Zespół Szkół nr 3 im. Macieja Rataja ogłasza przetarg
- Adres: 22600 Tomaszów Lubelski, ul. Hallera
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 846 650 505 , fax. 846 650 505
- Data zamieszczenia: 2018-06-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół nr 3 im. Macieja Rataja
ul. Hallera 5
22600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie
tel. 846 650 505, fax. 846 650 505
REGON: 19851600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs3tl.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„ Dostawa mebli szkolnych w ramach realizacji projektu Doposażenie pracowni i warsztatów kształcenia zawodowego Zespołów Szkół Nr 3 i Nr 4 w Tomaszowie Lubelskim , Oś priorytetowa 13 Infrastruktura Społeczna, Działanie 13.6 Infrastruktura Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 „ - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
część 1 – Pracownia ekonomiczno-rachunkowa . Ilość 1.Krzesła typ „SB-CIS” 40 2.Stolik uczniowski dwuosobowy typ SB-KW 20 3.Biurko narożne „ typ. „ Michał „ kolor buk 1 4.Szafa – segment typu ‘‘GLOBUS –SA” WYM. 1 5.Szafa – segment ‘’GLOBUS –SB” WYM. 190x80x35 Opis : Szafa z otwarta półką , kolor buk 1 6.Szafa – segment ‘’GLOBUS –SC” witryna z szafką , wym. 190x80x35 cm. 1 7.Fotel obrotowy typ. ERGO FIX kolor czarny 1 Część 2 Pracownia lokalnych sieci komputerowych i sieciowych systemów operacyjnych 1.stoły świetlicowe wym.1200x800 mm 15 2.szafa biurowa K-1 wym.200x38 182 cm. ( 3 elementowa) 1 3. Biurko (VIP) wym. 220x100.75 cm) 1 4. kontener z szufladami z zamkiem centralnym 1 Część 3- Pracownia aplikacji internetowych 1.krzesło szkolne CLASSIC 16 2.Stół pod komputer „Serwerek ” dwuosobowy 8 3.Biurko VIP wym. 220x100x75 1 4. konternery z szufladami z zamkiem centralnym 2 5. Fotel obrotowy typ. ERGO FIX kolor czarny 1 Część 4 Pracownia ekonomiczno-rachunkowa i pracownia techniki biurowej 1. Krzesła typ „SB-CIS” 39 2.stół jednoosobowy „SB gięty wym.70x50cm 21 3. Stół pod komputer SB jednoosobowy wym.70x95 x wys.z nadstawką 91,5 18 4.biurko narożne typ. MICHAŁ 1 5.segment typu MAREK 8 wym. 108x80x38 cm ( szafa składająca się z 10 szafek (w załączeniu zdjęcie podglądowe.) 1 6. segment typu MAREK 5 wym. 178,8x80x38 cm ( szafa składająca się z 4 szafek i 1 szafka na wysokość szafki (w załączeniu zdjęcie podglądowe.) 1 7. Fotel obrotowy typ. ERGO FIX kolor czarny 1 Część 5 – Pracownia aplikacji internetowych i urządzeń techniki komputerowej 1.Szafa aktowa SBM 212 wym. `1990-1200-435 mm 1 2.szafa aktowa SBM 202 wym. 1990x800x435mm 1 3. biurko narożne typu Michał ze stelażem metalowym 1 4. Krzesło uczniowskie SB-CIS 16 5.stoły komputerowe SB 2-osobowy 8 6.Tablica korkowa 100x150 cm w ramie aluminiowe zielonej 2 7. Fotel obrotowy typ. ERGO FIX kolor czarny 1 Część 6 – Pracownia uradzeń techniki komputerowej i aplikacji internetowych 1.Krzesło szkolne CLASSIC 38 2. stół typ SB GIęTY – dwuosobowy 70x50 cm 10 3.stół pod komputer SB jednoosobowy wym. 70x95 z nadstawką 17 4. szafka z szufladami Premium tro –zdjęcie podglądowe 3 5.biurko pod komputer HAKER jednoosobowe 1 6.Fotel obrotowy typ. ERGO FIX kolor czarny 1 Część 7 Pracownia żywienia i obsługi konsumenta do nauki zawodu technik żywienia i usług gastronomicznych. 1.Krzesła TULIPAN – w zal. zdjęcie podglądowe 24 2.Taboret RINGO 30 3.Krzesło HOKER TIZIANO Hocer 4 4. stolik stołówkowo-świetlicowy 90x90 cm 6 Część 8 Pracownia hotelarska 1.Krzesła typu SB-CIS 15 2.stoł dwuosobowy SB-Gięty 15 3. Fotel obrotowy typ. ERGO FIX kolor czarny Część 9 Monter zabudowy i robot wykończeniowych w budownictwie 1.Ławka szatniowa listwy drewniane 120 z prętami na obuwie 8 2.Stół świetlicowy L 800x800 m 6 3.Segmenty szkolny GLOBUS SC witryna z szafką wym.1900x800x350 4 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39160000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji ( z otwarcia ofert) o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Borkach oraz Szkoły Podstawowej w Woli Chomejowej w ramach realizacji przedsięwzięcia grantowego pn. Dostępna Szkoła w Gminie Borki
Dodano: 2023-08-03 - Zakup i dostawa wyposażenia sali gimnastycznej, kuchni oraz mebli w ramach zadania„ Budowa budynku Szkoły Podstawowej w Branicy Radzyńskiej, Gmina Radzyń Podlaski”
Dodano: 2020-04-16 - Dostawa mebli na wyposażenie pracowni i warsztatów Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 i II LO we Włodawie.
Dodano: 2019-11-13 - DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO PRZEDSZKOLA W ZESPOLE SZKÓŁ W KRZYWDZIE W RAMACH PROJEKTU „MOJE WESOŁE PRZEDSZKOLE” -ZWIĘKSZENIE UDZIAŁU DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM W WYSOKIEJ JAKOŚCI EDUKACJI PRZEDSZKOLNEJ W GMINIE KRZYWDA
Dodano: 2019-09-03 - ”Gmina Radzyń Podlaski stawia na przedszkolaków! -zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, zabawek, mebli, sprzętów do wyposażenia kuchni oraz wyposażenia placów zabaw wraz z bezpieczną nawierzchnią”
Dodano: 2019-07-18 - Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do pracowni warsztatów szkolnych Zespołu Szkół nr 1 im. H. Sienkiewicza w Łukowie
Dodano: 2019-06-13 - Dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu „Nowoczesna szkoła w Gminie Drelów”
Dodano: 2018-10-15 - Dostawę wyposażenia do Szkoły Podstawowej im. kpt. Michała Fijałki w Kodniu w ramach projektu „Poprawa warunków nauczania w gminie Kodeń”
Dodano: 2018-07-19 - Dostawa szafek ubraniowych do Zespole Szkół w Piaskach
Dodano: 2018-04-12 - Dostawa wyposażenia dla klas I-III i świetlicy szkolnej oraz pomocy dydaktycznych do tych pomieszczeń dla Szkoły Podstawowej nr 5 w Lublinie
Dodano: 2017-07-13