Starostwo Powiatowe w Białej Podlaskiej ogłasza przetarg
- Adres: 21-500 Biała Podlaska, ul. Brzeska 41
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-06-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Białej Podlaskiej
ul. Brzeska 41
21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie
REGON: 030238586 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiatbialski.eu/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup mebli biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych wymienionych oraz opisanych w formularzu cenowym stanowiący załącznik nr 1.1. do SWS.Przedmiotem zamówienia jest dostawa ławek wymienionych oraz opisanych w formularzu cenowym stanowiący załącznik nr 1.2. do SWS.Przedmiotem zamówienia jest dostawa schodków składanych wymienionych oraz opisanych w formularzu cenowym stanowiący załącznik nr 1.3. do SWS.Przedmiotem zamówienia jest dostawa mat ochronnych wymienionych oraz opisanych w formularzu cenowym stanowiący załącznik nr 1.4. do SWS.Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł wymienionych oraz opisanych w formularzu cenowym stanowiący załącznik nr 1.5. do SWS. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-11
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa wyposażenia dla pracowni i dla części noclegowej internatu w ramach projektu Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Kluczkowicach
Dodano: 2024-06-27 - Zakup, dostarczenie i montaż mebli na potrzeby Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego, przy ul. Poturzyńskiej 1 w Lublinie
Dodano: 2024-06-20 - Dostawa, montaż i przeniesienie mebli
Dodano: 2024-04-11 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli szkolnych i administracyjno-biurowych
Dodano: 2024-04-05 - Dostawa, montaż i przeniesienie mebli
Dodano: 2024-02-26 - Dostawa wyposażenia dla potrzeb strzelnicy przy Zespole Szkół w Radoryżu Smolanym
Dodano: 2024-02-19 - Dostawa i montaż mebli w ramach projektu: „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Łukowie”
Dodano: 2023-11-09 - Dostawa i montaż mebli
Dodano: 2023-10-05 - 69/23 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na zakup, dostawę i montaż mebli dla OIT oraz Apteki Szpitalnej USzD w Lublinie.
Dodano: 2023-09-18 - dostawa i montaż mebli biurowych wykonanych na wymiar, oraz dostawa urządzeń sanitarnych na wyposażenie pomieszczeń w budynku SPZOZ w Kraśniku
Dodano: 2023-06-15