AMW SINEVIA Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Ignacego Paderewskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 101 21 00 do 03 , fax. 22 101 21 04
- Data zamieszczenia: 2018-07-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: AMW SINEVIA Sp. z o.o.
ul. Ignacego Paderewskiego 6
05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 22 101 21 00 do 03, fax. 22 101 21 04
REGON: 14298987700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.amwsinevia.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia meblowego wraz z AGD na zad. 43 102 Twierdza Nowa Dęba - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa wyposażenia meblowego wraz z AGD wg zestawienia wraz z dostawą, rozładunkiem, wniesieniem i zamontowaniem w poszczególnych pomieszczeniach na zad. 43 102 Twierdza Nowa Dęba. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 5 do siwz – formularz cenowy oraz nr 9 do siwz - rysunki. Na dostarczony przedmiot umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu informacje producenta o materiale zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (badania, deklaracje zgodności, certyfikaty, gwarancje, dopuszczenia). Przedmiot umowy będzie pochodził z bieżącej produkcji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39151000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset zł).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zasady reprezentowania wraz z osobami uprawionymi do reprezentacji wykonawcy w postępowaniach o zamówienie publiczne w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w terminie do 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej zamawiającego wykazu złożonych ofert. Do oferty należy załączyć wszystkie oświadczenia załączone do specyfikacji oprócz projektu umowy. Oświadczenie dot. zastosowania materiałów/urządzeń zgodnych z dokumentacją techniczną lub zastosowania materiałów/urządzeń zamiennych (równoważnych) – wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ (w przypadku złożenia oferty równoważnej – Wykonawca, zobowiązany jest do złożenia dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane metriały/urządzenia wymagań określonych przez Zamawiającego z których będzie wynikać, że są one w pełni równoważne do materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji technicznej – dokumenty zaleca się dołączyć do oferty). W przypadku nie dołączenia oświadczenia do oferty Zamawiający uzna, iż Wykonawca zastosuje materiały/urządzenia zgodne z dokumentacją projektową
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa szafek BHP, TP-258/22/JP
Dodano: 2023-03-07 - Zakup mebli biurowych
Dodano: 2022-11-16 - adaptacja wyposażenia pomieszczeń kostiumerii sali widowiskowej PZLPiT "Mazowsze" na potrzeby przechowywania kostiumów scenicznych wraz z wyodrębnieniem miejsca przygotowań artystów do wydarzeń artystycznych
Dodano: 2021-10-01 - Dostawa wyposażenia szatni - strona czysta i strona brudna - w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa Szpitala Południowego”.
Dodano: 2021-01-27 - „Wyposażenie obiektu przy ul. Koszykowej 79B
Dodano: 2020-12-23 - Adaptacja wyposażenia pomieszczeń kostiumerii i kieszeni sceny sali widowiskowej PZLPiT "Mazowsze" na potrzeby przechowywania kostiumów scenicznych wraz z wyodrębnieniem miejsca przygotowań artystów do wydarzeń artystycznych numer postępowania: 2020/6
Dodano: 2020-10-08 - adaptacja wyposażenia pomieszczeń kostiumerii sali widowiskowej PZLPiT "Mazowsze" na potrzeby przechowywania kostiumów scenicznych wraz z wyodrębnieniem miejsca przygotowań artystów do wydarzeń artystycznych
Dodano: 2020-09-19 - Dostawę wieszaków do wyposażenia szatni, stołów cateringowych i koktajlowych, szafy pancernej, mebli, systemu montażowego do tablic oraz regałów magazynowych do Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku
Dodano: 2020-09-08 - Wyposażenie gabinetów na potrzeby nowo tworzonego Ośrodka Rehabilitacji Kardiologicznej w ramach realizacji projektu pn.: „Poprawa jakości życia mieszkańców subregionu ostrołęckiego poprzez poprawę dostępu do usług publicznych w zakresie rehabilitacji kardiologicznej jako uzupełnienie kompleksowej opieki kardiologicznej w Mazowieckim Szpitalu Specjalistycznym im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce”.
Dodano: 2019-10-02 - Dostawa, montaż i ustawienie mebli, w podziale na pakiety
Dodano: 2019-03-19