Gmina Chodel ogłasza przetarg
- Adres: 24350 Chodel, ul. Partyzantów
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 827 73 10 , fax. 81 827 73 11
- Data zamieszczenia: 2017-10-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Chodel
ul. Partyzantów 24
24350 Chodel, woj. lubelskie
tel. 81 827 73 10, fax. 81 827 73 11
REGON: 43101985600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.chodel.gmina.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia Dziennego Domu „Senior+” w miejscowości Chodel, Gmina Chodel, w ramach realizacji zadania dofinansowanego ze środków Programu Wieloletniego „Senior+” na lata 2015-2020, edycja 2017 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część 1 zamówienia Dostawa mebli i wyposażenia ogólnego do Dziennego Domu „Senior+” w miejscowości Chodel, Gmina Chodel w ramach realizacji zadania dofinansowanego ze środków Programu Wieloletniego „Senior+” na lata 2015-2020, edycja 2017 r. Część 2 zamówienia – Dostawa AGD i artykułów gospodarstwa domowego do Dziennego Domu „Senior+” w miejscowości Chodel, Gmina Chodel w ramach realizacji zadania dofinansowanego ze środków Programu Wieloletniego „Senior+” na lata 2015-2020, edycja 2017 r. Część 3 zamówienia – Dostawa sprzętu do gimnastyki i rehabilitacji do Dziennego Domu „Senior+” w miejscowości Chodel, Gmina Chodel w ramach realizacji zadania dofinansowanego ze środków Programu Wieloletniego „Senior+” na lata 2015-2020, edycja 2017 r. Część 4 zamówienia – Dostawa sprzętu RTV, komputerowego i elektronicznego do Dziennego Domu „Senior+” w miejscowości Chodel, Gmina Chodel w ramach realizacji zadania dofinansowanego ze środków Programu Wieloletniego „Senior+” na lata 2015-2020, edycja 2017 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu „PRZEDSZKOLE WIELKIEJ SZANSY – wzrost dostępności i jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Nielisz”
Dodano: 2024-07-09 - Zakup materiałów i wyposażenia do Publicznej Szkoły Podstawowej w Prawiednikach
Dodano: 2024-07-03 - Zakup i dostawa wyposażenia dla pracowni i dla części noclegowej internatu w ramach projektu Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Kluczkowicach
Dodano: 2024-06-27 - Zakup, dostarczenie i montaż mebli na potrzeby Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego, przy ul. Poturzyńskiej 1 w Lublinie
Dodano: 2024-06-20 - Zakup mebli biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej
Dodano: 2024-06-03 - Dostawa, montaż i przeniesienie mebli
Dodano: 2024-04-11 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli szkolnych i administracyjno-biurowych
Dodano: 2024-04-05 - Dostawa, montaż i przeniesienie mebli
Dodano: 2024-02-26 - Dostawa wyposażenia dla potrzeb strzelnicy przy Zespole Szkół w Radoryżu Smolanym
Dodano: 2024-02-19 - Dostawa i montaż mebli w ramach projektu: „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Łukowie”
Dodano: 2023-11-09