Gmina Radzyń Podlaski ogłasza przetarg
- Adres: 21-300 Radzyń Podlaski, ul. Warszawska
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 834 131 800 , fax. 834 131 800
- Data zamieszczenia: 2020-04-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Radzyń Podlaski
ul. Warszawska 32
21-300 Radzyń Podlaski, woj. lubelskie
tel. 834 131 800, fax. 834 131 800
REGON: 30237457000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www. ugradzynpodlaski.bip.lubelskie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa wyposażenia sali gimnastycznej, kuchni oraz mebli w ramach zadania„ Budowa budynku Szkoły Podstawowej w Branicy Radzyńskiej, Gmina Radzyń Podlaski” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie Pt. Zakup i dostawa wyposażenia sali gimnastycznej, kuchni oraz mebli w ramach zadania„ Budowa budynku Szkoły Podstawowej w Branicy Radzyńskiej, Gmina Radzyń Podlaski” 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia sali gimnastycznej, kuchni oraz mebli w ramach doposażenia nowo budowanej szkoły w Branicy Radzyńskiej. 2.Zakres rzeczowy: I część zamówienia: zakup i dostawa wyposażenia Sali gimnastycznej do Szkoły Podstawowej w Branicy Radzyńskiej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zakresie części I został określony w załączniku numer 7.1 do niniejszej SIWZ. II część zamówienia: Zamówienie dotyczy zakupu i dostawy wyposażenia kuchni w Szkole Podstawowej w Branicy Radzyńskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części II znajduje się w zał. numer 7.2 do niniejszej SIWZ. III część zamówienia: zakup i dostawa mebli do Szkoły Podstawowej w Branicy Radzyńskiej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części III znajduje się w zał. numer 7.3 do niniejszej SIWZ. 3.Wymagania podstawowe: a)Zamawiający wymaga, aby wszystkie meble i sprzęty były fabrycznie nowe, wolne od wad. Wszystkie dostarczone towary - w zakresie każdej z części muszą posiadać aktualne i odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.- dot. części I , II, III zamówienia. b)W przypadku stwierdzenia, że dostarczone przedmioty/sprzęt są uszkodzone, bądź nie odpowiadają przedmiotowi zamówienia pod względem jakości, funkcjonalności i parametrów technicznych, Wykonawca wymieni je na inne właściwe na własny koszt. c) Wykonawca zobligowany jest w ramach dostawy do transportu, wniesienia(dotyczy części I zamówienia), transportu, wniesienia, zamontowania, uruchomienia, sprzętu (dotyczy części II zamówienia), dostawy, wniesienia i zmontowania w zakresie części III zamówienia. d) Wykonawca zobligowany jest do zrealizowania dostaw w ramach ww. zamówienia (dot. części I , II, III) wraz z instrukcją w jęz. polskim e) Równoważne rozwiązania techniczne. -W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. -W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. -Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 Ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane dostawy spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane dostawy spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że dostawy które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. -Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego dostawy spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Zamawiający podając wymiary danego produktu dopuszcza odchylenie +/- do 5 cm( nie dotyczy materacy gimnastycznych) -Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy. f)Gwarancja: -Wykonawca udzieli na dostarczony sprzęt 24 miesięcznej gwarancji, liczony od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego- dotyczy części I,II i III części zamówienia. UWAGA: Wydłużenie terminu gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert opisanym w rozdz. XV niniejszej SIWZ dot. części I, II, III zamówienia. g)Miejsce dostawy poszczególnych elementów przedmiotu umowy Szkoła Podstawowa w Branicy Radzyńskiej h)Dostawa może być realizowana jedynie w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach od. 8-15. Wykonawca zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego, co najmniej 2 dni wcześniej o planowanym terminie dostawy. i)Zamawiający przed podpisaniem umowy będzie żądał od wykonawcy (dot. części I, II i III zamówienia) szczegółowego wyliczenia poszczególnych pozycji, które wchodzą w skład zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39160000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: X. Wadium 10.1 Zamawiający żąda wniesienia wadium. 10.2 Wadium może być wnoszone w formach dopuszczonych zgodnie z art.45 ust.6 ustawy Pzp. 10.3Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część I zamówienia:400,00zł brutto(słownie: czterysta złotych) Część II zamówienia:700,00 zł brutto(słownie: siedemset złotych) Część III zamówienia: 1200,00 zł brutto(słownie: tysiąc dwieście złotych) 10.4 Wniesienia wadium należy dokonać w wybranej przez oferenta formie przed terminem ustalonym dla składania ofert nie później niż do dnia 27.04.2020 roku do godz. 10.00. 10.5Wpłaty wadium należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego: BS Radzyń Podlaski nr 56 8046 0002 2001 0000 0101 0002 z dopiskiem na przelewie WADIUM i oznaczyć Zakup i dostawa wyposażenia sali gimnastycznej, kuchni oraz mebli w ramach zadania„ Budowa budynku Szkoły Podstawowej w Branicy Radzyńskiej, Gmina Radzyń Podlaski”-dotyczy: □ części I, i/lub □ części II i/lub □ części III zamówienia).Za termin wniesienia wadium uznaje się, gdy kwota ujawniona będzie na koncie Zamawiającego. 10.6. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. 10.7. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 10.8. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.Jeżeli Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a)składa oświadczenie zgodnie z zał. Nr 2 i 3 11.OFERTA WSPÓLNA 1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w rozdz. VII. 1 niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2.Oferta wspólna musi zostać przygotowana i złożona w następujący sposób: -partnerzy ustanawiają i wskazują Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; -oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów; -każdy z Partnerów musi złożyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w rozdz. VII. ust 1 lit a (Załącznik nr 2i 3 do SIWZ) -wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże samodzielnie(bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) oświadczenie zamawiającemu o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. –zgodnie z zał. Nr 4 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Borkach oraz Szkoły Podstawowej w Woli Chomejowej w ramach realizacji przedsięwzięcia grantowego pn. Dostępna Szkoła w Gminie Borki
Dodano: 2023-08-03 - Dostawa mebli na wyposażenie pracowni i warsztatów Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 i II LO we Włodawie.
Dodano: 2019-11-13 - DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO PRZEDSZKOLA W ZESPOLE SZKÓŁ W KRZYWDZIE W RAMACH PROJEKTU „MOJE WESOŁE PRZEDSZKOLE” -ZWIĘKSZENIE UDZIAŁU DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM W WYSOKIEJ JAKOŚCI EDUKACJI PRZEDSZKOLNEJ W GMINIE KRZYWDA
Dodano: 2019-09-03 - ”Gmina Radzyń Podlaski stawia na przedszkolaków! -zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, zabawek, mebli, sprzętów do wyposażenia kuchni oraz wyposażenia placów zabaw wraz z bezpieczną nawierzchnią”
Dodano: 2019-07-18 - Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do pracowni warsztatów szkolnych Zespołu Szkół nr 1 im. H. Sienkiewicza w Łukowie
Dodano: 2019-06-13 - Dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu „Nowoczesna szkoła w Gminie Drelów”
Dodano: 2018-10-15 - Dostawę wyposażenia do Szkoły Podstawowej im. kpt. Michała Fijałki w Kodniu w ramach projektu „Poprawa warunków nauczania w gminie Kodeń”
Dodano: 2018-07-19 - „ Dostawa mebli szkolnych w ramach realizacji projektu Doposażenie pracowni i warsztatów kształcenia zawodowego Zespołów Szkół Nr 3 i Nr 4 w Tomaszowie Lubelskim , Oś priorytetowa 13 Infrastruktura Społeczna, Działanie 13.6 Infrastruktura Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 „
Dodano: 2018-06-29 - Dostawa szafek ubraniowych do Zespole Szkół w Piaskach
Dodano: 2018-04-12 - Dostawa wyposażenia dla klas I-III i świetlicy szkolnej oraz pomocy dydaktycznych do tych pomieszczeń dla Szkoły Podstawowej nr 5 w Lublinie
Dodano: 2017-07-13