Przetargi.pl
„Dostawa i montaż wyposażenia dla zadania nr 3 „Wyposażenie obiektu pracowni muzyczno- plastycznej oraz GCKPIT” – druga powtórka

Gmina Szaflary ogłasza przetarg

  • Adres: 34-424 Szaflary, Zakopiańska 18
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szaflary
    Zakopiańska 18
    34-424 Szaflary, woj. małopolskie
    REGON: 491892713
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szaflary.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa i montaż wyposażenia dla zadania nr 3 „Wyposażenie obiektu pracowni muzyczno- plastycznej oraz GCKPIT” – druga powtórka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest, dostawa i montaż wyposażenia dla zadania Nr 3. "Wyposażenie obiektu" - realizowanego w ramach projektu pn. "Przebudowa istniejącej sali gimnastycznej i rozbudowa o halę wielofunkcyjną Publicznej SzkołyPodstawowej w Szaflarach wraz z infrastrukturą" realizowanego przez Gminę Szaflary w ramach REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLSKIEGO NA LATA 2014-2020, Oś 11 rewitalizacja przestrzeni regionalnej, działanie 11.2 odnowa obszarów wiejskich.2. Zakres dostaw będzie obejmował wyposażenie takich pomieszczeń jak:2.1. WYPOSAŻENIE Gminnego Centrum Kultury Promocji i Turystyki (GCKPIT)2.2. WYPOSAŻENIE PRAC. MUZ. - PLAST.3. Zakres zamówienia obejmuje również oprócz dostawy i montażu, uruchomienie, serwis gwarancyjny, szkolenie z zakresu obsługi na miejscu u Zamawiającego (miejsce dostawy), pomoc techniczną oraz telefoniczną w godzinach od 8:00 do 16:00 w rozwiązywaniu problemów, instrukcję w języku polskim.Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w Załączniku nr 8 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39290000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6.4.1) Informacje dotyczące wadium:1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 1 500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100).2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. 30 dni od dnia złożenia ofert (licząc dzień złożenia oferty również)3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 04 88120005 0000 0000 2134 0009 wadium w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego w tytule umieszczającZnak sprawy RGGZ.271.47.2022, nr przetargu 27/2022, z adnotacją „wadium”. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib.- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,- kwotę gwarancji/poręczenia,- termin ważności gwarancji/poręczenia,- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.6. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie określa warunku w tym zakresie.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie określa warunku w tym zakresie3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie określa warunku w tym zakresie4. Zdolności technicznej lub zawodowejZamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli:- Wykonawca wykaże wykonanie: 2 dostaw sprzętu i instrumentów muzycznych, w okresie ostatnich 3 lat przed, upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,o łącznej wartości co najmniej 30 000 zł.Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.Dowodami są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeńdostaw okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie.Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów,w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach