szkolna
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 83 372 32 21 , fax. 83 372 32 20
  • Data zamieszczenia: 2018-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Drelów
    ul. Szkolna 12
    21570 Drelów, woj. lubelskie
    tel. 83 372 32 21, fax. 83 372 32 20
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.drelow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu „Nowoczesna szkoła w Gminie Drelów”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu pn.: „Nowoczesna szkoła w Gminie Drelów”. 2. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn.: „Nowoczesna szkoła w Gminie Drelów”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 13 Infrastruktura społeczna, Działanie 13.7 Infrastruktura szkolna. 3. Zamawiający, zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp, dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na dwie części, jak poniżej: 1) część nr 1 – dostawa mebli w ramach projektu pn.: „Nowoczesna szkoła w Gminie Drelów”, 2) część nr 2 – dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn.: „Nowoczesna szkoła w Gminie Drelów”. 4. Przedmiotem części nr 1 jest dostawa mebli do szkół, zlokalizowanych na terenie Gminy Drelów: Szkoła Podstawowa im. ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Szóstce, Publiczne Gimnazjum Nr 1 im. Unitów Drelowskich w Drelowie, Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Drelowie, Szkoła Podstawowa im. Legionów Polskich w Żerocinie, Szkoła Podstawowa im ks. Jana Twardowskiego w Dołdze, Gimnazjum nr 2 im. Ks. Jana Twardowskiego w Zespole Szkół w Dołdze. Zamówienie obejmuje dostawę następującego wyposażenia: 1) rolety do okien – 8 szt., 2) stolik dwuosobowy (rozmiar 6) – 8 szt., 3) krzesło szkolne (rozmiar 6) – 47 szt., 4) szafa na pomoce – 3 szt., 5) stolik dwuosobowy (rozmiar 5) – 8 szt., 6) krzesło szkolne (rozmiar 5) – 16 szt., 7) stolik dwuosobowy (rozmiar 3) – 8 szt., 8) krzesło szkolne (rozmiar 3) – 16 szt., 9) ławka szkolna trzyosobowa – 8 szt., 10) stolik jednoosobowy (rozmiar 6) – 31 szt., 11) szafa na mapy – 1 szt., 12) parawan – 1 szt., 13) krzesło szkolne z możliwością regulacji wysokości (min. 4-6) – 165 szt., 14) stolik szkolny jednoosobowy z możliwością regulacji wysokości – 64 szt., 15) regał z trzema półkami otwartymi – 2 szt., 16) regał szkolny z szafką – 2 szt., 17) stolik szkolny dwuosobowy z możliwością regulacji wysokości (min. 4-6) – 38 szt., 18) biurko nauczyciela – 2 szt., 19) zestaw mebli: szafa aktowa (1 szt.), regał szkolny z szafką (2 szt.), regał z trzema półkami otwartymi i szafką (1 szt.), szafka szkolna z witryną (1 szt.) – 1 zestaw, 20) zestaw mebli: szafa aktowa (1 szt.), regał szkolny z szafką (1 szt.), regał z trzema półkami otwartymi i szafką (2 szt.), szafka szkolna z witryną (1 szt.) – 1 zestaw, 21) dygestorium chemiczne – 2 szt., 22) stolik laboratoryjny (długość 1200 mm +/- 50 mm) – 2szt., 23) stolik laboratoryjny (długość 800 mm +/- 50 mm) – 2 szt. 5. Część nr 1 zamówienia obejmuje m.in. dostawę, montaż, ustawienie w miejscach wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu części nr 1 zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SIWZ. Meble szkolne, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r., Nr 6, poz. 69 ze zm.) muszą posiadać odpowiednie certyfikaty m.in. certyfikaty na zgodność z normami PN-EN 1729-1:2007 lub równoważną i PN-EN 1729-2:2007 lub równoważną. 6. Przedmiotem części nr 2 jest dostawa pomocy dydaktycznych do szkół, zlokalizowanych na terenie Gminy Drelów: Szkoła Podstawowa im. ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Szóstce, Publiczne Gimnazjum Nr 1 im. Unitów Drelowskich w Drelowie, Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Drelowie, Szkoła Podstawowa im. Legionów Polskich w Żerocinie, Szkoła Podstawowa im ks. Jana Twardowskiego w Dołdze, Gimnazjum nr 2 im. Ks. Jana Twardowskiego w Zespole Szkół w Dołdze. Zamówienie obejmuje dostawę następującego wyposażenia: 1) Tablica trzyskrzydłowa – 2 szt., 2) Zestaw plansz do nauki języka angielskiego – 1 szt., 3) Zestaw pomocy i plansz do nauki języka polskiego – 1 szt., 4) Zestaw filmów – 1 szt., 5) Ścienna mapa Polski fizyczna z elementami ekologii – 2 szt., 6) Mapa fizyczno-polityczna Europy – 2 szt., 7) Mapa fizyczno-polityczna Świat – 2 szt., 8) Mapa fizyczna Polski – 2 szt., 9) Mapa Polski w Europie i świecie – 2 szt., 10) Mapa administracyjna Polski – 2 szt., 11) Mapa fizyczno-polityczna Ameryki Północnej – 2 szt., 12) Mapa fizyczno-polityczna Azji – 2 szt., 13) Mapa fizyczno-polityczna Afryki – 2 szt., 14) Mapa fizyczno-polityczna Ameryki Południowej – 2 szt., 15) Regulowany stojak do map i plansz – 2 szt., 16) Gra dydaktyczna mnożenie i dzielenie – 2 szt., 17) Puzzle matematyczne -mnożenie do 100 – 2 szt., 18) Puzzle matematyczne – mnożenie do 1000 – 2 szt., 19) Układanka mnożenie i dzielenie dużych liczb – 2 szt., 20) Układanka -miara powierzchni 2 szt., 21) Układanka – mnożenie i dzielenie do 1000 – 2 szt., 22) Domino – dopełnianie do 100 – 2 szt., 23) Liczby rzymskie i arabskie – 2 szt., 24) Ile czasu byłem w podróży? – godziny i minuty – 2 szt., 25) Ile czasu byłem w podróży? – pełne godziny – 2 szt., 26) Przekładam i utrwalam – dzielenie – 2 szt., 27) Piłka arytmetyczna – mnożenie przez 2-5-10 – 2 szt., 28) Piłka arytmetyczna – mnożenie przez 7-8-9 – 2 szt., 29) Zestaw - bryły geometryczne składane – 8 brył i 8 siatek – 2 szt., 30) Zestaw porównawczy brył – 2 szt., 31) Zestaw konstrukcyjny demonstracyjny – 2 szt., 32) Zestaw - siatki 5 brył – 2 szt., 33) Szkieletowe konstrukcje brył – 2 szt., 34) Bryły wpisane – 2 szt., 35) Zadania z cylindra – zegar i czas – 2 szt., 36) Szablony geometryczne – 2 szt., 37) Zestaw figur geometrycznych porównawczych – 2 szt., 38) Cyrkiel – 2 szt., 39) Kątomierz magnetyczny – 2 szt., 40) Magnetyczna kolorowa tabliczka mnożenia – 2 szt., 41) Geometria – magnetyczne przybory do tablicy – 2 szt., 42) Konstrukcje geometryczne dla klasy 6 – 2 szt., 43) Kratka – nakładka magnetyczna na tablicę – 2 szt., 44) Zegar demonstracyjny z mechanizmem – 2 szt., 45) Model anatomiczny człowieka – 2 szt., 46) Mikroskop – 3 szt., 47) Mikroskopy dla uczniów – 14 szt., 48) Tablica moderacyjna korkowa – 2 szt., 49) Dwustronna mobilna tablica magnetyczna, suchościeralna – 2 szt., 50) Tablica moderacyjna tekstylna – 1 szt., 51) Tablica korkowa – 2 szt., 52) Tablica obrotowa – 1 szt., 53) Zestaw tablic tekstylnych ściennych i obrotowych – 1 szt., 54) Szkielet człowieka – 1 szt., 55) Zestaw ćwiczeń z elektrochemii – 1 szt., 56) Zestaw modeli budowy zwierząt i roślin – 1 szt., 57) Zestaw preparatów mikroskopowych – 1 szt., 58) Zestaw modeli części ciała człowieka – 1 szt., 59) Zestaw plansz biologicznych – 1 szt., 60) Lupa – 1 szt., 61) Szkielet człowieka z ruchomymi elementami – 1 szt., 62) Zestaw preparatów mikroskopowych – bezkręgowce – 1 szt., 63) Zestaw preparatów mikroskopowych – skrzydła owadów – 1 szt., 64) Zestaw preparatów mikroskopowych – tkanki ssaków – 1 szt., 65) Zestaw preparatów mikroskopowych – grzyby – 1 szt., 66) Zestaw preparatów biologicznych – 1 szt., 67) Zestaw plastikowych pipet Pasteura – 2 szt., 68) Magnes sztabkowy – 9 szt., 69) Zestaw soczewek – 1 szt., 70) Zestaw szkiełek mikroskopowych podstawowych – 1 szt., 71) Palnik spirytusowy – 2 szt., 72) Fantom – dziecięcy manekin ratowniczy – 1 szt., 73) Plansza obrazująca zmysły człowieka – 1 szt., 74) Globus fizyczny – 4 szt., 75) Plansza obiegu wody w przyrodzie – 1 szt., 76) Mapa fizyczna Polski dwustronna – 1 szt., 77) Zestaw klocków do programowania – 1 szt., 78) Opiłki żelaza – 1 szt., 79) Pierścień Gravesandego – 1 szt., 80) Szalka Petriego – 5 szt., 81) Termometr – 1 szt., 82) Zlewka szklana 250 ml – 4 szt., 83) Zlewka szklana 400 ml – 2 szt., 84) Deszczomierz – 1 szt., 85) Zestaw sześcianów – 1 szt., 86) Pipeta 3 ml – 6 szt., 87) Szpatułka – 1 szt., 88) Termometr – 5 szt., 89) Zestaw do budowania obwodów elektrycznych – 1 szt., 90) Zestaw odczynników chemicznych – 2 szt., 91) Zestaw szkła i przyrządów laboratoryjnych – 2 szt. 7. Szczegółowy opis przedmiotu części nr 2 zamówienia zawiera załącznik nr 1b do SIWZ. 8. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia było fabrycznie nowe, nieużywane, posiadało wymagane parametry techniczne, określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1a, 1b do SIWZ), znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytkowania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy i było wolne od wad prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powystawowego. Wyposażenie musi posiadać deklarację CE – Conformité Européenne lub równoważne, posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania – w języku polskim. 9. Wyposażenie należy dostarczyć w miejsca wskazane odpowiednio w załącznikach nr 1a i 1b do SIWZ. 10. Wykonawca, na co najmniej 2 dni przed planowaną dostawą, poinformuje o niej Zamawiającego wskazując datę oraz przewidywaną godzinę dostawy wyposażenia do danej szkoły. 11. Dostawa przedmiotu umowy nastąpi w dniu roboczym tj. poniedziałek – piątek, w godzinach od 9:00 do 14:00. Zamawiający nie wyraża zgody na dostarczenie towaru w godzinach popołudniowych. 12. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć wyposażenie do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego, należy zamontować urządzenia, które tego wymagają. 13. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1a, 1b do SIWZ) wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. 14. W każdym przypadku, gdy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 15. W każdym przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach oznakowania określonego w art. 2 pkt 16 ustawy Pzp, Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dostawy spełniają wymagania równorzędne. 16. W przypadkach, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych, nie jest w stanie uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że ofertowane przez niego dostawy spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym, akceptuje inne środki dowodowe, a w szczególności dokumentacje techniczną producenta, o ile Wykonawca udowodni że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. 17. Użycie w SIWZ lub załącznikach do niej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. 18. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39160000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1) dla części 1 – 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące 00/100 złotych), 2) dla części 2 – 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset 00/100 złotych), które może być wnoszone w:  pieniądzu,  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,  gwarancjach bankowych,  gwarancjach ubezpieczeniowych,  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 77 8039 0006 0010 0100 0840 0005. 3. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, zaleca się, aby wykonawca dołączył do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. W tytule przelewu należy wpisać: wadium - przetarg „Dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu „Nowoczesna szkoła w Gminie Drelów”” część/części nr …(wskazać nr części zamówienia na które wykonawca będzie składać ofertę). 4. Za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Oryginał dokumentu należy wpiąć do oferty w koszulce. Dokumenty, o których mowa muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia dokumentu, o którym mowa powyżej (jak również dowodu potwierdzającego dokonanie przelewu wadium wniesionego w pieniądzu na konto Zamawiającego), oddzielnie. W takim przypadku Wykonawca złoży ww. dokument w kopercie oznaczonej: „Wadium na przetarg pn. Dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu „Nowoczesna szkoła w Gminie Drelów” – część nr …” nie otwierać przed 31.10.2018 r. godz. 9:15”. Dokument musi być złożony w sekretariacie Urzędu Gminy Drelów przed upływem terminu składania ofert tj.: do 31.10.2018 r. do godz. 9:00. 5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 31.10.2018 r. do godz. 9:00 (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego). 6. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium podlega odrzuceniu. 7. Oferty Wykonawców, którzy wnieśli wadium w sposób nieprawidłowy, zostaną odrzucone. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach