Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia do oddziałów przedszkolnych tworzonych w: Przedszkolu Samorządowym nr 4 w Wieliczce, Szkole Podstawowej w Dobranowicach, Szkole Podstawowej w Janowicach, Szkole Podstawowej w Koźmicach Wielkich, Szkole Podstawowej w Podstolicach oraz Szkole Podstawowej nr 2 w Wieliczce

Gmina Wieliczka ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, ul. Powstania Warszawskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 263 41 00 , fax. 12 278 68 60
  • Data zamieszczenia: 2020-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wieliczka
    ul. Powstania Warszawskiego 1
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 12 263 41 00, fax. 12 278 68 60
    REGON: 35155536400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliczka.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia do oddziałów przedszkolnych tworzonych w: Przedszkolu Samorządowym nr 4 w Wieliczce, Szkole Podstawowej w Dobranowicach, Szkole Podstawowej w Janowicach, Szkole Podstawowej w Koźmicach Wielkich, Szkole Podstawowej w Podstolicach oraz Szkole Podstawowej nr 2 w Wieliczce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do oddziałów przedszkolnych tworzonych w Przedszkolu Samorządowym nr 4 w Wieliczce, Szkole Podstawowej w Dobranowicach, Szkole Podstawowej w Janowicach, Szkole Podstawowej w Koźmicach Wielkich, Szkole Podstawowej w Podstolicach oraz Szkole Podstawowej nr 2 w Wieliczce. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie podzielone jest na 6 następujących części: - Część I zamówienia: Dostawa wyposażenia dla Przedszkola Samorządowego nr 4 w Wieliczce. - Część II zamówienia: Dostawa wyposażenia dla Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Dobranowicach. - Część III zamówienia: Dostawa wyposażenia dla Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Janowicach. - Część IV zamówienia: Dostawa wyposażenia dla Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Koźmicach Wielkich. - Część V zamówienia: Dostawa wyposażenia dla Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Podstolicach. - Część VI zamówienia: Dostawa wyposażenia dla Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej nr 2 w Wieliczce. 2. Część I zamówienia: Dostawa wyposażenia dla Przedszkola Samorządowego nr 4 w Wieliczce. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Przedszkola Samorządowego nr 4 w Wieliczce. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności dostawę wyposażenia jak np.: dywany, biurka, krzesła, szafy, meble, urządzenie wielofunkcyjne, niszczarkę, chochle, dzbanki itp. Szczegółowy opis wyposażenia oraz ich ilości zawarty został w załączniku nr 5.1 do SIWZ. Dostawa winna być zrealizowana do Przedszkola Samorządowego nr 4 w Wieliczce ul. Kościuszki 51. Wspólny słownik zamówień publicznych CPV: 39290000-1 wyposażenie różne 3. Część II zamówienia: Dostawa wyposażenia dla Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Dobranowicach. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Dobranowicach. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności dostawę wyposażenia jak np.: stoliki, krzesła, szafki, dywan, poduszki, foteliki itp. Szczegółowy opis wyposażenia oraz ich ilości zawarty został w załączniku nr 5.2 do SIWZ. Dostawa winna być zrealizowana do Szkoły Podstawowej w Dobranowicach, Dobranowice 121. Wspólny słownik zamówień publicznych CPV: 39290000-1 wyposażenie różne 4. Część III zamówienia: Dostawa wyposażenia dla Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Janowicach. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Janowicach. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności dostawę wyposażenia jak np.: leżaczki, stoliki, krzesła, meble, parawany, serwisy obiadowe, sztućce itp. Szczegółowy opis wyposażenia oraz ich ilości zawarty został w załączniku nr 5.3 do SIWZ. Dostawa winna być zrealizowana do Szkoły Podstawowej w Janowicach, Janowice 1. Wspólny słownik zamówień publicznych CPV: 39290000-1 wyposażenie różne 5. Część IV zamówienia: Dostawa wyposażenia dla Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Koźmicach Wielkich Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Koźmicach Wielkich. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności dostawę wyposażenia jak np.: leżaczki, stoliki, krzesła, biurka, meble, regał, szafki, szafę, itp. Szczegółowy opis wyposażenia oraz ich ilości zawarty został w załączniku nr 5.4 do SIWZ. Dostawa winna być zrealizowana do Szkoły Podstawowej w Koźmicach Wielkich, Koźmice Wielkie 1. Wspólny słownik zamówień publicznych CPV: 39290000-1 wyposażenie różne 6. Część V zamówienia: Dostawa wyposażenia dla Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Podstolicach. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Podstolicach. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności dostawę wyposażenia jak np.: leżaczki, stoliki, krzesła, meble, parawany, szafkę, szafę, pufy, szatnie, itp. Szczegółowy opis wyposażenia oraz ich ilości zawarty został w załączniku nr 5.5 do SIWZ. Dostawa winna być zrealizowana do Szkoły Podstawowej w Podstolicach, Podstolice 204. Wspólny słownik zamówień publicznych CPV: 39290000-1 wyposażenie różne 7. Część VI zamówienia: Dostawa wyposażenia dla Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej nr 2 w Wieliczce Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej nr 2 w Wieliczce. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności dostawę wyposażenia jak np.: leżaczki, szafę. Szczegółowy opis wyposażenia oraz ich ilości zawarty został w załączniku nr 5.6 do SIWZ. Dostawa winna być zrealizowana do Szkoły Podstawowej nr 2 w Wieliczce, ul. Stanisława Moniuszki 1. Wspólny słownik zamówień publicznych CPV: 39290000-1 wyposażenie różne 8. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia fabrycznie nowego wyposażenia wolnego od obciążeń prawami osób trzecich, do miejsca wskazanego dla poszczególnych części zamówienia do oddziałów przedszkolnych zgodnie z opisem zawartym wyżej. 9. Osobą odpowiedzialną za odbiór wyposażenia dla każdej z części zamówienia jest Dyrektor Przedszkola/Szkoły Podstawowej. 10. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia w przypadku podania przez Zamawiającego w SIWZ lub załącznikach do SIWZ nazwy lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych, jednak o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż wskazane lub stanowiące dokładne odpowiedniki produktów wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia i załącznikach. W przypadku zastosowania (propozycja w ofercie) innych zamienników rynkowych na wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania (w ofercie), że nie będą one gorsze od wskazanych przez Zamawiającego. 11. W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 i 4 uPzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. 12. W przypadku niedostępności na rynku (w momencie realizacji zamówienia) którejś z pozycji zaoferowanej w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne (potwierdzonej pisemnie przez danego Dostawcę) Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę innej pozycji równoważnej merytorycznie i cenowo, (bez zmiany ceny jednostkowej pozycji), jednak musi ona być zaakceptowana przez Zamawiającego. 13. Kody CPV 39290000-1 wyposażenie różne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39290000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o grupie kapitałowej – Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, (pkt 13.3. SIWZ) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (sporządzone według formularza stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca przedstawi dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do złożenia w/w dokumentu. 2. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do złożenia razem z ofertą następujących dokumentów: 2.1) Formularz oferty – wypełniony i podpisany Formularz oferty sporządzony na podstawie wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, w zakresie części, na które wykonawca składa ofertę, przy czym: - W przypadku składania oferty w formie pisemnej formularze wielostronicowe należy podpisać na każdej stronie. - W przypadku składania oferty za pomocą środków komunikacji elektronicznej formularz ofertowy należy złożyć w sposób określony w punkcie 8.2.2. SIWZ. 2.2) Formularz(e) cenowy(e) – wypełniony i podpisany Formularz cenowy sporządzony na podstawie wzorów formularzy stanowiących załączniki: nr 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6 do SIWZ w zależności od części na którą wykonawca składa ofertę. Niezałączenie do oferty formularza cenowego lub załączenie formularza niekompletnego w tym w szczególności brak cen jednostkowych - skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 uPzp w części której formularz dotyczy. W przypadku składania oferty w formie pisemnej załączone do niej formularz(e) cenowy(e) należy podpisać na każdej stronie. W przypadku składania oferty za pomocą środków komunikacji elektronicznej formularz ofertowy należy złożyć w sposób określony w punkcie 8.2.2. SIWZ. 2.3) Stosowne pełnomocnictwo/a – lub inny dokument potwierdzający upoważnienie do podpisania oferty – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z oferty dokumentu (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem). W przypadku składania oferty w formie elektronicznej pełnomocnictwo musi zostać złożone w tej formie. Uwaga do punktu III.3) nin. ogłoszenia. W zwiazku z faktem, iż Zamawiający nie formułuje warunków udzału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, nie składa natomiast oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach