Przetargi.pl
Zakup i dostawa wyposażenia dla pracowni i dla części noclegowej internatu w ramach projektu Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Kluczkowicach

Powiat Opolski ogłasza przetarg

  • Adres: 24-300 Opole Lubelskie, Lubelska 4
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 827 22 36 , fax. 81 827 22 60
  • Data zamieszczenia: 2024-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Opolski
    Lubelska 4
    24-300 Opole Lubelskie, woj. lubelskie
    tel. 81 827 22 36, fax. 81 827 22 60
    REGON: 431019431
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://opole-lublin.ezamawiajacy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa wyposażenia dla pracowni i dla części noclegowej internatu w ramach projektu Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Kluczkowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Meble + Sprzęt AGD- stolik uczniowski dwuosobowy – 30 szt.- krzesło szkolne – 60 szt.- biurko nauczycielskie – 5 szt.- zestaw szafek szkolnych – 3 szt.- tablica biała magnetyczna – 3 szt.- krzesło do sali komputerowej – 22 szt.- biurko do sali komputerowej – 16 szt.- stół konferencyjny – 2 szt.- krzesła do sali konferencyjnej – 36 szt.- zestaw mebli biurowych – 1 szt.- tapczan hotelowy – 24 szt.- szafa hotelowa – 12 szt.- stolik pokojowy – 12 szt.- szafka nocna – 24 szt.- krzesło – 24 szt.- komoda – 14 szt.- garderoba na ubrania z wieszakami i półką na buty – 12 szt.- deska do prasowania – 1 szt.- żelazko – 1 szt.- pojemnik na brudne rzeczy – 3 szt.- zestaw pralka + suszarka z łącznikiem (suszarka z możliwością ustawienia na pralce) – 1 szt.- szafa ubraniowa – 1 szt.- szafa biurowa – 1 szt.- stół – 1 szt.Meble ogrodowe:- pergola ogrodowa – 2 szt.- altana – 1 szt. - drewniane meble do altany – zestaw – 1 szt. - ławka ogrodowa – 3szt. - leżak ogrodowy – 2 szt. - huśtawka wolnostojąca – 1 szt.Sprzęt informatyczny:- laptop – 21 szt.- wizualizer – 4 szt.- monitor interaktywny (minimum 75”) – 4 szt.- monitor interaktywny (minimum 86”) – 1 szt.- program do projektowania ogrodów – 1 szt.- oprogramowanie pakiet MS Office – 21 szt.- szafa z funkcją zasilania – 1 szt.- oprogramowanie antywirusowe – 21 szt.- napęd zewnętrzny – 1 szt.- zestaw do wideokonferencji – 1 szt.- zestaw nagłośnienia – 1 szt.- urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt.- Statyw do monitora interaktywnego – 5 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach