GMINA WIELICZKA ogłasza przetarg
- Adres: 32-020 Wieliczka, ul. Powstania Warszawskiego 1
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 263 41 00 , fax. 12 278 68 60
- Data zamieszczenia: 2023-08-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA WIELICZKA
ul. Powstania Warszawskiego 1
32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
tel. 12 263 41 00, fax. 12 278 68 60
REGON: 351555364 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej nr 6 w Wieliczce - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Część I dotyczy dostawy wyposażenia wydawalni posiłków w Szkole Podstawowej nr 6 w Wieliczce i obejmuje ona w szczególności dostawę następującego wyposażenia:- Warnik do wody- Czajnik bezprzewodowy- Regał przelotowy ze stali nierdzewnej- Stół roboczy przyścienny ze stali nierdzewnej- Stół ze zlewem dwukomorowym bez półki z ociekaczem- Stół ze zlewem jednokomorowym zamykany (2 szt.)- Stół roboczy przyścienny bez półki- Stół roboczy przyścienny z szafką z drzwiami otwieranymi- Umywalka zabudowana ze stali nierdzewnej- Kuchnia elektryczna z piekarnikiem elektrycznym- Wózek do transportu żywności- Wyparzarko-zmywarka- Kosz pedałowy na resztkowanie- Szafa gospodarcza- Wózek z przyborami do sprzątania- Kosz na odpady pedałowy- Dozownik mydła (4 szt.)- Szafka pracownika czysta-brudna (2 szt.)- Talerz głęboki (50 szt.)- Talerz płytki (50 szt.)- Talerz deserowy (50 szt.)- Kubek 250 ml (50 szt.)- Łyżka stołowa (50 szt.)- Widelec stołowy (50 szt.)- Nóż stołowy (50 szt.)- Łyżeczka do herbaty (50 szt.)2. Szczegółowy opis wyposażenia oraz ich ilości zawarty został w załączniku nr 6a do SWZ.3. Dostawa winna być zrealizowana do Szkoły Podstawowej nr 6 w Wieliczce mieszczącej się ul. Jedynaka 11 w Wieliczce, w ilościach i asortymencie zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia, oraz obejmuje dostawę i wniesienie do wskazanego pomieszczenia i dokonania niezbędnych prac w zakresie montażu, rozmieszczenia, podłączenia i uruchomienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, przy czym datą odbioru będzie przekazanie kompletnego złożonego lub zamontowanego wyposażenia i sprzętu i podpisanie protokołu odbioru końcowego przez Zamawiającego.4. Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy własnym środkiem transportu, na własny koszt i ryzyko. Za szkody powstałe w czasie transportu pełną odpowiedzialność ponosi Wykonawca. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z dostarczeniem przedmiotu umowy do Zamawiającego oraz odpowiada za przedmiot umowy (ryzyko utraty, uszkodzenia itd.) do czasu jego odbioru przez Zamawiającego5. Wszelkie dostarczone wyposażenie, urządzenia, sprzęt powinny być fabrycznie nowe, nieużywane, bez wad fizycznych i prawnych, w tym wszelkich praw osób trzecich i jakichkolwiek innych obciążeń i zabezpieczeń, powinny posiadać i spełniać wszystkie wymagania wskazane w SWZ i załącznikach w pełnym podanym zakresie.6. Zwrot towaru, który nie nadaje się do użytkowania i dostarczenie towaru zamiennego, wolnego od wad i usterek nastąpi na koszt Wykonawcy. Część przedmiotu umowy nie przyjętą w czasie trwania odbioru końcowego Wykonawca wymieni na nową o takich samych parametrach i rodzaju we wskazanym przez Zamawiającego terminie, na własny koszt.7. W przypadku gdy do opisu przedmiotu zamówienia zawartego w ogłoszeniu o zamówieniu, specyfikacji warunków zamówienia oraz załącznikach do specyfikacji warunków zamówienia został użyty znak towarowy, patent lub sformułowanie wskazujące na pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje przedmiot zamówienia Zamawiający wskazuje, że dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.1. Część II dotyczy dostawy wyposażenia sal przedszkolnych, lekcyjnych, stołówki, szatni, pokoju nauczycielskiego oraz sanitariatów w Szkole Podstawowej nr 6 w Wieliczce i obejmuje ona dostawę następującego wyposażenia:- Mebelki dla dzieci do oddziałów przedszkolnych (2 kpl)- Meble do sal lekcyjnych (15 kpl)- Meble do świetlicy- Meble do stołówki w rozmiarze 4 (3 kpl)- Meble do stołówki w rozmiarze 5 (4 kpl)- Meble do stołówki w rozmiarze 6 (3 kpl)- Regał biblioteczny (7 szt.)- Szafa do przechowywania pościeli do oddziałów przedszkolnych- Szafa metalowa na akta (3 szt.)- Szafa ubraniowa- Łóżeczka dla dzieci do oddziałów przedszkolnych (25 szt.)- Krzesełko dla dzieci do oddziałów przedszkolnych w rozmiarze 2 (50 szt.)- Krzesło uczniowskie szkolne regulowane w rozmiarze 3-4 (156 szt.)- Krzesło uczniowskie szkolne w rozmiarze 4 (oparcie zaokrąglone) (30 szt.)- Krzesło uczniowskie szkolne w rozmiarze 5 (oparcie zaokrąglone) (104 szt.)- Krzesło uczniowskie szkolne w rozmiarze 6 (oparcie zaokrąglone) (104 szt.)- Krzesło uczniowskie do sali informatycznej w rozmiarze 5 (oparcie zaokrąglone) (25 szt.)- Krzesło dla nauczyciela (20 szt.)- Krzesło tapicerowane (20 szt.)- Fotel obrotowy (3 szt.)- Siedziska piankowe (12 szt.)- Stoliczek dla dzieci do oddziałów przedszkolnych z regulowaną wysokością (10 szt.)- Stolik uczniowski 1-osobowy z regulowaną wysokością dla rozmiarze 3-4 (156 szt.)- Stolik uczniowski 2-osobowy w rozmiarze 5 (52 szt.)- Stolik uczniowski 2-osobowy w rozmiarze 6 (52 szt.)- Stolik uczniowski 1-osobowy do sali informatycznej w rozmiarze 5 (25 szt.)- Stolik sześciokątny do świetlicy (5 szt.)- Stół konferencyjny- Stół konferencyjny modułowy (4 szt.)- Biurko dla nauczyciela (25 szt.)- Biurko gabinetowe- Biurko narożne (2 szt.)- Szatnia 5-modułowa do oddziałów przedszkolnych (10 szt.)- Szafka skrytkowa do szatni uczniowskiej (wysoka) (25 szt.)- Szafka skrytkowa do szatni uczniowskiej (niska) (25 szt.)- Wieszak naścienny (16 szt.)- Ławka szatniowa do szatni uczniowskiej (16 szt.)- Ławka szatniowa do szatni uczniowskiej (16 szt.)- Ławeczka gimnastyczna (6 szt.)- Klucz typu Master (2 szt.)- Godło (25 szt.)- Tablica suchościeralna mobilna (15 szt.)- Tablica suchościeralna (2 szt.)- Tablica korkowa (20 szt.)- Dywan (3 szt.)- Dywan gra w klasy- Materac gimnastyczny (8 szt.)- Kosz na piłki- Piłka do piłki nożnej (5 szt.)- Piłka do piłki siatkowej (5 szt.)- Piłka do koszykówki (5 szt.)- Pompka- Dozownik na mydło (25 szt.)- Elektryczna suszarka do rąk (25 szt.)- Pojemnik na papier toaletowy (40 szt.)- Szczotka do toalety (40 szt.)- Kosz na śmieci 25l (25 szt.)- Kosz na śmieci 15l (25 szt.)Szczegółowy opis wyposażenia oraz ich ilości zawarty został w załączniku nr 6b do SWZ.2. Warunki zamówienia wspólne dla Części I oraz Części II zamówienia:3. Dostawa winna być zrealizowana do Szkoły Podstawowej nr 6 w Wieliczce mieszczącej się ul. Jedynaka 11 w Wieliczce, w ilościach i asortymencie zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia, oraz obejmuje dostawę i wniesienie do wskazanego pomieszczenia i dokonania niezbędnych prac w zakresie montażu, rozmieszczenia, podłączenia i uruchomienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, przy czym datą odbioru będzie przekazanie kompletnego złożonego lub zamontowanego wyposażenia i sprzętu i podpisanie protokołu odbioru końcowego przez Zamawiającego.4. Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy własnym środkiem transportu, na własny koszt i ryzyko. Za szkody powstałe w czasie transportu pełną odpowiedzialność ponosi Wykonawca. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z dostarczeniem przedmiotu umowy do Zamawiającego oraz odpowiada za przedmiot umowy (ryzyko utraty, uszkodzenia itd.) do czasu jego odbioru przez Zamawiającego5. Wszelkie dostarczone wyposażenie, urządzenia, sprzęt powinny być fabrycznie nowe, nieużywane, bez wad fizycznych i prawnych, w tym wszelkich praw osób trzecich i jakichkolwiek innych obciążeń i zabezpieczeń, powinny posiadać i spełniać wszystkie wymagania wskazane w SWZ i załącznikach w pełnym podanym zakresie.6. Zwrot towaru, który nie nadaje się do użytkowania i dostarczenie towaru zamiennego, wolnego od wad i usterek nastąpi na koszt Wykonawcy. Część przedmiotu umowy nie przyjętą w czasie trwania odbioru końcowego Wykonawca wymieni na nową o takich samych parametrach i rodzaju we wskazanym przez Zamawiającego terminie, na własny koszt.7. W przypadku gdy do opisu przedmiotu zamówienia zawartego w ogłoszeniu o zamówieniu, specyfikacji warunków zamówienia oraz załącznikach do specyfikacji warunków zamówienia został użyty znak towarowy, patent lub sformułowanie wskazujące na pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje przedmiot zamówienia Zamawiający wskazuje, że dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39290000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia do nowo rozbudowanej części siedziby Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczo Opiekuńczych w Nowym Targu ul. Jana Pawła II 85.
Dodano: 2023-10-12 - Dostawa mebli i wyposażenia oraz sprzętu medycznego, niemedycznego i komputerowego dla Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Andrychowie
Dodano: 2023-07-14 - „Dostawa i montaż wyposażenia dla zadania nr 3 „Wyposażenie obiektu pracowni muzyczno- plastycznej oraz GCKPIT” – druga powtórka
Dodano: 2022-09-16 - „Dostawa i montaż wyposażenia dla zadania nr 3 „Wyposażenie obiektu – pracowni muzyczno- plastycznej oraz GCKPIT” - powtórka
Dodano: 2022-09-08 - Zakup i dostawa wyposażenia oraz materiałów do pracowni ceramicznej dla Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w ramach projektu: „Pozwól mi zrozumieć świat”
Dodano: 2020-09-23 - Dostawa wyposażenia do oddziałów przedszkolnych tworzonych w: Przedszkolu Samorządowym nr 4 w Wieliczce, Szkole Podstawowej w Dobranowicach, Szkole Podstawowej w Janowicach, Szkole Podstawowej w Koźmicach Wielkich, Szkole Podstawowej w Podstolicach oraz Szkole Podstawowej nr 2 w Wieliczce
Dodano: 2020-07-15 - Dostawa teczek dla uczestników konferencji Wydziału Architektury oraz dostawa materiałów promocyjnych dla Wydziału Inżynierii Lądowej
Dodano: 2018-08-29 - Dostawa palet drewnianych
Dodano: 2018-05-22 - Wyposażenie placówki wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży z obszaru Gminy Korzenna
Dodano: 2018-02-08